PDA

View Full Version : Ashley

wendo0w
04 December 2005, 16:49
Ik ben aan een verhaal begonnen, ik heb alleen niet echt een titel
maarja maakt verder ook niet uit :P als jullie het niks vinden moeten jullie het even zeggen dan stop ik :cool:

‘Eindelijk kerstvakantie’ blert Ashley keihard als ze thuis komt.
Ze smijdt haar tas in de gang, vliegt haar moeder om der nek en geeft haar een kus op der wang. ‘Zo, zo jij bent blij om vakantie te hebben’ zegt haar moeder lachend.
‘Was het zo erg op school?’
‘Hmm, nah niet echt....’ zegt ze.
‘Oke dan is het goed, maar ik heb een verrassing voor je’ zegt haar moeder heel vrolijk.
‘Wat dan?’ schreeuwt ashley heel hard. ‘We gaan op vakantie!’
Ooh nee he waarom wil haar moeder nou net nu op vakantie ze had nog zo veel te doen, ze moest nog shoppen en allemaal leuke dingen doen met Cherella. Zulke dingen hoor je toch in de vakantie te doen met je beste vriendin? Niet stom met je familie op vakantie gaan, niet nu, niet in de kerstvakantie. Met kerst moet je lekker thuis zijn, kado’tjes uitpakken en het huis gezellig maken met kerstspulletjes. De kerstboom lekker versieren met je familie, warme chocomel met slagroom. Ashley droomt al helemaal weg.
‘Neeeeee mam, daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik wil allemaal leuke dingen doen met Cherel’
‘Dan maak je maar tijd, we gaan op vakantie, dat is toch leuk. Je weet trouwens nog niet eens waarheen. Wil je niet weten waar we heen....?’
Voordat haar moeder der zin kon af maken blerde Ashley der al doorheen.
‘Maaaaam please, ik wil gewoon niet begrijp dat nou eens. Kan je niet gewoon met papa gaan? Dan hebben jullie ook een beetje privacy, als je begrijpt wat ik bedoel’ zegt Ashley met een big smile op haar gezicht.
‘Ash, we gaan nou niet dwars liggen hoor, je vader vindt het ook leuk dat je mee gaan en je broer trouwens ook, want die heb je al 2 maanden niet gezien’
Mijn broer heet Dennis en zit dus bij de marine, hij is 2 maanden in Afrika geweest dus hebben ze deze vakantie geregeld. Nou ja in ieder geval dat zeggen ze, ik geloof er alleen niks van. Cherella is trouwens mijn beste vriendin sinds de kleuterschool al ofzo, ik weet het eigenlijk niet precies meer. Maar in ieder geval al heel lang, zo lang al dat ik het me niet meer kan herinneren.
‘Nou zeg’ zucht ze.
Dan komt haar vader thuis en Ashley rent er gelijk op af.
‘PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP’ blert ze. ‘Ik wil niet mee op vakantie’
‘Ja, dat bespreek je maar met je moeder, dat is haar afdeling’ zegt haar vader een beetje chagarijnig. Hij komt net thuis van ze werk dan is die altijd een beetje brommerig, maar geen reden om me niet een beetje te helpen toch? Op dit soort momenten is het altijd wel makkelijk om hem over te halen, teminste dat hoop ik.
‘paaaapppieeee, je bent de liefste van de wereld dat weetje je toch?’ Dan ga ik maar op deze toer, hopen dat het werkt, denkt Ashley.
‘Og meisje gaan we nu op deze toer, dat werkt vandaag eventjes niet hoor. Ga nou maar gewoon mee het wordt harstikke gezellig. Van mij mag je Cherel wel mee nemen trouwens, hoe vind je dat?’
Hey daar had ik nog niet aan gedacht, met Cherella wordt het vast een big party. We gaan helemaal los, ik weet het zeker.
‘George, dat meen je toch niet he. Het leven is al duur genoeg’ zegt haar moeder er dan ineens doorheen.
Ooh nee denkt Ashley waarom moet haar moeder het nou voor haar verpesten.
‘Maud kom op, voor één keertje maakt het toch niet uit?’
Jeetje het lijkt wel alsof de wereld is om gedraaid. Me moeder die me dwars ligt en tegenspreekt en me vader die me helpt.
‘Pff, oke nou vooruit, maar dan moet je haar wel nu bellen anders kan ik het niet meer op tijd regelen’ zegt haar moeder zuchtend.
‘Jeeeeej jullie zijn de liefste ouders ter wereld, ik ga haar direkt bellen’ zegt Ash vrolijk.
Ashley rent naar boven, struikeld ondertussen over de Bento die op de trap ligt. Bento is onze hond, het is een rotweijler, echt een schatje. Als ze op haar kamer is zoekt ze gelijk haar telefoon. ‘Pff het moet hier ergens liggen, maar waar?’ zegt Ashley een beetje geïrriteerd. Haar broer komt net langs haar kamer langs en hoorde wat ze zei. ‘Ja vind je het heel gek dat je dat ding niet kan vinden doos, het is ook zo’n zooi op je kamer, net een vuilnisbelt’ zegt haar broer een beetje uitdagend.
‘Dennis rot een end op wil je’ en ze gooit een kussen naar de hoofd.
‘Oke, die krijg je ook gelijk niet meer terug. Dankje wel zus’ lacht haar broer.
Oooohh hier wordt ze dus zo schijt ziek van, haar broer kan zo kinderachtig zijn.
Bento komt de kamer inlopen en kijkt Ashley met zijn lieve bruine waterige oogjes aan.
‘Nee, Bento ik heb nu even geen tijd voor je, ga maar naar beneden’
Hij kijkt nog zieliger en begint een beetje te piepen.
‘Oke sorry jij kan er ook niks aan doen, kom hier dan krijg je een koekje’
Ashley heeft altijd een pak hondenkoekjes op haar kast staan omdat hij altijd boven komt voor wat lekker. Het is ook zo’n vreetzak denkt ze.
‘Hier pak aan, eet maar lekker op’ Ze geeft hem een kus op de hoofd.
Dan gaat haar telefoon. ‘He handig nu weet ik gelijk waar die is’ denkt Ashley
Ze pakt haar telefoon onder haar kussen vandaan en ziet op haar beeldscherm –Cherella- staan. Ze drukt op het groene knopje en blert gelijk door de telefoon heen.
‘CHERELLAAAA je raadt nooit, je mag mee op vakantie naar......’
Ze heeft eigenlijk nog geen idee waar ze heen gaan, ze onderbrak haar moeder ze dat wou gaan zeggen.
‘Nou, ik weet eigenlijk nog niet waarheen, maar dat doet er niet toe. Je mag mee op vakantie’ schreeuwt Ash door de telefoon heen.
Cherella geeft geen antwoord, ze snikt alleen een beetje.
‘Cher, wat is er? Wil je niet mee?’ zegt Ashley een beetje jammerend.

*Flo*
04 December 2005, 16:58
Leuk!! Nog een stukje?
x

wendo0w
04 December 2005, 17:44
Nog steeds zegt ze niks. ‘CHERRR??? wat is er?’ zegt Ashley helemaal bezorgd.
‘Ash, je moet me helpen’ zegt Cherel heel moeilijk.
‘Hang die telefoon NU op’ schreeuwt haar vader woest.
De telefoon valt op de grond en er wordt opgehangen. Ashley snapt er niks van en is helemaal bezorgd en overstuur. Ze rent naar beneden, heeft haar jas half aan en sjeest naar buiten om haar fiets te pakken.
‘Ashley Bakker, waar ga je heen? We gaan zo eten’ zegt haar moeder.
‘Mam, ik heb hier geen tijd voor er is iets met Cherella’
‘Daar heb ik helemaal niks mee te maken, jij blijft thuis want we gaan zo eten. En je heb de laatste tijd trouwens wel weinig tijd voor iets he?’ Haar moeder wordt een beetje geïrriteerd. ‘Maaaaam, ik meen het, er is iets met Cherella, er is iets ergs aan de hand!!’
Ashley negeerd haar moeder springt op haar fiets en fietst snel naar haar vriendin toe.
Ze hoort haar moeder nog achter haar aan schreeuwen dat als ze thuis komt huisarrest heeft. Pff wat heeft me moeder toch de laatste tijd denkt ze. Als ze bij haar vriendin aan komt belt ze aan, maar nee hoor er wordt niet open gedaan. Ze klopt op het raam en kijkt er door heen. Dan ziet ze Rico het kleine broertje van Cherella in de hoek zitten spelen met zijn blokjes. ‘rico, wil je eventjes open doen’ vraagt ze aan hem. Het jongetje geeft geen kick. Dan opeens staat de vader voor het raam en schreeuwt dat ze weg moet gaan. ‘Maar meneer Akker, ik moet Cherella eventjes spreken’ vraagt Ashley vriendelijk, maar een beetje geschrokken. Ze heeft meneer Akker nog nooit zo gezien, ze wist wel dat hij haar chagarijnig was, maar dat hij zo woest kon reageren wist ze niet.
Ze pakt haar telefoon en tikt het nummer van Cherella in. Er wordt niet opgenomen.
Nu wordt Ashley toch wel heel erg ongerust. Ze loopt naar de achterkant van het huis, waar de kamer van Cherella zit en gooit een steentje naar haar raam. Maar nee hoor, er wordt niet open gedaan. Normaal gesproken doet ze altijd open, er is nog één ding dat ik kan doen denkt ze. Ze kijkt of meneer Akker het ziet maar die gaat net naar de andere kant van het huis, gelukkig denkt ze en klimt via het geheime weggetje dat Cherella en zij hebben uitgevonden omhoog naar het raam. Ze staat op het dakje van de bijkeuken en kijkt door het raam. Ze ziet haar vriendin zitten op haar bed, ze klopt op het raam.
‘Ashley wat doe jij hier?’ zegt ze geschrokken. ‘Waarom doe je niet open?’ vraagt Ashley nieuwsgierig. ‘Ik dacht heel dat er wat aan de hand was, waarom neem je je telefoon niet op en waarom verbrak je toenstraks de verbinding. Cher, wat is er toch ingodsnaam aan de hand?’ snikt Ashley een beetje. Ondertussen klimt ze via het raam naar binnen. ‘Lieverd er is niks met me aan de hand!’ ‘Ooh nee, waarom laat je vader me dan niet binnen, neem je je telefoon niet op en wordt de verbinding verbroken en schreeuwt je vader zo tegen je’ hapt Ashley haar na. ‘Heb jij nooit ruzie met je vader ofzo?’ snauwt Cherella haar toe. ‘Jawel, maar ik dacht.....’ ‘Je moet niet zoveel denken Ash, er is niks aan de hand anders vertel ik het je wel’ ‘Weet je dat heel zeker?’ zegt Ashley.
‘Ja, heel zeker, lieverd ik vertel jou toch alles? Maar beter ga je nu weer weg voordat me vader je hoort, hij is nogal chagarijnig vandaag’ zegt Cherella.
‘Oke, ik bel je zo ja?’ Cherella knikt en doet het raam open. ‘Schiet nou maar op’
‘Jaja, wel opnemen hé?’ ‘Ash, ga!’ zuchtend klimt ze het raam uit.
Cherella laat zich op het bed vallen net op het moment dat haar vader de kamer binnen komt. ‘Wie was dat?’ schreeuwt haar vader. ‘uhhhh, wie was wat?’
‘Dat weet je best wel en zet niet zo’n toon op tegen je vader heb je dat begrepen snotneus?’ ‘Pap er was helemaal niemand’ En –PATS- ‘Ik ben je vader niet begrepen’ Haar vader loopt de kamer en gooit de deur dicht. Cherella ligt huilend op haar bed.
Ashley fietst ondertussen naar huis denkend over Cherella en wat haar zelf te wachten staat thuis. Haar moeder zou wel boos zijn, maar pech gehad dit was even belangrijker.
Ik geloof er niks van dat er niks met Cherella aan de hand is denkt ze. ‘En ik ga ontdekken wat!’ zegt ze opeens hard op. Oeps dat was niet de bedoeling iedereen zit haar aan de kijken. Snel fietst ze door. Thuis aangekomen zegt haar moeder niks, de tafel is al afgeruimd en haar vader zit met zijn voeten op ze tafel de krant te lezen.
‘Hmmmmm het eten was lekker joh Ash en het toetje dat je lievelings toetje, verrukkelijk gewoon’ geint haar broer. ‘Ag hou je bek joh mafkees’ hapt Ashley.
‘HAHAHA, je hapt ook altijd he zus, dat je zo grappig aan jou’ en geef haar een kus op haar wang. ‘Tief op stinkbek, ga iemand anders pesten ofzo!’ Ashley veegt haar wang af en loopt naar haar moeder toe. ‘Sorry mam!’ zegt ze. Haar moeder blijft zitten en kijkt naar ze tv. Haar vader geeft ook geen kick. ‘Heb ik nu huisarrest mam?’ vraagt ze.
‘uhh ja dúúhh, wat had je dan verwacht?’ lacht haar broer. ‘Dennis tief nou gewoon eens lekker op naar boven, ga aan je pik trekken ofzo!’ Haar vader schiet in de lach.
‘George, het is niet grappig’ zegt haar moeder dan. ‘Ash, als dit nog een keer gebeurd heb je huisarrest, ga nou maar naar boven’ ‘Oke mam, dankje’ Ze geeft haar moeder een kus op haar wang en gaat vrolijk naar boven.

door gaan of niet? :rolleyes:

Zan
04 December 2005, 18:00
jep!!!Zeker mee doorgaan!!! Ik vind het heel leuk :D Dus... nieuw stukje!!

wendo0w
04 December 2005, 18:03
jep!!!Zeker mee doorgaan!!! Ik vind het heel leuk :D Dus... nieuw stukje!!

oke mooi :D ga zo verder schrijven! :P

wendo0w
04 December 2005, 18:52
Onderweg naar boven komt ze haar broer tegen. ‘Lekker getrokken broer?’ lacht Ashley.
‘Ja hééérlijk, zou jij nooit voelen zussie!’ plaagt haar broer. ‘Ik heb er in ieder geval niemand voor nodig’ Daar heeft haar broer niks op terug te zeggen en loopt naar boven.
Ash zet haar pc aan en meldt zich aan op msn. Mooi Cherella is online denkt ze.

ॐ . A s h * ;;* Cherel hou van jou! (l)
Hey lieferd
C h e r e l ;; * Ash hou ook van jou! (l)
Hey mop
Gaat alles goed?
Jawel hoor, alleen een beetje moe met jou?
Ja hoor. Heb je zin om vanavond dvd’tje te komen kijken?

Er wordt geen antwoord gegeven.

Hey?
Ja sorry me pa was eventjes hier.
Oh oke, en kom je?
Nah, ik weet niet of ik mag.. zou het wel eventjes vragen oke?

Pff Cherella moet altijd alles vragen aan haar vader. Op één of andere manier vertrouw die man echt niet hoor zucht Ashley.

Ben ik weer
Oke en mag je?
Ja, maar ik mag niet zo laat thuis zijn hoor!
Oke, maakt niet uit .. als je maar komt :D
:D welke film gaan we eigenlijk kijken?
Ik weet niet, misschien heeft me broer die ene nieuwe film wel gebrandt –In her shoes- kan het wel ff vragen of wil je die niet zien? :P
Jaaaaaaaaaaaaaahwel, die film lijkt me echt helemaal geweldig!! :D
Hahah oke ik zou het ff vragen, zt!
Is goed
Ik ben ook eventjes weg, me pa roept pff.. –zucht-

Ashley rent naar boven. ‘Hey Den, heb je die ene film gebrandt –In her shoes-?’
‘Ja, hoezo?’ zegt haar broer. ‘Mag ik die eventjes lenen? Cherel en ik willen die vanavond kijken!’ Ashley kijkt hem heel lief aan. ‘Hahaha denk je dat? Eerst maak je me uit voor stinkbek en weet ik het allemaal en nu wil je opeens een dvd lenen, grappemaker!’ lacht haar broer. ‘aaaah kom op, dat bedoelde ik niet zo. PLEASSEE?’ ‘5 euro’ grapt Dennis.
‘Nou doe niet zo joh, mag het alsjeblieft?’ smeekt Ashley hem. ‘Haha nou oke, pak hem maar hij ligt ergens in die kast’ ‘Dankje, je bent een schat’ Ashley geeft hem een kus op ze wang. ‘Ja, hou maar op jij, pak die dvd en ga’ Ashley pakt snel de dvd en rent naar haar kamer toe.

Hey, daar ben ik weer! Ik heb hem hoor :D

Joehoeee? Waar ben je?

Nou uhh.. ik kom zometeen naar je toe oke?

Totzoooooooo kusje (k)(l)

Ashley sluit haar computer af, maakt zich nog even op en gaat naar beneden.

Ben ik weer

Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Ben ik weer

Pff ook dat nog denkt Cherella. Nou ja pech voor me vader.
Cherella sluit ook haar computer af en zet haar radio aan.
‘All I want for Christmas is youuuu’ hoort ze.
‘Pff hier heb ik dus helemaal geen zin in, kerst zou dit jaar wel helemaal niks worden met zo’n vader’ Opeens bedenkt ze zich iets, Ashley had het over mee gaan op vakantie ofzo.
Hmm, zou het zometeen even vragen,denkt Cherella.
Ze zet de radio op een andere zender.
‘If it’s not what you’re made of, you’re not what I’m looking for, you where willing but unable to give me anymore. There’s no way, it’s changing, cause something’s will just never be mine, you’re not love this time, but it’s all right’ klinkt nu door de boxen. Dit nummer vind ze toch zo mooi.
Ondertussen bij Ashley thuis zit haar vader nog steeds zijn krant te lezen en haar moeder staat in de keuken haar vaders brood te maken voor morgen.
‘Mam, ik ga even naar Cherella toe, ben rond 11 uur terug’
‘Oke lieverd, doe je wel voorzichtig?’ zegt haar moeder.
Pff me moeder is ook altijd zo overbezorgd.
‘Ja mam’ zucht Ashley. ‘Ja schat je weet nooit wat er allemaal buiten gebeurd he, wat je allemaal wel niet hoort tegenwoordig’ zegt haar moeder bezorgd.
‘Ja, mam. Maar ik ga anders zit Cherella te wachten. Dag mam’
En geeft haar een kus op haar wang. ‘Tot vanavond pap!’ Maar die geeft geen antwoord die zit veel te diep in zijn krant. ‘George, je dochter zegt gedag’ zegt haar moeder tegen hem. ‘Laat maar mam, ik ga doeeei’ ‘Tot vanavond schat, doe voorzichtig!’
Zuchtend loopt ze naar haar fiets.

wendo0w
04 December 2005, 19:03
doorgaan? of zeggen jullie van neeh stop maar :P

*Flo*
04 December 2005, 19:09
Dit verhaal is egt zo leuk!!!!

xx

*Flo*
04 December 2005, 19:09
Ga je verder zometeen??

xx

*Nonniiee*
04 December 2005, 19:26
mohhhhhhh leuk johhhhhh

wendo0w
04 December 2005, 19:27

ja is goed, maar ik ga eerst dancing with jim af kijken! :D :cool:

wendo0w
04 December 2005, 21:21
Als ze de poort uitrijdt komt ze Rick nog tegen. Rick is één van haar beste vrienden, ze kent hem ook al jááren en kan super goed met hem opschieten. ‘Hey Rickjeee, alles goed?’ roept Ashley vrolijk. ‘Heeey Ashje, lang niet gezien meis, met mij gaat alles goed hoor met jou ook?’ roept Rick naar haar. ‘Ja, gelukkig wel, wacht ik kom even naar je toe’ zegt Ashley. ‘Zo, haha dat praat wat makkelijk’ ‘Ja, inderdaad haha, wat ga je doen?’ vraagt Rick nieuwsgierig. ‘Nog net zo nieuwsgierig als altijd merk ik nu al haha. Maar ik ga even naar Cherella, we gaan dvdtje kijken. Misschien mag je wel mee kijken als je wil?’ Cherella vindt Rick leuk, dus dat zou ze wel leuk vinden grinnekt Ashley. Alleen mag Rick dat niet weten, ze zou helemaal gek worden als ik het hem zou vertellen. Al vind ik wel dat hij het moet weten, maarja ik bemoei me nergens mee. Maar een beetje tips geven kan geen kwijt toch? Ashley schiet in de lach. ‘Wat is er?’ vraagt Rick.
‘Oh, uhh nee niks, ik dacht gewoon even aan iets grappigs. Maar ga je mee, zou Cherella wel leuk vinden denk ik!’ ‘Ja, dat is goed’ zegt Rick vrolijk.
Samen fietsen ze naar Cherella toe. Rico het kleine broertje doet open en zegt dat we naar boven kunnen lopen maar wel zachtjes moeten doen, omdat zijn papa ligt te slapen.
Zachtjes lopen ze naar boven. ‘Verrassing’ zegt Ashley. ‘Ik kwam Rick tegen en dacht dat je het wel gezellig zou vinden dat we met ze tweetjes zouden komen’ ‘Uhh ja, hoi Rick’ zegt Cherella zachtjes. Rick zegt haar ook gedag en vraagt welke film ze zouden gaan kijken. ‘Nou ik heb –In her shoes- mee genomen, ik weet niet of je dat een leuke film vind haha?’ lacht Ashley. ‘Haha, ja hoor ik vind alles goed’ antwoord Rick. ‘Nou dat is maar goed ook’ Cherella is een beetje stil. ‘Cher, wat is er?’ vraagt Ashley een beetje bezorgd. Ze zit nog steeds over Meneer Akker in. ‘Nee, uhh nee niks’ antwoord Cherella snel. ‘Trouwens je vertelde me aan de telefoon iets over een vakantie Ash, wat bedoelde je daar mee?’ ‘Oooooooooh ja goed dat je het zegt! Ik ga dus in de kerstvakantie op vakantie, eigenlijk weet ik nog helemaal niet waarheen. Maar ik had er dus helemaal geen zin in, het is veel leuker om lekker thuis met jou kerst te vieren. Maar toen kwam mijn vader op het idee om jou mee te nemen, hoe vind je dat?’ zegt Ashley opgewekt.
Cherella lacht weer. ‘Assssh dat lijkt me helemaal vet, maar...’ ‘maar?’ vraagt Ashley.
‘Ik vind weet niet of het van me vader mag’ Cherella trekt haar beroemde zieige lipje, je weet wel zo’n pruimlipje. Daar is ze toch zo goed in, lieve bruine puppy oogjes en dan dat lipje. Ashley bedenkt zich ineens iets. ‘Hey Cherel, als je nou je pruimlipje trekt en je lieve bruine puppy oogjes laat zien, misschien....’ Met ze drietjes liggen ze dubbel.
‘Hahaha Ashley daar trapt hij nooit in, dat weet je toch’ grapt Cherella.
Dan opeens gaat de deur open. ‘Wat doen jullie hier? 1 had je gezegd niet 2, ben je helemaal besoddemieterd. Wegwezen jullie, ik moet eens een hartig woordje met Cherella spreken’ brult haar vader. Ashley en Rick schrikken zich kapot en het is net of Cherella ineens super bang is en opeens in huilen uit kan barsten. Maar ze houdt zich groot en zegt ‘Ga maar Ash en Rick het is goed’ ‘Het is helemaal niet goed, wegwezen nu meteen’ brult haar vader nog harder. Dan komt Rico om het hoekje van de deur kijken. ‘Papa wil je niet zo schreeuwen daar wordt ik bang van’ huilen Rico. ‘Hou je wafel jij en ga naar je kamer’ schreeuwt haar vader nog harder. Rico begint steeds harder te huilen. ‘En hou op met dat gejank’ ‘Ash please ga nou en Rick jij ook anders loopt het zo uit de hand’ zegt Cherella bijna wanhopig. Wat bedoelde ze daar nou mee –voordat het zo uit de hand loopt-. Ashley en Rick gaan naar beneden, Ashley geeft Cherella een kus en fluisterd in haar oor ‘Cher als er wat is kan je me altijd bellen he, ik ga altijd, maar dan ook altijd voor je klaar’ zegt Ashley. Rick durft niet echt wat te zeggen en staat heel verbaasd en bang bij de deur. ‘Het komt goed Ashley echt waar, het komt goed’ zegt Cherella. Als ze bijna in tranen uitbarst trekt ze de deur achter zich dicht en gaat naar boven. Ashley en Rick zijn bij het tuinhekje en voordat ze door willen lopen horen ze ineens een hele harde klap. Ashley begint te huilen. ‘Rick we moeten 112 bellen, nu meteen’ Het lijkt wel of Rick helemaal in trans is en kan niet meer bewegen en er komt ook niks meer over ze lippen. ‘Riccccccck waar is je telefoon?’ schreeuwt Ashley.
Maar Rick blijft stil. Dan komt de vader van Cherella naar buiten loopt als een beer op Ashley en Rick af en fluisterd zachtjes in de oor van Ashley ‘als je ooit maar dan ook ooit de politie durft te bellen maak ik je af en die hele kut familie van je ook’ Rick staat daar nog steeds helemaal in trans en Ashley durft ook niks te zeggen. Meneer van Akker loopt naar binnen en floft neer op de bank. Ashley trekt Rick mee en rennen naar de hoek van de straat, zo hard hebben ze nog nooit gerend. Als ze om de hoek zijn vraagt Ashley om de telefoon van Rick. Zelf heeft ze haar telefoon thuis laten liggen, dat is echt het domste wat ze ooit heeft gedaan. Ashley toetst het nummer in, de telefoon gaat over, maar er wordt niet opgenomen. ‘Rick help me nou’ huilt Ashley. ‘Wat moeten we nou doen?’
‘Uhh uhh ik weet het niet’ probeert Rick over zijn lippen te krijgen.

ik zit te twijfelen om te stoppen, het wordt misschien iets te dramatisch??? hahah :eek:

wendo0w
04 December 2005, 21:56
Ashley zakt door haar knieën en begint te huilen, Rick probeerd haar te troosten.
‘Rick, ik had wat moeten doen, ik moet terug, nu. Ik moet haar helpen....’ jammerd Ashley. ‘Nee, Ash je kan niks doen. Kom we gaan naar je huis toe en vertellen alles tegen je ouders’ Ashley zegt niks, maar fietst mee. Onderweg zeggen ze helemaal niks, er gaan zoveel gedachtes door hun hoofden. Thuis aangekomen vliegt Ashley haar moeder in de armen. ‘Maaaam’ huilt ze en verder komt ze niet. Ook Rick kan het niet meer droog houden en krijgt ook tranen in zijn ogen, maar probeerd zich groot te houden.
‘Wat is er aan de hand liefje?’ vraagt haar moeder verbaasd en probeerd haar dochter te troosten. ‘Cherella....’ weer komt ze niet verder. ‘Liefje, wat is er toch aan de hand?’
Dan begint Rick ‘Mevrouw het gaat helemaal niet goed bij huize Akker. Haar vader..... we denken.... we weten.... nou.... uhh...’ Rick denkt na en hoort die harde klap weer, slikt een paar keer en gaat verder. ‘Meneer Akker slaat Cherella’
‘WAT?’ schreeuwt Maud bijna. ‘Mam, je moet helpen, alsjeblieft’ huilt Ashley.
‘Maar, maar... hoe weten jullie dat zo zeker. Hebben jullie ....’ ‘Nee mevrouw we hebben niks gezien, maar we hoorde een harde klap’ Maud roept George naar beneden en samen leggen Ashley en Rick het hele verhaal uit. Maud zegt dat ze eigenlijk weinig kunnen doen omdat ze geen bewijs of iets hebben, maar dat Cherella daar wel weg moet.
Ze bedenken met ze alle een plan en komen uit op de vakantie. ‘We zorgen dat Cherella mee gaat op vakantie’ zegt haar vader dan. ‘Ja, maar pap, hij laat haar nooit mee gaan’
‘Daar zorgen wij wel voor liefje, daar zorgen wij wel voor’ zegt haar moeder.
Rick troost Ashley nog even en gaat daarna naar huis. De volgende dag belt Maud gelijk meneer Akker op. ‘Hallo met Jan Akker’ hoor je aan de andere lijn. ‘Goede middag meneer Akker, u spreekt met Maud, de moeder van Ashley’ Jan schrikt zich kapot.
‘Wat is er aan de hand?’ vraagt hij een beetje zenuwachtig. ‘We gaan met de hele familie op vakantie naar Duitsland om te skieën, maar omdat Ashley niet zo’n zin had om alleen met ons te gaan vroegen wij ons dus af of Cherella met ons mee kon gaan’
‘Nou daar moet ik nog overnadenken, Cherella is niet bepaald aardig geweest de laatste tijd’ antwoord Jan er op. ‘Ja dat hou je altijd met puber of niet dan?’ lacht Maud.
‘Ja, daar heeft u gelijk in’ probeerd hij een beetje overtuigend over te komen en probeerd te lachen. ‘Moet ik anders even langs komen om met u te vragen Meneer Akker?’ Vraag de moeder van Ashley vriendelijk. Jan schrikt en antwoord er gauw op dat dat niet hoeft, dat hij het wel goed vind. Hij wil natuurlijk niet laten zien hoe het er eigenlijk echt aan toe gaan thuis. ‘Oke, daar ben ik blij mee. U krijgt nog van ons te horen, hoe of wat. Dag meneer Akker een prettige middag’ Maud hangt op ‘Zak’
‘Mag het niet mam?’ zegt Ashley betreurend. ‘Wel dat wel, maar ik mag die man gewoon niet’ ‘Mag het echt?’ Ashley vliegt haar moeder om haar hals. ‘Mam je bent geweldig!’
Haar moeder lacht ‘Ga het nou maar gauw aan Cherella vertellen!’

ik ga stoppen, misschien ga ik morgen wel verder.. trusten allemaal!

Belgian Bitch
05 December 2005, 05:58
Leuke stukjes :p

wendo0w
05 December 2005, 18:00
uuuppp voor mezelf! (a)

*SuusJ*
05 December 2005, 18:13
Jaa leuk verhaaltje!:)

wendo0w
05 December 2005, 20:51
klein stukkie!

Ashley gaat naar boven, drukt gelijk haar computer aan en pakt haar telefoon.
Ze toetst het nummer van Cherella in en laat het over gaan. –tuut,tuut,tuut- ‘hmm in gesprek’ Ondertussen wordt ze aangemeldt op msn, maar geen Cherella.
Rick is wel online en vertelt gelijk het nieuws dat ze Cherella mag meenemen op vakantie.

ॐ . A s h * ;;* Cherel mag mee op vakantie!! :D zegt:
RIICCCCK.. je raadt het nooit Cherel mag met me mee op vakantieeee : D
Rick zegt:
Echt? : D oke beter dan.. ik hoop echt dat het goed komt met haar vader!!
Ja ik ook, ik wou haar net bellen maar ze neemt niet op!
Rick zegt:
Ja en ze is ook al niet online.. das wel kut, anders moet je ff op haar huistelefoon bellen!
Ben je gek straks neemt haar vader op ofzo.. nee ik ben als de dood voor die man
Rick zegt:
Dan moet je ff wachten tot ze online komt, maar Ash ik moet eten.. me moeder roept!
Spreek je vanavond misschien weer.. doegg kus (k)
Is goed eet-ze kus! (k)

Ze meldt zich af op msn en pakt haar telefoon. Zou ik haar toch bellen, denkt Ashley. Nee beter van niet, straks neemt haar vader op. Ashley probeert het nog een keer op haar mobiel, er wordt opgenomen. ‘Met Cherella’ ‘Hey Cherel, met Ashley. Ik heb goed nieuws voor je’ zegt Ashley vrolijk.
‘Wat dan?’ vraagt ze. ‘Je mag mee op vakantie’ blert Ashley door de telefoon. ‘Leuk he?’
‘Maar ik weet niet of ik mag van..’ Ashley onderbreekt haar. ‘Weetje wat? Me moeder heeft geregeld dat je mee mag. Geweldig he?’ blert Ashley nog harder.
Cherella is gelijk helemaal vrolijk. ‘Eccccht? Meen je dat? Wauw echt top. Je moeder is echt te geweldig gewoon!’ Samen bleren ze nog eventjes door.

Belgian Bitch
05 December 2005, 20:55
Kort stukje... :( Staat eiglijk nie veel info in, dus ik eis een nieuw :p ;)

wendo0w
05 December 2005, 21:19
haha dit is ook niet een heel groot stukje maarja :P

De volgende dag gaan ze al weg dus Ashley moet nog haar tas inpakken. Ze gaan 2 weken weg dus ze heeft veel spijkerbroeken nodig en haar leuke nieuwe mukluks neemt ze ook mee, lekker warm. Zou ze haar uggs ook mee nemen ze zitten wel echt lekker warm, ag ja waarom ook niet denkt ze. Er worden nog veel truitje in de tas gepropt, make-up, geurtjes, toiletspullen, pyama en alles wat je je maar kan bedenken zit er bij.
‘Zozo denk je dat we een jaar weg gaan ofzo, je neemt je hele kamer mee’ zuchtend komt haar broer haar kamer binnen. Hij pakt haar make-up tas. ‘Make-up doos ben je ook eigenlijk he? Met of zonder make-up lelijk blijf je toch!’ lachend loopt hij weg. Ashley gooit de deur dicht en reageert niet op hem, maar mompeld alleen een beetje in zich zelf. ‘Pff, varken’ Ze gaat naar beneden pakt wat drinken en kijkt op de klok. 9 uur, dan heeft ze nog wel even tijd om naar Rick te gaan om te kijken hoe het met hem gaat. ‘Pap, ik ga even naar Rick oke?’ zegt ze. ‘Ja schat, maar zorg je dat je op tijd terug bent morgen gaan we rond 1 uur rijden dus ik wil dat je wel uitgerust bent. En heb je je tas al ingepakt? Vraagt haar vader. ‘Ja pap dat heb ik allang gedaan. Ik zie je vanavond’
Ze geeft hem een kus op ze wang en vertrekt. Ze stapt op haar fiets en rijdt ze straat uit.
Aangekomen bij Rick is het 10 over 9. Ze belt aan, zijn broer van 19 doet open. Tim heet hij, wat is hij toch mooi bedenkt ze zich en droomt weg. ‘Halloooo Ashley, aarde aan Ashley. Joehooeee’ roept Tim. ‘Ooh uhh sorry ik was even met me gedachte uhh ergens .... anders’ zegt ze een beetje moeilijk. ‘Haha, ja dat had ik door. Loop maar door Rick zit boven. Teminste ik neem aan dat je voor hem komt.’ Hij geeft haar een knipoog. Wat was dit, gaf hij mij nou net een knipoog en suggereede hij dat ik voor hem kwam. Nee Ash, haal je nou niks in je hoofd die jongen is 19, jij bent 16, nou ja bijna 17. Hij heeft wel andere gedachtes dan jij. Ze schut haar hoofd van deze gedachte en loopt snel door naar boven. Nog een beetje met haar hoofd bij Tim loopt ze Rick zijn kamer binnen.
‘Hey, wat kom je doen?’ zegt ie. ‘Zo jij bent ook lekker blij om mij te zien’ reageerd Ashley een beetje bot. ‘Sorry hoor was niet zo bedoelt’ ‘Maakt niet uit, maar ik kwam gewoon even langs om te vragen hoe het met je gaat’ vraagt ze. ‘Nou het gaat wel, was gewoon een beetje geschrokken. Ik hoop dat het beter gaat, maar gelukkig gaat ze 2 weken met jou mee op vakantie. Alleen jammer genoeg zit ik dan helemaal alleen thuis’
Rick probeerd een sip gezicht te trekken met een pruillipje, alleen lukt het hem niet goed want hij schiet al in de lach. Samen liggen ze dubbel, ze praten nog over een aantal dingen en dat ze wel gaan smsen als Ashley op vakantie is. Als het half 11 is zetten ze de tv aan op veronica. Paradise hotel begint, ze volgen dat allebei. Ashley was voor Manu maar jammer genoeg is hij er al uit. Rick vindt dat Erik, Melissa of Jimmy moet winnen, omdat hun het beste het spel spelen. Als paradise afgelopen is praten ze nog even door. Een half uur later kijkt Ashley op de klok. ‘Shit, laat ik maar op huis aan gaan anders krijg ik zo boze ouders aan de telefoon’ lacht Ashley. ‘Ja, goed idee. Ik ga ook zo slapen’ gaapt hij. ‘Ik ben een beetje moe’ ‘Oke, dan zie ik je over 2 weken, we smsen wel he?’ vraagt Ashley. ‘Ja tuurlijk, moet je maar even een smsje sturen als je aangekomen bent’
Rick geeft haar een knuffel en samen lopen ze naar beneden. Ze loopt nog even naar binnen en zegt Tim gedag. Zuchtend loopt ze naar buiten. ‘We smsen en veel plezier op vakantie! Doeeeeeeg’ Glimlachend pakt ze haar fiets en rijdt naar huis. Thuis aangekomen zet ze haar fiets in de schuur en loopt naar binnen. Haar ouders zijn al boven, liggen vast al te slapen denkt Ashley. Ze gaat ook maar naar bed. Kleedt zich om, haalt haar make-up er af, poets haar tanden en duikt het bed in. Ze denkt nog even over Tim maar een paar minuten later valt ze als een blok in slaap.

Belgian Bitch
05 December 2005, 21:23
Veel beter :D Ben tevreden! ;)
Love is in the air.. .everywhere I look around! :p

Belgian Bitch
06 December 2005, 06:03
Go Ashey, Go Ashley, you can do it, you can do it *maakt dansje :p * Kick his ass! :D

wendo0w
07 December 2005, 18:44
Go Ashey, Go Ashley, you can do it, you can do it *maakt dansje * Kick his ass!

haha gek! hier een nieuw stukje :P

De volgende dag wordt ze rond 9 uur wakker. Voordat ze het slaap uit me ogen heeft gewreven doet haar moeder de gordijnen al open en glimlacht. ‘Goedemorgen lieverd, lekker geslapen?’ Ashley gaapt en rekt zich uit. Nog half gapend zegt ze: ‘Hoi mam, goedemorgen. Ja, ik heb wel lekker geslapen hoor. Hoe laat is het?’ ‘Het is 5 over 9 schat. Kom je er uit?’ antwoord ze. ‘Ja, ik kom er zo uit’ ‘Schiet je wel een beetje op er moet nog veel gedaan worden, want rond 1 uur gaan we weg’ ‘Ja, mam. Ik ga nog wel even douchen hoor en daarna naar Cherella’ Haar moeder zucht. ‘Ash, je helpt nog wel even mee opruimen hoor. Je broer heeft ook mee’ Zonder er op te antwoorden loopt ze nog half gapend naar haar klerenkast. Haar moeder gaat de kamer uit en onderaan de trap geeft ze nog een schreeuw. ‘Schiet je wel een beetje op’ ‘jaha mam!’ zucht ze.
Denkend staat ze voor haar kast. ‘Hmm, wat zou ik vandaag eens aandoen?’
Uiteindelijk pakt ze een mooie spijkerbroek, haar mukluks, haar nieuwe replay truitje en een grijze bjorn borg vest. Ze stapt ze douche in, douched zich snel en kleed zich om. Een half uur later is ze ongeveer klaar. Ze gaat naar beneden, maakt snel haar boterham en pakt haar fiets. ‘Jongedame, waar ga je naar toe?’ zegt haar vader. Nog met haar mond vol zegt ze ‘Ik ga Cherella even ophalen, ik kom snel weer terug. Doeeeei’ Voor haar vader nog een antwoord kan geven is ze er al vandoor. Zuchtend gaat haar vader weer naar binnen. ‘Dennis pak je even de stofzuiger’ Ondertussen bij Cherella aangekomen doet Meneer Akker open. Ashley was even vergeten hoe Jan haar had bedreigd. ‘Nou, wat moet je?’ zegt hij. ‘Uhh.. uhh.. ik’ Ze kan geen goed woord uitbrengen. ‘Nou?’ zegt hij boos. Ashley bedenkt dat het zo niet langer kan en begint te praten. ‘Is Cherella er?’ ‘CHERELLAA!!’ blert hij keihard naar boven. Ze komt naar beneden met een grote volle koffer. ‘Even me broertje gedag zeggen’ zegt ze. Ze geeft haar kleine broertje een hele dikke kus en een knuffel. Hij laat haar niet los. ‘Cherel’ Begint hij met een verdrietig stemmetje. ‘Kom je snel terug?’ ‘Tuurlijk liefje, ik ben over 2 weken terug. Maar ik bel je zo vaak als ik kan’ Ze geeft hem nog een kus op ze voorhoofd en loopt naar de voordeur. ‘Kom we gaan’ zegt ze. Zonder haar vader gedag te zeggen lopen ze weg. Rico staat voor het raam te zwaaien en geeft een kus tegen het raam. Cherella geeft een handkus terug en samen verdwijnen ze de straat uit. ‘Ik zou Rico zo missen’ zegt ze verdrietig. Ashley kijkt haar aan. ‘Liefje, je kan bellen wanneer je wilt he, dat weet je!’ ‘Ja, ik weet het’ ze geeft een klein nep glimlachje en samen lopen ze naar huis. ‘Gaat het wel?’ zegt Ashley als ze bijna thuis zijn. ‘Jawel’ ‘Weet je het heel zeker?’ ‘Jaja, denk het wel’ zegt Cherella. ‘Oke, maar als er wat is kan je altijd bij me komen, dat weet je toch?’ Cherella knikt. Als ze thuis zijn is alles al gedaan in huis, alleen de afwasmachine moet nog even uitgeruimt worden. ‘Hey Cherella. Gaat het goed?’ komt Maud gelijk naar haar toe. ‘Jawel, het gaat wel. Ben alleen een beetje moe.’ ‘Oke, dan is het goed’ zegt Maud. George komt langs lopen. ‘Ash, doe je even de afwasmachine dan is alles gedaan’ ‘Ja is goed pap’ ‘Oh hey Cherella. Al een beetje zin in de vakantie?’
‘Tuurlijk’ antwoord ze lachend. Als ze afwasmachine is uitgeruimt is het al 12 uur, over een uur gaan ze weg. ‘Zullen we nog even naar boven?’ vraagt Ashley. Cherella knikt.
Ze gaan naar boven, Ashley gaat op het bed zitten en kijkt Cherella ontdeugend aan.
‘Wáááát is er? Moet je me iets vertellen?’ begint Cherella. ‘je bent verliefd he?’ lacht ze.
Ashley krijgt een kleur. ‘Nou ik weet het eigenlijk niet, maar’ Voordat Ashley haar zin af kan maken blert Cherella er al door heen. ‘Wieeeee is het Ash?’ glimlacht ze. Ashley wordt nog roder. ‘Ik moet het toch niet gaan raden he Ash?’ ‘Wel, probeer maar’ lacht ze.
‘RICK’ zegt ze gelijk vol overtuiging. ‘Je wordt al warm’ ‘VIND JE RICK LEUK?’ schreeuwt Cherella en schiet in de lach. ‘Sssst nee niet zo hard. Nee, ik vind Rick niet leuk’ Dan moet Cherella ineens keihard lachen ‘Hahaha. Ik weet het al. Je hebt een oogje op Tim!’
Ashley gooit haar hoofd op haar kussen en gleurt door haar vingers. ‘Waaaaaaaaah’ gillen ze allebei. Ze praten nog een tijdje door over Tim en lachen zich dood. De tranen stromen over hun gezicht van het lachen. Maar dan begint Cherella opeens. ‘Je moet het hem vertellen’ ‘Neee man, ben je gek ofzo?’ zegt Ashley met grote ogen.
‘Waarom niet?’ ‘Cherel, begrijp dat dan. Die jongen is 19, hij heeft wel wat anders aan de hoofd dan een 16, bijna 17 jarig meisje’ ‘Nou je kan het toch proberen?’ zegt Cherella met een zo lief engel achtig hoofdje. Samen lachen ze nog even door totdat haar vader haar kamer inkomt. ‘Ash, Cherel, we gaan, komen jullie?’ zegt hij vrolijk. Samen staan ze op en gaan naar beneden. Dennis en Maud zitten al in de auto. Ze pakken hun tas en lopen naar de auto. Nog geen uur later krijgt Ashley een smsje. Ze pakt haar telefoon en samen kijken ze wat er in het smsje staat.

Hey lief meisje,
Ben je er al?
Kus Rick!

Cherella kijkt haar kant op. ‘Sinds wanneer noemt Rick jou een lief meisje’ fluistert ze.
‘Ik weet het niet, wat moet ik terug smsen’ ‘Kom, geef maar ik doe het wel’ glimlacht ze.

Hey lieve jongen,
Nee ik ben er nog niet!
We moeten nog 4 uurtjes rijden geloof ik –zucht-
Kom je ons gezelschap houden via sms? (a)
Kus Ashley!

Cherella drukt op verzenden terwijl Ashley het nog niet eens gelezen heeft.
‘Chereeeell, wat doe je? Ik wou het nog lezen!’ Voordat ze verder kan gaan krijgt ze alweer een nieuw smsje. ‘Zo hij is snel’ zegt Cherella.

Hey mooi meisje,
Hahaha. Ja hoor ik wil je wel gezelschap houden! (a)
Gaat alles een beetje goed daar? Is het een beetje uit te houden? Haha
Kus mij!

‘Mooi meisje? Wat had je gestuurd?’ vraagt Ashley. ‘Oh gewoon’ ‘Wat gewoon?’ zegt ze ongeduldig. ‘Straks krijgt hij het idee dat ik hem leuk vind ofzo’ ‘Nee, zo kan je misschien meer over Tim te weten komen joh’ Dennis onderbreekt ze. ‘Hahaha, Ashley vond je Tim leuk’ ‘Tief op met je stinkbek joh’ zegt ze. ‘Je kan hem toch niet krijgen. Je bent veels te lelijk en te jong’ ‘Dennis hou eens op met dat getreiter’ begint zijn vader. Ashley steekt haar tong uit en begint aan een nieuw smsje. ‘Hoe moet ik eigenlijk beginnen? Ook met mooie jongen?’ ‘Ja, doe maar het is toch ook een mooie jongen?’ bloost Cherella.
Ashley lacht.

Hey mooie jongen,
Ja hoor het is hier best uit te houden.
We hebben het gewoon de hele tijd over
jou! (a) Haha.
Kus Ash!

Cherella leest het na. ‘Ja dat is natuurlijk weer niet lief doos’ ‘Hoezo niet’ vraagt ze verbaasd. ‘Je wilt toch wat te weten komen over Tim. Kom dan to the point anders krijgt hij wel het idee dat je hem leuk vind’ Ashley verwijderd het bericht en begint opnieuw.

Hey mooie jongen,
We hoeven nog maar 3.5 uur ongeveer –zucht-
Kus Ash

‘Zo goed?’ vraagt Ashley. Cherelle pakt de telefoon en bekijkt het smsje ‘Ja beter, maar wacht ik verander het nog een klein stukje’

Hey mooie jongen,
We hoeven nog maar 3.5 uur ongeveer –zucht-
Maar wat ik wou vragen he.
Omdat we zulke goede vrienden zijn (a)
Heeft je broer een vriendin,
want een andere vriendin van mij
vind hem dus een leuke jongen enzo.
Dus ik zou dat ff voor haar vragen snappie?
Kus Ash

‘Zo dat is beter’ en ze drukt op verzenden. ‘Is dat niet iets te to the point?’
vraagt Ashley. ‘Nee joh’ lacht Cherella. Ze zetten allebei hun mp3 aan en luisteren naar de muziek. ‘Je bent een jonge mama, maar eigenlijk ben je nog een kind. Je neemt een grote verantwoording, maar weet niet waar je aan begint. Jonge meid neem de tijd want het is nog te vroeg, je hebt een hele hoop te doen dus denk na bij wat je doet’ zingt Ashley mee. Dan trilt haar telefoon en ze kijkt gelijk naar haar smsje. ‘Huh, ken jij dit nummer Cherel?’ ‘Laat eens kijken. Nee. Kijk eens wat er staat’ ze opent het smsje.

Hey chickie,
Wat hoorde ik nou, vind iemand mij leuk?
Mag ik weten wie? Haha
Kus Tim

‘Waaaaaaah’ gillen ze samen. ‘Een smsje van Tiiiiimmmm!!’ ‘Ashley schreeuw is nou niet zo de hele tijd’ zegt haar pa geïrriteerd. ‘Sorry pap’ Cherella pakt haar telefoon uit haar hand. ‘Kijken!!’ Ze leest het smsje. ‘Maar wat ga je er op terug smsen?’ ‘Goede vraag’ zegt Ashley ‘Oeh, Cherel, hij noemde me chickie’ zegt ze blij.

Hey mooierd,
Ja, maar stiekum ben ik het :)
Kus Ashley

Haar hart bonkt in haar keel.

wendo0w
07 December 2005, 20:36
moet ik het hier nog posten of zeggen jullie van neh schrijf maar lekker verder.. maar hier hoeft het niet gepost te worden, want ik lees het toch niet!?:P

Sann *
07 December 2005, 20:45
heejj :)
Ik vin het een leuk verhaal!
Alleen misschien is het soms een beetje overdreven.. met dat gillen enzo.. :rolleyes: maarr verder erg leuk!
Ga snel verder :D

wendo0w
12 December 2005, 18:08
-Pieppiep- haar telefoon gaat. Ashley en Cherella kijken elkaar aan. Ze openen haar telefoon en kijken wat er staat. ‘Ooh het is Rick’ zegt Ashley.

Hey lief,
Vind je het niet erg dat
ik het me broer heb vertelt trouwens? :)
Kus Rick

Ze smst snel terug.

Hey,
Nee maakt niet uit hoor! :)
Kus

‘Dames we zijn er bijna’ zegt hij vader opeens. ‘Hehe, eindelijk!’ zucht Ashley.
5 minuten later komen ze bij de camping aan. Ze kijken om zich heen en rijden naar de receptie toe. ‘Mam, we gaan vast even rond kijken oke?’ zegt Ashley. ‘Ja, maar over 5 minuten weer hier!’ antwoord haar moeder. Samen lopen ze over de camping.
‘Kom Ash, we gaan even bij het zwembad kijken. Misschien zitten er wel leuke jongens’ glimlacht Cherella. Ashley lacht. Als ze het zwembad binnenlopen wordt het toch best wel warm, ze doen hun handschoenen uit en hun sjaal wat losser. Op het moment dat Cherella net de andere kant op kijkt bots ze tegen een jongen op. ‘Ooh sorry!’ De jongen kijkt haar lachend aan. ‘Maakt niet uit hoor’ Ze kijken elkaar nog even aan en lopen door. ‘Zo lekkerding hoor Cherel, aan de haak slaan die gast!’ lacht Ashley. Cherella lacht een beetje vaagjes terug. Als ze verder lopen ziet Cherella de jongen nog een keer en hij glimlacht naar haar. Ashley ziet niks. Gelukkig, denkt Cherella. Ze kijken nog even rond in het zwembad, maar gaan weer terug naar de receptie. Haar ouders zitten al in de auto te wachten. ‘Zo dat werd tijd trutjes’ zegt Dennis geïrriteerd. ‘Ga nou maar gewoon weer verder gameboyen loser!’ ‘Zo we hebben de sleutel, laten we maar snel naar het huisje gaan rijden. Ik ben er best benieuwd naar’ zegt Maud vrolijk om te boel een beetje om te vrolijken. Aangekomen bij het huisje pakken ze de spullen uit de auto en zetten het in het gangetje. ‘Best een mooi huisje schat’ George pakt maud pakt en geeft haar een kus op haar voorhoofd. Ze kijken samen uit over het uitzicht. ‘Wat een mooie bergen’ ‘Bergen? Check die sneeuw. Wjow daar kan je hard vanaf man!!’ zegt Dennis er doorheen. Ashley en Cherella gaan naar boven en kiezen hun kamer uit. Ze pakken hun tas uit, leggen hun kleren in de kast en hun schoenen in de hoek. Dennis heeft ze kamer ook al gevonden, en George en Maud nemen de grote slaapkamer. ‘Zo hier ga ik vanavond dus even lekker in chillen mensen’ zegt Dennis als hij de jacuzie ziet. ‘Jongens komen jullie naar beneden, we willen even met ze alle wat gaan drinken’ roept haar vader naar boven. Met ze alle komen ze naar beneden, stappen de auto in en rijden naar een paar restaurantjes. Dan tikt Ashley met haar ellenboog tegen Cherella. ‘Kijk!’ ‘Wat?’ ‘Daar is die jongen van vanmiddag’ fluisteren ze. ‘Pap, zullen we wat bij de Monkey gaan drinken’
‘Oke schat, dat lijkt me ook wel wat’ Ashley glimlacht. Ashley geeft Cherella een duwtje. ‘Loop nou naar hem toe’ ‘Nee joh, laat me gewoon. Ik heb hier helemaal geen zin in’
Als haar ouders naar een tafeltje toelopen gaat Ashley gaat telefoon, en berichtje.

Hey chickie,
Sorry dat ik zo laat sms maar
me telefoon lag beneden!
Maar loop je me nou te fokken
of vind je me echt leuk?
Kus kus Tim

Ashley krijgt ineens een big smile op haar gezicht en krijgt hem niet meer weg.
Ze smst snel terug.

Hey mooie jongen,
Ik jou lopen fokken?
Zo’n mooie jongen?
Tuurlijk niet! –bloos-
Kussss Ashley

Ashley gaat aan het tafeltje zitten. ‘Wat mag het wezen?’ vraagt een stem. Ashley ziet dat Cherella rood wordt en kijkt haar raar aan. Dan ziet ze dat het die jongen van vanmiddag was en moet lachen. ‘Uhh.. doe maar een witte wijn. En voor jou schat?’ zegt haar vader. ‘Voor mij ook. En jullie kids?’ Kids hoe verzint ze het. ‘Een cola’ zegt Dennis. ‘En voor ons ook’ antwoord Ashley. ‘Mam, we gaan even naar de wc’ Haar moeder knikt en Ashley en Cherella lopen door. ‘Zag je niet hoe die naar je keek? ‘Ash, hou alsjeblieft op, ik heb hier geen zin in’ ‘Lieverd ik zie het toch’ Cherella loopt ze wc uit en ziet de jongen bij de bar staan. Kriebels voelt ze wel dergelijk, maar dat komt vast alleen door Ashley. Ze moet daar eens mee op houden, ik kan heus wel voor mezelf zorgen en durf heus wel op hem af te stappen. Maar was dat ook zo, durfde ze op hem af te stappen en te vragen hoe die heette? Ashley komt aangelopen. ‘Wat is er nou, waarom doe je zo? Ik bedoel het niet zo hoor’ ‘Nee ik weet het sorry. Ik weet niet wat ik heb’ Als ze weer aan tafel zit begint George over Cherella haar verjaardag. ‘Cherel, je dacht vast dat we het vergeten waren, maar dat zijn we niet. Je bent morgen pas jarig maar natuurlijk vergeten we je niet. Je oma heeft ons gevraagd je dit alvast te geven’ ‘Wat is het?’
‘Ik weet het niet precies, maar er zit een brief bij. Pak het vanavond maar uit, want er zit belangrijke informatie in’ begint Maud. Dan komt het drinken eraan en er wordt geproost.
Cherella denkt na, is er niet helemaal met haar gedachte bij dus ziet ook niet dat de jongen van vanmiddag een briefje in haar jas schuift. Ashley ziet ook niks, niemand heeft iets gezien zelfs Cherella niet. Ze zit zo met haar gedachte bij de brief en het kado’tje.
Wat zou haar oma haar willen vertellen?

SweeT_Co0kiie
12 December 2005, 18:40
Leuk verhaal! :)

wendo0w
12 December 2005, 19:01
danke!

commentaar is welkom.. ik kan tegen kritiek! :P

Belgian Bitch
12 December 2005, 20:27
danke!

commentaar is welkom.. ik kan tegen kritiek! :P

Yeah! Tof stukje!!! Mag ik zeggen dat ik fan ben? *en stiekem nog een stukje wil?* :p SPANNEND!!! Leuke jonge ;)

*lOnney*
12 December 2005, 21:32
leuk verhaal joh, schrijf snel vedder :)

wendo0w
13 December 2005, 09:58
danke.. ben nu op school schrijf straks wel verder :P

Belgian Bitch
13 December 2005, 19:55
danke.. ben nu op school schrijf straks wel verder :P

Is het nu nog niet straks? :D

alwaysremain
14 December 2005, 10:07
leuk verhaal
schrijf je snel verder!

maar waar is jouw handtekening van
en het is toch 'ga je mee naar DIEMEN zuid' :rolleyes:

hehe of het moet een reden hebben dan heb ik niets gezegd

wendo0w
14 December 2005, 18:15
leuk verhaal
schrijf je snel verder!

maar waar is jouw handtekening van
en het is toch 'ga je mee naar DIEMEN zuid' :rolleyes:

hehe of het moet een reden hebben dan heb ik niets gezegd

hahah ja het is: jij moet mee naar diemen zuid, want je ziet er lekker uit blabla.. maar ik woon in nieuwegein zuid.. en nieuwegein wordt geina genoemd dus vandaar .. geina-zuid ipv diemen-zuid

*Flo*
14 December 2005, 19:10
Ik hou van dit verhaal :o

xxx :rolleyes:

wendo0w
14 December 2005, 20:35
nieuw stukje

Als ze klaar zijn gaan ze naar het huisje toe. Het is pas half 4 dus gaan Cherella en Ashley nog even naar de ski-pieste. Ze trekken hun dikke jas aan, warme broek en skibril.
Als ze hun snowboard willen pakken vraagt Dennis of hij ook met hun mee kan. ‘Nee, stinkbek ga maar wat voor jezelf doen’ hapt Ashley hem gelijk toe. ‘Nou Ash, doe normaal! Dennis kom maar gewoon mee’ lacht Cherella na hem. Ashley zit natuurlijk weer gelijk met een chagarijnige bek van hier tot tokio. Maar lang duurt dat niet als ze van de ski-pieste af gaan is het gelijk gezellig. ‘waah Denniss kijk uit haha’ Samen liggen ze op de grond. Cherella krabelt op en pakt een hand vol sneeuw. Ze gooit het op Dennis ze hoofd. ‘Ooh die krijg je terug’ lacht hij. Samen krijgen ze een sneeuwballengevecht.
Ongeveer een uur later zijn ze moe en hebben ze koude tenen. Ze gaan terug naar het huisje. Het is nu rond half 6, etenstijd. Met ze alle rijden ze naar de Monkey om wat te gaan eten. Ze doen hun jas uit en hangen hem op de kapstok. Opeens voelt Cherella wat in haar jaszak zitten. Ze kijkt wat het is, een briefje. Het zou wel denkt ze en wil het terug stoppen. ‘Wat is dat?’ vraagt Ashley. ‘Ooh ik weet niet gewoon een papiertje ofzo’
‘Ooh oke, kom je?’ ‘Jaja, ik kom eraan. Ze pakt het papiertje en kijkt wat er op staat.
Kom vanavond naar het zwembad rond 8 uur.
Misschien weetje nog wie ik ben.
Ik wil je graag beter leren kennen.
-x- Anno de jongen van het zwembad.
Ze begrijpt er niks van en is helemaal verbaasd. Vind hij mij leuk? Ooh nee hij is natuurlijk ook hier. Schrikt ze. ‘Cherella kom je?’ begint Ashley. Zou ze het haar vertellen, nee ik hou het nog even voor mezelf denkt ze. ‘Ja ik kom, even me jas ophangen’ glimlacht ze. Ze stopt het briefje in haar jaszak en loopt naar het tafeltje. Er komt een wat oudere man aan lopen, van ongeveer 35 jaar.
‘Heeft U al besloten?’ vraagt de lieve stem. ‘Ja, ik wel. Zijn jullie er ook uit?’ vraagt George. ‘Willen jullie misschien al wat te drinken bestellen?’ begint de ober.
‘Ja dat is goed. Voor mij een rode wijn en voor mijn vrouw ook. Ashley, Dennis en Cherella wat willen jullie?’ ‘Doe mij maar een cassis’ antwoord Dennis. ‘En voor mij een uhm.. 7-up’ ‘Oke, en wat wil jij Cherella?’ ‘Doe maar een cola light’ zegt ze. ‘Pff meisjes ook altijd met hun cola light, van een cola kom je heus niet aan hoor’ zucht Dennis.
Cherella reageerd er niet op, ze kijkt om zich heen of ze die leuke jongen ziet.
‘Was wel een leuke man he Cherel?’ lacht Ashley. Er wordt niet op gereageerd.
‘Hallo, Cherella? Aarde aan Cherella!! Joehoee’ Nog steeds antwoord ze er niet op.
‘Nou dan niet joh!’ ‘Hé sorry wat zei je?’ schrikt Cherella op. ‘Had je het tegen mij?’
‘Nee tegen me oma die in NL zit’ zuchtend schuift ze haar stoel iets verder aan.
‘Sorry hoor hoef je niet gelijk zo bitchy te reageren’ De laatste tijd reageerd Ashley wel vaker zo. Cherella begint zich er aan te irriteren. Nu Ashley het over haar oma had moest ze opeens aan de brief denken. Vanavond zou ze hem lezen, ze is best benieuwd wat er in staat. Daar komt het drinken aan. ‘Een rode wijn voor mevrouw en meneer. De cassis en 7-up voor jullie. En een cola light voor de jonge dame’ zegt de ober.
Ashley glimlacht en schiet in de lach. ‘Wat is er zo grappig muts?’ begint Dennis.
‘Ooh niks wat jij hoeft te weten’ ze steekt haar tong uit. ‘Nou Dennis en Ashley houden jullie nou eens op met dat kinderachtige gedoe, jullie zijn verdomme 16 en 17. Kunnen jullie je nou eens naar je leeftijd gaan gedragen?’ Ashley en Dennis zeggen niks en kijken op het menu bordje. ‘Weet U de bestelling al of moet ik later even terug komen?’
begint de ober. ‘Nee hoor we weten het. Voor mij nr 13. Lief jij wou nr 28 toch?’
Ze knikt. ‘Dus nr 13 en nr 28. En jullie kinders?’ ‘Wat neem jij Cherel?’ vraagt Ashley.
‘Nr 11 en jij?’ ‘Nr 8’ ‘En ik nr 17’ ‘Dus nr 13, 28, 11, 8 en 17’ De ober schrijft het op en loopt weg. ‘Cherella waar zit je toch met je gedachte?’ begint Ashley. ‘Nergens hoezo?’ ‘Gewoon je bent zo afwezig’ ‘Laat haar toch eens lieverd’ begint haar moeder.
Daar komt het eten aan, maar door wie wordt het toch gebracht? Cherella schrikt zich rot.
Het is de leuke jongen van het zwembad. Ze wordt knalrood en als hij ziet naar wie hij het eten moet brengen wordt hij net zo rood. Ashley kijkt ze beide aan. Ze beginnen te eten. Onder het eten wordt er niks gezegd, ze zijn allemaal stil en genieten van hun eten.
‘Zo ik zit vol zeg!’ zegt Ashley. ‘Pff ja ik ook, ik knal bijna’ Mam mogen we even naar buiten, even luchten. ‘Ja is goed lieverd. Dennis ga anders ook even met ze mee’ begint haar moeder. Hij kijkt ze aan en weet al gelijk hoe Ashley wil gaan reageren. ‘Nee mam laat maar. Ik ga wel eventjes alleen’ zegt hij met een verdrietig gezicht. Hij loopt naar buiten, langs Cherella en Ashley heen. ‘Ik vind het echt zielig voor hem hoor Ash. Hij heeft hier niemand’ ze zegt er niks op, maar kijkt naar beneden. Samen lopen ze naar buiten en gaan op een grote steen zitten voor het restaurantje. ‘Wat is er nou met je?’ begint Ashley. Zou ze het vertellen? ‘Nou luister. Je vroeg toch toen straks wat er op dat briefje stond?’ Ashley knikt. ‘Dat briefje was dus van die jongen van het zwembad’
‘eeccht?’ reageerd Ashley heel vrolijk. ‘Wat stond er op?’ ‘Hier lees maar’ Ze pakt het briefje uit haar jaszak en geeft het aan Ashley. ‘Oeh. Je gaat er wel heen he?’ glimlacht ze. ‘Nja ik weet niet’ ‘Jawel, je moet joh. Kom op geef toe je vind het een leuke jongen. En niet zomaar een leuke jongen’ Cherella wordt rood. ‘Ja dus. Je gaat gewoon’
‘Oke. Vind je het niet erg dan?’ ‘Nee natuurlijk niet. Maar je moet me 1 ding beloven’
‘Wat dan?’ ‘Dat je heel voorzichtig doet’ zegt Ashley opeens heel serieus.
Samen schieten ze in de lach. ‘Ash.. zullen we naar het huisje gaan. Ik wil graag weten wat me oma me wil vertellen. Ik weet dat het iets ergs is. Ik heb zo’n voorgevoel. Ik ken me oma bijna niet, maar zoiets doet ze nooit’ ‘Ja is goed. Ik ga het even tegen me ouders zeggen’ Ashley loopt naar binnen. Op dat moment komt Anno aangelopen en wilt op haar af stappen. Cherella ziet niks. Hij aarzelt of hij naar haar toe gaat. Dan komt Ashley weer naar buiten en ziet hem niet staan. Ze loopt naar Cherella toe en samen gaan ze naar het huisje. Teleurgesteld loopt Anno weer naar binnen het restaurant in.
Zuchtend gaat hij verder aan het werk. ‘Sorry mag ik wat vragen’ George knipt in zijn vingers. ‘Hallo?’ Anno kijkt op en loopt naar het tafeltje toe. Mogen wij nog een witte en rode wijn alstublief?’ begint George. ‘Ja natuurlijk meneer, het komt eraan’ hij schrijft het op zijn papiertje en gaat naar de keuken. Ondertussen loopt Dennis alleen buiten te slenteren. Hij pakt zijn telefoon en stuurt een smsje naar zijn beste vriend.
Hey jeroen dude,
Alles goed daaro gast?
Greetz Dennis

Langszaam loopt hij verder en komt een groepje jongens tegen er zit 1 meisje bij. Ze fluisteren. Hij kijkt er even naar, maar loopt door. Dan wordt hij nageroepen. ‘Hey gast’ Dennis kijkt om. ‘Ja jij. Ben je hier allang?’ Hij kijkt nog even achter zich om het niet tegen iemand anders wordt gezegd, maar er is niemand te bekeken. Hij loopt naar ze toe. ‘Nee, ik ben hier net. Jullie?’ ‘We zijn hier ongeveer een week en komen ieder jaar hierheen. Dus zijn nogal bekent hiero’ antwoord 1 van de jongens. ‘Hoe heet je trouwens?’ De jongen is duidelijk de leider van de groep, dat merk je al gelijk. ‘Dennis en jullie?’ ‘Nou ik ben Manu. Dit is Jesse, me broer. Aaron en Jimmy. En dit schatje heet Mischa’ De hele groep zegt hem gedag. Manu neemt het weer over. ‘Heb je zin om wat leuks te doen vanavond?’ vraagt hij. Dennis helemaal blij, eindelijk heeft hij vrienden gemaakt. Maar hij laat het niet merken. ‘Ja is goed gast’ zegt hij zo nonchalant mogelijk.
Dan gaat ze telefoon, het is Jeroen.
Hey broeeerrtje
Ja joh alles goed,
is het bij jou een beetje
uit te houden
of zeg je van nee? Hahah
Greetz J’roen
Manu en Jesse beginnen te smoesen. Dennis reageert er niet op en klapt zijn telefoon dicht. Terug smsen doet hij vanavond wel. Met ze alle lopen ze naar de gokhal en bestellen allemaal een biertje. Ondertussen zitten Ashley en Cherella binnen bij de open haard. Cherella zit met de brief in haar hand en het kado’tje op haar schoot. ‘Ash, ik ben best wel zenuwachtig’ ‘Kom op Cherel, je kan het’ probeert Ashley haar vriendin te steunen. ‘Maak het kado’tje eerst open’ Ze maakt het kado’tje open. Er zit een kettinkje in met medaillon eraan. Er zit een foto’tje in, een foto’tje van een vrouw. Ashley kijkt Cherella aan. ‘Wie is dat?’ vraagt ze. ‘Ik weet het niet, misschien me oma vroeger? Ik heb echt geen idee’ Wat wil haar oma haar toch duidelijk maken?

Belgian Bitch
14 December 2005, 20:53
ik denk dat ik het al weet... :p *grinneket misterieus... :D *

Belgian Bitch
16 December 2005, 11:32
Nieuw stukje!!! :p
stomme 30 seconde regel!!! ;)
Ga nu eten... smakelijk!!! :D

wendo0w
16 December 2005, 15:57
In het restaurant zijn George en Maud er helemaal aan. ‘ooober, nog 2 rode wijn graag’ klikt George in zijn vingers. Anno komt aangelopen. ‘Meneer misschien is het beter als U naar huis gaat’ Maud begint te lachen. ‘Lieverd, dat is úúúren rijden’ Ze krijgt de slappe lach. George lacht met haar mee. ‘Nou kom schat ze willen ons hier niet meer hebben. Laten we maar naar het huisje gaan’ Maud staat op zover ze nog kan. Ze willen naar de auto lopen. ‘Wacht even meneer’ Anno roept de ober die hun al eerder had geholpen.
‘Pap, misschien is het beter als ze begeleiding krijgen naar hun huisje’ De man knikt.
‘Mevrouw, meneer. Als toetje rij ik jullie naar jullie huisje. Is dat oké?’ George begint te lachen. ‘Natúúúrlijk. Schat hoor je dat we krijgen nog een rit naar huis ook. Wat een service’ Anno rolt met zijn ogen en ruimt de tafel af. ‘Pap, mam. Wat is er aan de hand?’ zegt Dennis een beetje beschaamd, omdat alle jongens van de groep beginnen te lachen. ‘Lieeeverd’ Maud knijpt hem helemaal fijn. Hij loopt rood aan. ‘Mam. Doe even normaal ja?!’ zegt hij zachtjes. ‘Kom mevrouw. Stapt u in?’ begint de vader van Anno. ‘Oké meneer de ober. Zegt ze lachwekkend. ‘Hoe heet je eigenlijk schatje?’ ‘Ik ben Chris mevrouw. Stapt u in?’ Eindelijk stapt ze in. Ze rijden naar het huisje toe en gaan naar binnen. ‘Meneer Chris’ Lacht Maud. ‘Komt u gezellig nog wat drinken, als je begrijpt wat ik bedoel?’ ‘Misschien is het beter als ik terug naar het restaurant ga. Er is nog veel werk te doen’ ‘Dan moet je het zelf weten vriend’ ze wil hem een kus geven, maar hij loopt weg. ‘Kom je naar binnen schat?’ hoort ze opeens vanuit de keuken. ‘Er ligt hier een koud pilsje op je te wachten’ Cherella en Ashley zitten nog boven met een dichte brief en horen allemaal kabaal van beneden komen. Ashley gaat naar beneden. ‘Ben zo terug’ zegt ze tegen Cherella. Als ze beneden komt schrikt ze zich kapot. Haar vader ligt half op de grond en haar moeder zit op de wastafel. ‘Pap? Mam? Wat is hier aan de hand?’
‘Hihi volgens mij ben ik een beetje dronken lief’ antwoord haar moeder. ‘Jesus en dan zeg je dat wij ons als kinderen gedragen, ga naar bed ofzo. Morgen hebben jullie allebei een kater als het niet erger is. Kom ik help jullie even’ zucht ze boos. Boven zit Cherella nog steeds met de brief op haar schoot. Ze kijkt er naar, maar dan opent ze de brief. Ze begint te lezen.

Lieve Cherella,
Hoe gaat het met jou en de familie? Is de vakantie leuk?
Ik wil je feliciteren met je verjaardag. Ik hoop dat je het gezellig krijgt met veel kado’s en dat deze brief daar geen verandering in brengt.
Ik weet niet precies hoe ik moet beginnen en vind ook eigenlijk niet dat ik diegene ben die het jou moet vertellen, maar ik vind dat je het moet weten.
De laatste tijd heb je vast wel gemerkt dat je vader niet helemaal zichzelf is.
Dat komt doordat hij met iets heel ergs zit. Ik vind dit een beetje moeilijk om te vertellen dus weet ook niet zo goed hoe. Misschien heb je je kado al uitgepakt en weetje wat er in zit, als je dat nog niet hebt gedaan moet je dat nu even doen. Er zit dus een kettinkje in zoals je hebt gezien met een vrouw in het medaillon. Ik wil het proberen te schrijven op een niet zo pijnlijke manier, maar ik weet alleen niet hoe. Cherella de vrouw in het medaillon, dat is je moeder. En Jan, Jan is niet je biologische vader. Je zou nu vast schrikken, want je hebt altijd gedacht dat Jan je biologische vader was. Lieverd ik zou je het hele verhaal maar vertellen. Jan heeft je opgevangen toen je vader het niet meer aan kon. Je moeder overleed toen je 8 maanden oud was, dat weet je. Jullie hadden niet zoveel geld, maar waren een gelukkig gezinnetje. Maar op een gegeven moment kon je vader het toen niet meer aan en liet je adopteren. Je moet niet denken dat hij dat zomaar heeft gedaan, hij heeft dat een lange en pijnlijke tijd mee rond gelopen. Ik heb verder geen contact meer met je vader, maar ik weet zeker dat hij trots op je is. Het is een hele lieve man, en het is misschien moeilijk te bevatten, vooral nu maar je moet begrijpen dat hij het niet meer aan kon. Je biologische vader heet Chris en het was een lieve en zorgzame man. Hij had het altijd goed met je voor. Jammer genoeg heb ik geen foto’s voor je. Je moeder was ziek en heeft me dit medaillon gegeven, om je dat op een dag te geven dat je oud genoeg was. Cherella, je bent een lieve sterke meid, je gaat dit goed verwerken en je hebt goede vrienden om je heen die je goed gaan helpen. Je kan me altijd bellen als je vragen hebt over je vader of moeder dat weet je, maar je zou het eerst moeten verwerken. Ik vond gewoon dat je dit moest weten. Als je terug bent en je hebt er behoefte aan gaan we samen op zoek naar je vader. Maar lieverd beloof me 1 ding, heb alsjeblieft lol op je vakantie. Dat is hoe je moeder je het liefst had gezien, gelukkig. Lieve Cherella ik hou heel veel van je. Ik wens je een prettige verjaardag en vakantie en heel veel sterkte, je kan het!! Heel veel kusjes.
Liefs, Oma.

Het is stil in de kamer, dood stil. Ze knipperd niet met haar ogen en durft niet te bewegen.

*Flo*
16 December 2005, 16:48
Mooi... maar wel zielig.. komt er nog een stukje?? :D

wendo0w
16 December 2005, 17:07
stephanie1530 misschien is het toeval, misschien niet.. snap zelf niet helemaal wat je bedoelt (a)

alwaysremain
16 December 2005, 17:13
he: why d0n't y0u ever
take risks?
she: i take risks!
he: when was the last time y0u t0ok a risk?
she: 5 minutes ag0...
he: what?
she: when i said hell0 t0 y0u!

huh waar is dat van??? heb het ff uit je handtekening gekopieerd ik wil ff weten waarvan het is als je het niet erg vindt :o

komt er weer een nieuw stukjj

SweeT_Co0kiie
16 December 2005, 17:29
Leuke stukjes weer!!

wendo0w
16 December 2005, 19:19
he: why d0n't y0u ever
take risks?
she: i take risks!
he: when was the last time y0u t0ok a risk?
she: 5 minutes ag0...
he: what?
she: when i said hell0 t0 y0u!

huh waar is dat van??? heb het ff uit je handtekening gekopieerd ik wil ff weten waarvan het is als je het niet erg vindt :o

komt er weer een nieuw stukjj

ik weet niet waarvan het is, ik heb het van een vriendin gekregen sorry! :rolleyes:

alwaysremain
16 December 2005, 19:25
hehe, owke kwam zo bekend voor :p
is er miss kans op een stukje vanaaf :rolleyes:

wendo0w
16 December 2005, 20:11
hehe, owke kwam zo bekend voor :p
is er miss kans op een stukje vanaaf :rolleyes:

misschien wel, ik ga eerst ff nog klein beetje leren :P daarna lost kijken en schrijf tussen door wel wat bij! ;) ik zou 't proberen! :D

alwaysremain
16 December 2005, 20:13
*valt op de knieeen* danku, danku zeer

oke maf whaha

wendo0w
16 December 2005, 20:15
*valt op de knieeen* danku, danku zeer

oke maf whaha

hahaha gek! ;)

alwaysremain
16 December 2005, 20:30
hahaha gek! ;)

ik noem mezelf liever prettig gestoord :cool: :p

wendo0w
16 December 2005, 22:33
laatste stukkie voor vandaag! :rolleyes:

Ashley komt naar boven lopen. ‘Pff, me pa en ma waren dronken. En dan zeggen ze dat Den en ik als baby’s bezig zijn, moeten hun nodig zeggen ze denken echt dat’ Cherella onderbreekt haar. ‘Ik heb het gelezen’ Ashley kijkt haar aan en zegt zachtjes. ‘Oh sorry ik had niet gezien dat’ ‘Maakt niet uit’ zegt Cherella zachtjes met een trilling in haar stem.
Ashley gaat naast haar vriendin zitten en slaat een arm om haar heen. ‘Mag ik?’ Cherella knikt. Ze pakt de brief en begint het te lezen. Als ze het gelezen heeft weet ze niet wat ze moet zeggen en troost haar vriendin. ‘Cherel, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen’ ‘Ik weet het ook niet’ zegt Cherella met tranen over haar wangen. ‘Me oma zegt dat ik lol moet maken maar ik weet niet zo goed of ik dat kan Ash’ Ashley kijkt haar haar. ‘Bedoel je dat je naar huis wilt?’ ‘Ik weet niet wat ik bedoel, ik weet niet wat ik wil of wat ik voel Ashley’ schreeuwt ze. Ze rent naar beneden, gooit de voordeur achter zich dicht en rent zo hard als ze kan weg van het huisje. Waarheen dat weet ze niet, waar ze uit komt kan haar niks schelen, als ze maar alleen is. Als ze merkt dat ze moe wordt stopt ze met rennen en loopt langzaam door. Ze komt een bankje tegen en gaat erop zitten. Haar hart gaat tekeer en ze ademt snel. Ze snikt, het is pikkedonker en ziet geen hand voor ogen, de lantaarnpaal die naast haar staat geeft niet zo veel licht. Haar tranen lopen nog steeds over haar wangen. Dan opeens hoort ze een stem. ‘Hey, wat is er aan de hand?’ Ze schrikt en kijkt om zich heen. Dan opeens ziet ze Anno zitten. ‘Niks’ zegt ze snel terwijl ze haar tranen van haar wang veegt. ‘Je mag best huilen hoor’ zegt hij lief. Ze kijkt hem aan. ‘Mag ik vragen wat er aan de hand is?’ Het is best raar ze kent hem niet, maar het voelt net of ze hem al jaren kent. Cherella zegt niks. ‘Sorry als ik je zo overval, maar het is net alsof ik je al jaren kent. Terwijl we nog geen eens echt hebben gepraat’ Ze kijkt op. ‘Dat voel ik precies hetzelfde’ zegt ze. Hij steekt zijn hand uit. ‘Zal ik me nu dan maar echt voor gaan stellen. Ik ben Anno’ glimlacht hij. Ze pakt voorzichtig zijn hand vast en zegt: ‘Cherella’ Ze probeert hem het hele verhaal te vertellen. Hij luistert naar haar, net wat ze nodig heeft. Geen commentaar iedere keer op iets, maar iemand die naar haar luistert. Hij begrijpt haar gewoon, dat voelt echt goed. Dan opeens denkt ze aan de brief die ze in haar jaszak had gevonden, ze was de afspraak helemaal vergeten. ‘Anno, ik bedenk me opeens de brief. Het spijt me. Ik ben het helemaal vergeten’ Hij legt zijn vinger op haar lippen. ‘Stt, stil maar. Het maakt niet uit’
Ze voelt een kriebel in haar buik. De laatste keer dat ze die had was toen ze –Save the last dance- keek en Sara en Derek elkaar kuste. Dat was zo mooi, ze waren zo verliefd. Maar dat betekende toch niet dat zij. Nee dat kan niet, ze kende hem geen eens. Het voelde wel alsof ze elkaar al jaren kende, maar verliefd. Nee dat kan niet.
In het huisje zat Ashley alleen op haar kamer. Toen kwam Dennis thuis en liep naar boven. Ashley haar deur stond een stukje open dus hij zag haar alleen zitten en liep naar binnen. ‘Wat is er?’ vroeg hij. ‘Niks’ zei ze ‘Jawel, ik zie het aan je’ ‘Hoe weet jij dat nou alsof jij je ooit om mij bekommerd’ ‘Tuurlijk wel ik ben je broer’ Het werd even stil. Een pijnlijke stilte. Ze keken beide naar de grond. ‘Den, heb je je ooit wel eens het gevoel gehad in de weg te staan en dat je niks goeds kan doen in iedereen ze ogen?’ vroeg ze uiteindelijk. Dennis bleef even naar beneden kijken en zei niks. Toen keek hij omhoog en slikte even. ‘Ja, zovaak. Vooral op deze vakantie’ antwoorde die. ‘Hoe bedoel je?’
‘Nou, pap en mam zijn samen en hebben elkaar. Jij en Cherella zijn samen en hebben elkaar. Jullie doen allemaal leuke dingen, ik heb nu niemand. Ik doe alles fout bij jou, ik doe nooit iets goeds’ Ashley kijkt hem aan. ‘Sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik had niet door wat voor kreng ik eigenlijk kan zijn’ Dennis toverd een lachje op zijn gezicht en kijkt haar aan. Ashley moet ook lachen. ‘Maar’ Gaat hij verder. ‘Wat is er met jou aan de hand?’ ‘Ik weet niet of ik het moet vertellen, maar Cherella heeft net iets ergs mee gemaakt en ik weet niet goed hoe ik er op moet reageren. Ze is net boos weg gerend naar buiten omdat ze alleen wilt zijn’ zegt ze. ‘Waarom bel je haar dan niet?’ ‘Op dit soort moment wilt ze toch alleen zijn, ik ken haar als ik haar nu bel wordt ze boos’
‘En als je haar nou een smsje stuurt, dan heeft ze iniedergeval het gevoel dat je aan haar denkt’ Ashley knikt. ‘Dankje broer’ En geeft hem een knuffel. Hij loopt de kamer uit, als hij bij de deur staat geeft hij haar een knipoog. ‘Geen dank.... zus’ Hij loopt naar zijn kamer en doet de deur dicht. Ashley pakt haar telefoon en begint aan het smsje.
Cherella ik stuur je dit smsje
om toch even te laten merken
dat ik er voor je ben.
Nee dat is niet goed, denkt ze. Ze begint overnieuw.
Cherella, ik wil je even laten
weten dat ik er voor je ben
en dat je altijd bij me
terecht kunt. Dat je dat weet :)
Kom je zo terug naar huis?
Hou van jou
kuss Ash
Dat is beter. Ze drukt op verzenden en gaat naar beneden om op Cherella te wachten.
De drukt de tv aan op tmf. Destiny’s child, 8 days of Christmas komt voorbij. Wat toepasselijk denkt ze. Cherella en Anno zitten nog steeds op het bankje. –Piep, piep- Dan gaat haar telefoon. ‘Is vast Ashley’ zegt ze. Ze klapt haar telefoon open en leest het smsje. Anno knikt. ‘Ze zou wel bezorgd zijn, je kan beter naar huis gaan. Ik loop wel even met je mee’ Samen staan ze op en lopen ze naar het huisje toe. Allebei zijn ze stil, geen pijnlijke stilte meer. Dan kijkt Anno haar aan. ‘Eigenlijk ken ik je nog niet zo goed. Misschien kunnen we morgen gaan zwemmen. Ashley kan ook mee’ Er verschijnt een lach op haar gezicht. ‘Dat is goed’ zegt ze zachtjes. De bekende kriebels komen weer tevoorschijn. Maar ze weet niet goed wat ze er mee aan moet. Zijn het kriebels van verliefdheid of gewoon omdat het zo vertrouwd en goed voelt om bij hem te kunnen zijn en hem te vertrouwen. Ze kijkt Anno aan. Het is wel een hele mooie jongen. Bruin haar, bruine ogen, lieve oogjes en een mooie lach. Ze zucht. ‘Wat is er?’ vraagt hij. ‘Oh uhh niks’ zegt ze. ‘We zijn bij het huisje’ Hij kijkt haar diep in haar ogen aan. Je merkt dat ze beide nerveus worden. ‘Ik kan beter naar binnen gaan en jij naar huis het wordt nogal fris’ probeert Cherella het pijnlijke moment te onderbreken. ‘Ja, dat is goed. Zie ik je morgen?’ zegt hij een beetje moeilijk. ‘Ja, dat is goed. Tot morgen’ Ze doet ze deur dicht en hij loopt weg. Op weg naar huis gaat er van alles door zijn hoofd. Is hij nou wel verliefd of niet? Is het gewoon een tijdelijke vriendschap of niet? Hij snapt er niks van. Hij trapt tegen een steen aan. Zuchtend loopt hij verder naar huis. Cherella gaat naast Ashley zitten. ‘Hey’ zegt ze. ‘Hey...... het spijt me Cherel’ ‘Waarvoor? Jij hoeft geen sorry te zeggen. Ik ben degene die sorry moet zeggen. Ik had niet zo bot moeten doen’ Ashley glimlacht. ‘Het maakt niet uit, ik begrijp hoe je je voelt. Maar kom we gaan naar bed het is al laat’ ‘Ik kom er zo aan. En Ash, morgen vertel ik je alles’ Ashley denkt dat het over de brief gaat, maar Cherella moet haar ook nog over Anno vertellen. Ze blijft nog even op de bank zitten, maar volgt later het idee van Ashley en gaat ook slapen. Ze doet het licht overal uit, de deur op slot en loopt naar boven. Als ze de kamer binnen loopt ligt Ashley al te slapen. Ze doet haar kleding uit en haar pyama aan. Als ze naar de douche loopt, probeert ze zo zachtjes mogelijk te doen, poetst haar tanden en haalt haar make-up van haar gezicht. Voordat ze haar bed in wilt krijgen geeft ze haar vriendin nog een kus op haar voorhoofd. ‘Je bent een lieve vriendin’ zegt ze. En gaat in bed liggen. Ze trekt de dekens over haar hoofd en 5 minuten later valt ze in slaap.

alwaysremain
17 December 2005, 10:22
oeiij mooi stukje :)

schrijf je snel verder?

Belgian Bitch
17 December 2005, 10:43
Leuk!!! :D Ik heb een vermoeden over die pa van ashley's vriendin... :D Maar ben niet zeker!

B.I.T.C.H.
17 December 2005, 15:44
Leuk verhaaltje :D
Snel verder gaan !!!
Ik ben fan :) :cool:

wendo0w
17 December 2005, 16:49
ik ga zo verder schrijven, eerst ga ik eten daarna na een vriendin en als ik terug ben plant ik wel een nieuw stukkie! :P :cool:

SweeT_Co0kiie
17 December 2005, 17:18
Leuk stukje weer!

Belgian Bitch
17 December 2005, 17:33
ik ga zo verder schrijven, eerst ga ik eten daarna na een vriendin en als ik terug ben plant ik wel een nieuw stukkie! :P :cool:

Plant? :p :D Leuk woord voor die betekenis *Deze zin klopt niet, weet ik wel!*

Miepje01
17 December 2005, 18:48
Leuk verhaal! Heb zo net alles gelezen. Hoop dat je snel verder gaat.

wendo0w
18 December 2005, 22:08
danke :D morgen ga ik verder .. vandaag moest ik leren enzo! :P

wendo0w
23 December 2005, 16:00
zo, is ook lang geleden dat ik heb geschreven :P hier een klein stukje, is niet zo boeiend mja :rolleyes:

Rond 7 uur ’s ochtends schrikt ze wakker. Ashley ligt nog te slapen. Ze klimt haar bed uit en loopt naar beneden. Iedereen slaapt nog, er is nog niemand te bekennen. Ze doet de achterdeur open. Brr koud, denkt ze. Ze zet een kopje thee en pakt haar jas. Buiten gaat ze op het terrasje zitten, ze kijkt naar de bergen vol met sneeuw. Als ze wat opgewarmd is, kleedt ze zich aan en doet zo zachtjes mogelijk om iedereen te laten slapen. Als ze aangekleed is loopt ze langzaam naar het bakkertje op de hoek toe. ‘Wat mag het wezen?’ zegt een wat oudere vrouw. ‘uhh, 5 croissantjes graag’ antwoord ze. De vrouw pakt de croissantjes en doet ze in een zak. ‘Anders nog iets?’ Cherella kijkt rond. ‘Nee dat was het’ Ze rekent af en loopt nog even naar het winkeltje er naast. 8 uur open, shit het is 10 voor 8, dat wordt nog 10 minuutjes wachten. Ze gaat op het bankje zitten en pakt haar telefoon. Ze bekijkt een aantal smsjes die ze gekregen heeft van vriendinnen. Ha Romy, haar heb ik ook lang niet gesproken, denkt ze.
Hey gekke lieve schattige mooie intelligente poep,
Alles goed met u?
met mij wel hoor..
Maar ik kom ff to the point,
je weet toch die ene mooie
jongen van laatst waar ik
je over had vertelt?
Ik zag hem vandaag weer
en wat denk je? (a)
Hij glimlachte SUPER lief naar me!
Naja je moet hem maar een keertje
zien.. spreek je snel!
Kus kus Room
Ze begint zachtjes te lachen. ‘Grappig smsje?’ zegt een bekende stem.
Ze kijkt achter zich. ‘Sta je hier allang?’ zegt ze verschrikt.
‘Lang genoeg om te zien hoe mooi je bent’ antwoord hij met een neplach, waar zelfs een blinde kip nog van schrikt. Ooh nee hé, niet zo iemand met die afgelebberde nep zinnen.
Normaal gesproken was ze hier allang op afgeknapt, maar op ene op andere manier, vind ze het lief. Ze glimlacht terug. ‘Dankje, waarom ben je zo vroeg buiten eigenlijk?’
Vraagt ze. ‘Zelfde als jij denk ik’ En hij houdt ze zak croissantjes omhoog.
‘Maar is het nog goed gekomen tussen jou en die vriendin? Hoe heet ze ook alweer?’
‘Ashley’ ‘Ja die ja’ ‘Maar, ja het is nog goed gekomen, we hebben gepraat’ ‘Mooi’ antwoord ‘ie. Een tijdje zeggen ze niks. Het is 2 voor 8, de winkel gaat zo open. ‘Ga je ook naar het winkeltje?’ vraagt hij. ‘Ja ik moet even een pak jus 'orange halen voor het ontbijt, jij?’ Wat een onderwerp hebben we weer denkt ze. ‘Uhhm, een pak chocolademelk. Haha wat een onderwerp weer hé?’ lacht ‘ie. Ze kijkt hem aan en schiet in de lach. ‘Dat zat ik me net ook te bedenken’ Dan gaat de winkel open. ‘Kom je?’ Samen lopen ze de winkel in. Als de afgerekent hebben lopen ze samen nog een stukje verder. ‘Hé ik moet hier rechts af, zie ik je vanavond?’ ‘Ja dat is goed’ ‘Tot vanavond Cherel’ ‘Tot vanavond Anno’ Ze voelt de wel bekende kriebels weer. Onderweg naar het huisje denkt ze na over hem. Hij had wel lef om te vragen of ik mee wou naar de bios in het stadje, ik had het nooit gedurft, denkt ze. Helemaal in gedachte gezonken hoort ze ineens Ashley bleren. ‘Hé, waar ga jij nou heen?’ Ze kijkt achter zich. Omdat ze zo in gedachten was gezonken was ze zo voorbij het huisje gelopen. ‘Oeps foutje’ Lachend loopt ze terug. ‘Wat heb je gehaald?’ De rukt de zak uit open en kijkt er in. ‘Hmmm Croissantjes. Lekkerrr’ ‘Zijn je ouders al wakker?’ Ashley knikt. ‘Ooh Cherella wat lief. We hebben de tafel al gedekt, want we hadden zo’n vermoeden dat je naar de bakker was geweest’ lacht Maud. Ze overhandigd de croissantjes en het pak aan haar en gaat zitten. Met een mond vol begint Ashley te praten. ‘Hé Cherel, wat wou je me gister eigenlijk vertellen?’ ‘Ashley, eet nou eerst je mond leeg voordat je gaat praten’ ‘Ja sorry pap’ begint ze weer met haar mond nog vol. Hij zucht. ‘Ooh niks, komt straks wel’ antwoord ze. Ashley trekt een gezicht van –het zal wel- en eet door.

SweeT_Co0kiie
23 December 2005, 18:08
Leuk!!!
-10tekens-

wendo0w
27 December 2005, 16:19
nieuw stukje!

‘Hé, wat wou je me nou vertellen?’ vraagt Ashley onder het afwassen. ‘Moet dat nu?’ ‘Uhh ja eigenlijk wel’ Cherella pakt een hand vol sop en gooit het op Ashley haar hoofd om haar af te lijden. ‘Oohhh die krijg je terug’ Voor ze het weten ligt de hele keuken onder het water en de sop. ‘Oeps, beter gaan we dat nu droogmaken’ lacht Cherella.
‘We? Jij bedoel je!’ probeert Ashley met een zuur gezicht te kijken. Cherella kijkt haar aan. ‘Nee grapje doos’ Samen ruimen ze het water op. ‘Maar Cherel, even serieus. Wat bedoelde je nou gisteravond, wat wou je me nog vertellen?’ Cherella kijkt haar aan. ‘Oke, kom naar buiten’ Ze trekken hun jas aan en gaan naar buiten. ‘Is het zo ernstig ofzo?’ vraagt Ashley als ze op de schommel zitten. ‘Nee, luister. Ik was gisteravond toch uhm.. boos naar buiten gerent?’ Ashley knikt. ‘Jaaa? Vertel verder!’ ‘Nou, ik zat op een bankje en toen zat ineens Anno naast me en hij’ ‘Ho, wacht even. Wie is Anno?’ onderbreekt Ashley haar. ‘De jongen van het zwembad’ Ashley kijkt haar aan, ze was hem helemaal vergeten. ‘Oooh ja, ik weet wie je bedoelt, ga verder’ Cherella vertelt verder. ‘Nou en ik weet dus niet wat ik nou voel en wat hij voelt’ zucht ze. Ashley kijkt haar aan. ‘Cherella, meisje. Je bent verliefd. En Wat hij voor je voelt, daar komen we wel achter’ lacht ze. ‘Vanmiddag naar het zwembad hé? Ik kom wel te weten wat hij voor je voelt’ Ashley geeft een knipoog. ‘Ashley je spoort niet’ lacht Cherella. Ondertussen zit Dennis met de groep van gister in het zwembad. ‘Hé Den, misschien wil Mischa wel met je mee in de sauna’ lacht Manu. Dennis kijkt Mischa aan, ze lacht maar loopt snel naar haar vriendinnen. ‘Oeh ze wil het niet doen’ lacht Manu. Wat bedoelde hij daar nou mee? Nou ja het zal wel, denkt Dennis. ‘Kom we gaan ff afkoelen in het buiten bad jongens’ Manu loopt voorop en iedereen loopt er achter aan. Dennis begint een beetje schoon genoeg te krijgen van die Manu, iedereen doet wat hij zegt. Maar hij doet maar wat hij zegt, anders hoort ‘ie er niet bij. Dennis loopt er achter aan en met ze alle gaan ze naar buiten. ‘Hey Dounia’ Manu pakt haar vast en knuffelt haar. Het lijkt wel of ze angstig kijkt, of zou hij het zich nou vergissen. ‘Manu, laat me maar even. Ik heb een beetje buikpijn’ zegt ze snel. Ooh niks aan de hand dus, denkt hij. Met ze alle lopen ze door. ‘Pff doos’ lacht Manu. ‘Hmm, het lijkt me wel een lief meisje Manu’ Manu kijkt hem aan, alsof hij wil zeggen dat hij op moet passen. ‘Zo rustig maar hoor, ik bedoelde er niks mee’ zegt Dennis. Manu kijkt hem nog vuiler aan. Dan fluisterd Jesse, het kleine broertje van Manu wat in ze oor. ‘Haha grapje. Ik had je te pakken. Hey bro, we gaan een patatje pakken, kom!’ Hij slaat een arm om hem heen. Ze gaan aan de bar zitten, Manu steekt ze hand op. ‘5 patat en 5 cola’ Het wordt klaar gemaakt en ondertussen zitten Manu en Jesse naar een meisje te wijzen en te smoesen. Ja, die is goed, hoort Dennis, Jesse zeggen. ‘Hey Den, zie je dat chickie?’ Hij knikt. ‘Die gaan we zo inpakken’ Dennis kijkt hem raar aan, maar voordat hij kan vragen wat er mee bedoelt wordt, komt de barman er tussen. ‘Dat is dan 15 euro’ zegt hij. ‘Aaron, reken jij even af. Je krijgt het terug’ Zonder iets te zeggen, rekent hij af. Manu pakt ze eigen patat, trekt Dennis mee en loopt naar het meisje toe. ‘Hey chickie, kom eens’ Het meisje kijkt ze aan. ‘Ja jij ga, kom eens’ ‘Waarom?’ vraagt ze. ‘Wjow, doe maar niet zo verwaand hoor. Kom eens!’ zegt Manu wat dreigender. Het meisje kijkt Dennis aan. Manu tikt hem met ze schouders aan, en knikt met ze hoofd. ‘Hey meisje, kom eens!’ Manu schut met ze hoofd, je moet nog veel leren zegt hij op een fluistertoon. Het meisje komt naar ze toe. ‘Wat is er?’ vraagt ze. Maar loopt toch naar ze toe. Hij houdt ze hand naar voren. ‘Manu en dit is Dennis, en hoe heet jij schoonheid’ Ze geeft een lieve glimlach naar Dennis. ‘Ik heet Maaike’ Manu pakt haar hand en geeft een kus erop. ‘Aangenaam’ Ze begint te blozen. ‘Misschien kunnen we elkaar wat beter leren kennen?’ begint Manu. Het meisje knikt. Manu geeft nog een handteken naar Jesse dat het goed is en met ze 3en lopen ze naar de douches, waar bijna niemand te bekennen is. Ze doen de douches aan en Manu pakt het meisje beet, ze giechelt. Manu geeft haar voorzichtig een paar kleine kusjes in haar nek. Ze bijt op haar lip en fluistert in zijn oor. ‘Hoe heet die andere jongen ook alweer?’ Manu moet lachen en knikt naar Dennis dat hij moet komen.
Hij duwt hem tegen haar aan, ze kijkt hem verlegen aan. ‘Dennis kom eens. Lieverd we zijn zo terug’ Hij geeft haar een kus op haar mond. Ze blijft onder de douche staan en Dennis en Manu gaan een kleedhokje binnen. ‘Luister je moet wat meer naar haar toe gaan, ze wil meer als je begrijpt wat ik bedoel?’ Dennis kijkt haar aan. ‘Nou volgens mij, wil ze alleen maar klote, maar niet wat jij bedoelt’ ‘Whatever’ antwoord Manu. ‘Als wij het maar willen tog?’ ‘Ho, je denkt toch niet dat ik dat meisje ga verkrachten hé?’ schreeuwt Dennis. Manu houdt zijn hand voor zijn mond. ‘Kan het nog harder de hele wereld hoeft het niet te weten. Luister ik doe dit al jaren, ik weet wat ik doe. We zijn nog nooit betrapt’ zegt hij zachtjes. ‘Je hebt echt geen gevoel in je ass zitten hé?’ zegt Dennis boos. ‘Luister je wilt er toch bij horen of niet?’ Dennis zegt niks en is stil. ‘Ja dat dacht ik al. Kijk Dennis als je bij ons wilt horen, zou je je aan mijn regels moeten houden begrepen?’ zegt hij dreigend. Hij kijkt hem met grote ogen aan. ‘En kom op zo erg is het niet, ze wilt het dat zie je tog? Luister ik zou het je uitleggen, meiden kicken daarop. Een tip van mij, Nee betekend Ja bij hun. Tja Dennis, we zullen ze nooit begrijpen’ zegt hij ineens alsof hij ze beste vriend in. Manu weet met zijn vlotte praatjes Dennis over te halen. Ze lopen naar het meisje toe. ‘Hey lieverd daar zijn we weer’ Manu loopt naar haar toe. Hij pakt haar vast. ‘Dennis kom!’ Het meisje kijkt om zich heen. ‘Ik moet maar weer eens gaan, het was leuk jullie gesproken te hebben’ Ze wil weglopen. ‘Blijf nou maar even, kom we gaan even naar de een kleedhokje’ Hij trekt haar mee. ‘Nee, ik ga liever naar me vriendinnen toe, ze zijn vast bezorgd’ Manu negeerd het. Dennis loopt achter hem aan en durft er niks van te zeggen. ‘Maaike heette je toch?’ probeert Dennis haar gerust te stellen. Ze knikt. ‘Stil maar’ fluistert hij in haar oor, zodat Manu niks hoort. ‘Manu?’ Hij knikt. ‘Wat moet je?’ ‘Mag ik?’ lacht hij. ‘Ga je gang!’ zegt Manu. ‘Ja, maar dit is de eerste keer hé en.. tja ik wil liever alleen snap je?’ Manu begint te lachen. ‘Ik begrijp je strategie niet helemaal, maar ik mag je wel. Als je klaar bent roep je mij dan even?’ Dennis knikt. ‘Kleed je maar uit’ blert Dennis naar het meisje.

Ieniej
27 December 2005, 18:57
oeh spannend en leuk verhaal! WEl zielig voor Cherella. En in dat ene stukje wie ging er nou croissantjes hale? Want eerst was 't Ashley die wakker was en daarna stond er ineens: Cherella keek om haar heen of ze nog meer moest hebbe en was het ineens Cherella die bij de bakker was! Dus dat stukje kon ik niet helemaal volge

xxx

wendo0w
27 December 2005, 20:01
oeh spannend en leuk verhaal! WEl zielig voor Cherella. En in dat ene stukje wie ging er nou croissantjes hale? Want eerst was 't Ashley die wakker was en daarna stond er ineens: Cherella keek om haar heen of ze nog meer moest hebbe en was het ineens Cherella die bij de bakker was! Dus dat stukje kon ik niet helemaal volge

xxx

er staat Ashley ligt nog te slapen! :P of bedoel je dat niet? :rolleyes:

wendo0w
27 December 2005, 21:12
hier laatste stukkie.. nu gaak douchen want ik moet morgen 9 uur weer werken! :( doooeg trusten alvast xx

Maaike kijkt hem met grote ogen aan en begint te huilen. ‘Stt stil maar, ik doe je niks. Via deze deur kan je het zwembad uit’ zegt hij. ‘Maar... die vriend van je dan, doet hij jou niks?’ Dennis legt zijn vingers op haar lippen. ‘Ga nu maar’ Met tranen in haar ogen loopt ze naar de deur toe. ‘Je hebt een goed hart, dank je wel’ zegt ze. Snikkend loopt ze weg. Op dat moment komt Manu binnen met zijn broertje Jesse, Aaron en Jimmy. ‘Waar is dat meisje nou?’ vraagt Manu. ‘Uhm weg’ antwoord Dennis. ‘Sukkel, wij wouden ook nog. Ben je dom ofzo? Laat je haar zomaar gaan, ze gaat gelijk naar de politie’ schreeuwt Manu. ‘Rustig maar, ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze niet met ons kan spotten’ probeert Dennis zo overtuigend mogelijk te brengen. Jesse gaat voor hem staan. ‘Volgens mij ben jij met een heel vies spelletje bezig, jij heb haar gewoon laten gaan. Ik ken jou soort jongens. Je bent een watje, een baby die niks durft’ Dennis geeft hem een duw. ‘Durven? Het gaat niet niet om durven, het gaat hier om een meisje ja?’ Voordat Dennis verder kan gaan met zijn zin, staat Manu voor hem met een mes op zijn keel. ‘Luister joggie, als jij denkt dat je ons wat kan maken heb je het mis. Jij doet gewoon met ons mee. En..... als je ooit naar de politie durft te gaan, gaat je lieve kleine zusje er gaan. Begrepen?’ Manu en Jesse moet lachen. ‘Hé Manu, doe je wel een beetje rustig aan’ zegt Aaron zachtjes. ‘Agos, begin jij nou ook al. Je weet wie jullie groot bracht hé, je weet door wie jullie populair zijn geworden. Één klein foutje en ik pleeg één telefoontje en jullie reputatie is er aan en jullie misschien ook wel’ Manu loopt de kleedkamer uit.
‘Hey jij bent dus Anno?’ ‘Ja en jij Ashley!’ ‘Klopt, aangenaam’ Ashley kijkt Cherella aan en trekt een gezicht dat hij goed gekeurd is. Cherella moet lachen. ‘Nou zullen we dan maar?’ Ze knikken. Met ze drieën lopen ze richting het zwembad. ‘Hey Anno, hoe oud ben je eigenlijk?’ vraagt Ashley dan ineens. ’17 en jullie?’ Cherella wil antwoord geven, maar Ashley is haar voor. ‘Ik ben 16, nou ja bijna 17. In April wordt ik 17, dus dat is al bijna. Ik heb er echt veel zin in’ lacht Ashley. ‘Maar ik lul weer te veel hé?’ Cherella knikt. ‘Ja eigenlijk wel’ Ashley wordt rood. ‘Nee grapje, maar ik wordt morgen 17’ zegt Cherella trots. ‘Ben je morgen jarig?’ zegt Anno snel. Ze knikt. ‘Ja, eindelijk’ ‘Dan ga ik straks een kado’tje voor je kopen’ Hij zet een lief lachje op. Cherella lacht terug. ‘aahh, liiieeefff’ zegt Ashley. Ze halen hun pasje door het poortje en lopen naar de kleedkamers. ‘We zien je zo’ ‘Totzo’ Als Cherella en Ashley in het grote kleedhok zitten begint het gegiechel. ‘Wat een schatjeee Cherella. Die moet je echt aan de haak slaan!’ Samen lachen ze door. Als ze klaar zijn staat Anno al te wachten voor de deur. ‘Héhé, eindelijk’ lacht hij zuchtend. ‘Ja meisjes zijn nou eenmaal niet zo snel als jongens met dit soort dingen’ ‘Nee ik merk het’ Cherella rent naar het water en duikt er in. ‘Brrr kouddd’ Anno duikt er ook in, als hij onder Cherella zwemt trekt hij haar aan haar benen naar beneden het water in. ‘Waah’ ze krijgt een grote slok water binnen en proest het water uit. ‘Jongens, is het water niet koud?’ zegt Ashley die nog aan de waterkant staat. Anno staat alweer op de hoge duikplank en maakt een salto naar beneden. ‘Uitslover!!’ blert Ashley naar boven. Plens allemaal water over haar heen. ‘Wah dat is koud man!’ bibbert ze. Anno is via het zijtrappetje er uit geklommen en staat stiekum achter haar. Hij pakt haar op en gooit haar het water in. Als ze boven komt, begint ze te bleren. Ze klimt het water uit en rent achter Anno aan. Cherella zucht en gaat het water uit. Ze pakt een muntje uit haar tas en gooit hem in de automaat van de sauna. Ze gaat er in zitten en doet haar ogen dicht. ‘Hey waar is Ashley nou?’ vraagt Anno. ‘Oh die zou wel naar de wc zijn. Kom we gaan nog een keertje van de duikplank’ zegt Ashley. Hij negeert haar en gaat Cherella zoeken. ‘Cherella!’ roept hij. ‘Waar ben je?’ Hij gaat het hele zwembad door en komt uiteindelijk bij de sauna’s. Hij ziet haar zitten en klopt op het raampje. ‘Mag ik binnen komen?’ zegt hij zachtjes. Ze knikt. Hij doet de deur open en gaat tegenover haar zitten. ‘Poeh, lekker warm. Maar waarom ging je weg zonder wat te zeggen?’ vraagt hij. ‘Je had toch niet gehoord wat ik zei’ ‘Wat bedoel je daar mee?’ vraagt hij verbaasd. ‘Je was toch zo druk bezig met Ashley’ zegt ze een beetje verwaand. ‘Spoor ik daar Jaloezie?’ lacht hij en kietelt haar in haar zij. Anno buigt naar boven en komt met zijn gezicht naar de hare. Ze lippen zijn nu wel heel erg dichtbij. Cherella voelt haar hart in haar keel zitten. ‘Hey daar zijn jullie’ Klopt Ashley op het raam. Anno gaat snel naar achter met ze hoofd. ‘Uhh ja, we komen we zo uit. Hij is bijna afgelopen’ zegt hij snel. ‘Kan ik er niet bij? Het is best koud hier’ Cherella kijkt Anno aan. ‘Kom we gaan er uit’ zegt ze. Ze doen het deurtje open. De hele warmte gaat er uit. ‘Brr koud ineens’ zegt hij. ‘Nu moeten we eigenlijk een duik nemen’ Cherella en Anno rennen naar het water en duiken er in. ‘Hey wacht op mij’ Ashley huppelt er achter aan’

Ieniej
28 December 2005, 18:24
Leuwk stukje weer.. maar dit keer staat er wel echt een fout in er staat nu zoiets van: Heej waar is Ashley nu vraagt Anno aan Ashley.. en Charella is weggelope naar de sauna dus die is weg! en niet Ashley

de vorige keer had ik verkeerd geleze maar nu echt niet!

Ieniej
28 December 2005, 18:24
Leuwk stukje weer.. maar dit keer staat er wel echt een fout in er staat nu zoiets van: Heej waar is Ashley nu vraagt Anno aan Ashley.. en Charella is weggelope naar de sauna dus die is weg! en niet Ashley

de vorige keer had ik verkeerd geleze maar nu echt niet!

‘Hey waar is Ashley nou?’ vraagt Anno. ‘Oh die zou wel naar de wc zijn. Kom we gaan nog een keertje van de duikplank’ zegt Ashley

Ieniej
29 December 2005, 12:08
Ik ga dit verhaaltj weer eens snel uppen! Het stond alweer ergens onderaan de 3e pagina en dat kan niet he!!

Dus bij deze:

UP!!!!

wendo0w
29 December 2005, 19:49
ja klopt, ik ga het gelijk verbeteren dankje! ;)

Ieniej
29 December 2005, 20:29
owkeej das goed! En doe ok maar snel een nieuw stukje schrijven!!

xx

wendo0w
10 January 2006, 21:24
wjooooww lang niet geschreven! :P ik had laatste tijd beetje druk! :rolleyes:

Na een hele dag verder gezwommen te hebben, gaan ze naar huis. Ze kleden zich om en lopen naar buiten. ‘Wow, koud ineens’ ‘Ja vind je het heel gek als je hier midden in de bergen met sneeuw zit Ash’ lacht Cherella. ‘Ha-ha grappig hoor. Bijdehandje’ Ashley trekt een gekke bek naar Cherella. ‘Wat ben je stil Anno, wat is er?’ ‘Oh niks, ik zat me te bedenken, vanavond is er karaokeshow in de Monkey. Hebben jullie zin om te komen?’ vraagt hij. ‘Ja, dat is lachen Cherel. Dan kan ik iedereen m’n zang-talent laten horen’ lacht Ashley en doet een dansje. Cherella rolt met haar ogen. ‘Doos ook hé. Maar lijkt me gezellig, hoe laat is het dan?’ ‘Uhm, dat weet ik niet precies. Volgens mij 9 uur, maar anders komen jullie rond 8 uur bij de Monkey voor en kunnen we nog even wat rond lopen’ ‘Ja ik vind het goed, jij ook Ash?’ zegt Cherella. ‘Wacht ben zo terug’ Ashley loopt naar het speeltuintje toe, waar ze haar broer in zijn eentje ziet zitten. Hij staart een beetje voor zich uit. ‘Hey Den, wat is er je kijkt zo sip?’ Hij heeft haar niet gezien en geeft geen antwoord. ‘Dennis?’ Ze tikt hem aan en hij kijkt verschrikt omhoog. ‘Uhh, ja sorry wat is er?’ zegt ‘ie snel. ‘Dat kan ik beter aan jou vragen’ ‘Oh niks joh’ Ze kijkt hem in zijn ogen. ‘Weetje je het zeker, je kan alles tegen me zeggen hé dat weet je!’ Hij knikt. ‘Ja, ik weet het. Maar er is echt niks’ Ashley geeft hem een knuffel en loopt naar Cherella en Anno toe. ‘Wat was er aan de hand?’ vragen ze. ‘Oh niks, hij uhh voelde zich niet zo lekker. Maar kom we gaan naar huis het is al 6 uur’ ‘Ja loop maar vast, ik kom er zo aan’ Ashley loopt weer richting haar broer. ‘Kom je dan gaan we naar huis, we zouden zo wel gaan eten’ Dennis en Ashley lopen vast naar het huisje. ‘Je bent lief’ zegt Anno. Cherella bloost en zegt zachtjes: ‘Jij ook’ Ze geeft hem een klein kusje op z’n wang en wilt weg lopen. ‘Wacht’ zegt hij snel. Hij pakt haar hand en brengt zijn lippen dichter bij de haare. Ze voelt zijn warme adem tegen haar lippen en voor ze het weet zitten zijn lippen op de hare. Er spookt van alles door haar hoofd, ze voelt de bekende kriebels weer en is helemaal van de wereld. Ze geeft hem nog een klein kusje en loopt weg. Ze kijkt nog even achterom en zegt: ‘Ik zie je vanavond’ Hij glimlacht. ‘Tot vanavond’ Zuchtend loopt ze weg. Ze knijpt haar ogen dicht en lacht van binnen. Het voelde zo warm en zo goed, ze vind hem echt heel leuk. De hele weg denkt ze aan hem en als ze bij het huisje aan komen zitten Dennis en Ashley een potje te kaarten. ‘Me pa en ma zijn uit eten, we mogen ook ergens wat gaan eten maar ik denk dat we daar geen tijd voor hebben’ Cherella gaat op de bank zitten en drukt te tv aan. ‘Hallo luister je wel!’ zegt Ashley een beetje bot. ‘Ja’ antwoord ze kortaf. Ashley zucht. ‘Nja in ieder geval, Dennis gaat mee naar de karaoke show en we eten wel even snel een boterham. Oke?’ zegt ze. ‘Ja. ik vind het goed’ zegt Cherella nog steeds kortaf, maar niet boos bedoelt. Ashley en Dennis gaan verder met kaarten en Cherella kijkt naar de tv, maar zit met haar hoofd ergens anders. Dennis staat op en gaat de tafel dekken, Ashley helpt even mee, maar Cherella blijft zitten en heeft helemaal niet in de gaten wat ze aan het doen zijn. ‘Cherella eten!’ zegt Ashley nogal bot. Cherella staat op zonder iets te zeggen. ‘Het kan misschien aan mij liggen hoor, maar jullie zeggen nogal weinig tegen elkaar en als jullie wat zeggen is dat niet bepaald aardig’ zegt Dennis ineens.’Tja alles wat ik zeg, ze luistert er toch niet naar dus heeft weinig zin om iets te zeggen’ ‘Ashley dat bedoel ik helemaal niet zo, het is gewoon....’ ‘Ja wat gewoon?’ ‘Ik weet het niet oke, ik kan Anno maar niet uit me hoofd krijgen en..’ ‘Dus je zet onze vriendschap op het spel voor een jongen?’ ‘Nee, ik. Ashley luister dit heeft geen zin, ik wil gewoon geen ruzie met je oke? Sorry’ Ashley kijkt Cherella serieus aan en houdt dat een tijdje vol. ‘Kom op Ashley het is vakantie’ zegt Dennis. ‘Oke, als je me maar niet meer negeert’ ‘Nee sorry’ zegt ze met een sip lipje. Cherella omhelst Ashley. ‘Het spijt me’ fluistert ze in haar oor. ‘Oke kunnen we dan nu naar de karaokeshow, ik heb er best zin in’ zegt Dennis dan ineens om de stilte te breken. ‘Ik ga me nog wel even omkleden hoor’ Dennis zucht. ‘Meiden’ lacht hij en schudt zijn hoofd. Hij drukt te tv aan en zet hem op tmf. Chris Brown met Run It galmt door de kamer heen. Als het nummer afgelopen is, zijn ze nog niet klaar. Hij loopt naar de trap toe. ‘Dames, zijn jullie klaar?’ ‘Ja, we komen er aan’
Ze lopen naar beneden. ‘Make-up dozen’ Ashley steekt haar tong uit. ‘Kom we gaan’
Ze gaan naar buiten en lopen naar de Monkey toe.

alwaysremain
10 January 2006, 21:39
leuk!!

nieuw stukje!!

maar krijgt ze geen smsjes meer van die andere jongens :confused:
vroeg het me even af!

wendo0w
10 January 2006, 21:46
leuk!!

nieuw stukje!!

maar krijgt ze geen smsjes meer van die andere jongens :confused:
vroeg het me even af!

oh ja vergeten hahah dankje ;) ik verzin wel wat op! :P

wendo0w
10 January 2006, 22:17
klein stukje, nu ga ik slapen trusten xx

‘Wil je wat drinken?’ probeer Anno door de muziek heen te schreeuwen. ‘Wat zeg je?’ Hij maakt een hand gebaar en Cherella loopt achter hem aan. ‘Zo hier is het wat rustiger. Wat zei je nou?’ zegt Cherella en veegt het zweet van haar hoofd af. ‘Ik vroeg of je wat wou drinken. Maar sorry ik dacht dat de karaokeshow nu al was’ Cherella geeft hem een kus op ze voorhoofd. ‘Maakt niet uit, het duurt nog een half uurtje en ik vind het wel gezellig’ Dansend loopt ze de zaal weer in. Anno blijft staan. ‘Kom nou’ schreeuwt ze. Ze komt dansend terug en danst uitdagend om hem heen en pakt hem dan beet. Anno danst met haar mee totdat er een man van de beveiliging aankomt. ‘Hey de wc is geen chanter-tent hoor, wegwezen’ ‘En wat dan nog?’ ‘Jij... hoor je me?’ ‘Ja ik hoor je luidt en duidelijk’ Cherella gaat in een mariniers houding staan. ‘Wat wou je ons doen?’ De man kijkt ze boos aan. ‘Wil je dat echt weten?’ zegt hij met een zware stem en norse blik. ‘Oeh chillie-billie we gaan al’ Om de man nog even uit te dagen dansen ze terug naar boven. Ze gaan aan de bar zitten. ‘Wil je wat drinken?’ vraagt Anno. Cherella knikt. ‘Wat wil je?’ ‘Maakt niet uit doe maar wat’ Anno knikt naar zijn vader. ‘Pap, het gewoonlijke’ zijn vader zucht. ‘Drink je niet te veel zoon?’ ‘Neehee’ Anno pakt het drinken aan. ‘Alsjeblieft’ Ze giet het achterover. ‘Zo rustig meid’ zegt een man naast haar. Ze kijkt hem raar aan, maar kijkt al snel de andere kant weer op. ‘Je bent wel een mooi meisje trouwens’ Hij gaat met zijn hand naar haar borsten. Cherella heeft niks in de gaten maar Anno ziet die hand maar al te snel. ‘Hey blijf van der af zuiplap. Ga ergens anders mensen vervelen ofzo’ Bijt Anno vel. De man staat op, hij is een stuk groter dan Anno. Hij slikt en probeert de man een boze blik te geven. ‘En wat wou jij mij doen, klein opdondertje’ lacht hij. ‘Je hoort gewoon van mijn vriendin af te blijven ja?’ zegt hij een beetje met een bibberige stem. Cherella kijkt ze aan. Mijn vriendin, zei hij dat nou net echt. Zijn vriendin, ben ik zijn vriendin. Ze ziet niet wat er verder gebeurd. En ja hoor –pats- Anno krijgt een knal voor ze hoofd. Hij pleurt op de grond, voordat hij op kan staan, staat zijn vader al voor het gezicht van de man. ‘Waar denk jij GVD helemaal mee bezig te zijn mannetje? Opgesodemieterd jij, eruit!’ blert Chris. ‘Gaat het?’ vraagt hij. Anno knikt. Cherella kijkt helemaal verbaasd. Anno kijkt haar aan en loopt naar haar toe. ‘Je zou wel geschrokken zijn?’ zegt hij. ‘Uh ja’ Uh ja is dat het enige wat ze kan uitbrengen. Ze vraagt niet eens of het met hem gaat. Hij zou wel afgeknapt zijn nu, wat een domber. Maar Cherella dombo vraag het nu dan, ga naar hem toe, dat is toch niet zo moeilijk. Anno wil net weglopen. ‘Anno’ Hij kijkt om. ‘Gaat het?’ Hij knikt en pakt haar hand vast. ‘Je zei net: Mijn vriendin. Meende je dat?’ zegt ze op een vlugge toon. Anno kijkt haar lief aan. Hij knikt. ‘Ja........Kom ’ Ze is helemaal in de zevende hemel en loopt als een paardje achter hem aan. Ze gaan weer aan de bar zitten. Zo’n 10 glazen verder en niet helemaal meer op de wereld te zijn komt Ashley aangelopen. ‘Waar waren jullie?’ Ze probeerd zich door de mensen heel te wurmen. ‘Je hebt heel wat gemist man’ zegt Ashley helemaal hyper. Cherella reageerd er niet op. ‘We waren even naar de wc en gewoon hier aan de bar lieverd’ Ashley kijkt haar raar aan.

Chocolaa,,*
11 January 2006, 06:48
Snel verder!

wendo0w
01 February 2006, 18:33
‘Cherel ik denk dat het de hoogste tijd is om naar huis te gaan’ Anno tilt Cherella op en met ze 3en lopen ze naar het huisje. De volgende dag worden ze wakker. Cherella kijkt op de klok, 12 uur. Ze kijkt opzij en ziet Anno liggen. Ze draait haar hoofd weer kijkt voor zich uit en draait zich weer terug naar hem. Ze schrikt zich kapot. Zo zacht mogelijk loopt ze naar Ashley toe. ‘Ash, Ash.... Ashley. Wat doet HIJ hier?’ zegt ze op een fluisterende manier. Ze opent voorzichtig haar ogen. ‘Wat zeg je?’ zegt ze op een normale toon. ‘Niet zo hard! Wat doet hij hier?’ Gapend komt ze overeind zitten. ‘Wie?’ zegt ze nu op een iets te harde toon. ‘Sttt niet zo hááárd!’ Anno beweegt. Cherella en Ashley kijken elkaar met grote ogen aan. ‘Hij bewoog’ zegt Cherella heel droog. Ashley krijgt een lachkick. ‘Wat lach je nou?’ zegt ze. ‘Ja kijk op wat voor manier je dat zegt: Hij bewoog. Hahaha hoe droog kan je zijn ei’ Cherella moet er zelf ook een beetje omlachen. ‘Kijk ons nou zitten, net alsof hij zo’n eng monster is’ Ashley kijkt haar aan en moet weer lachen. Cherella lacht met haar mee. ‘Waarom lach je eigenlijk Ash?’ zegt ze lachend. ‘Om jou’ Ashley moet nog harder lachen. Cherella lacht ook steeds harder. ‘Om mij?’ ‘Ja kijk maar in de spiegel’ Lachend loopt ze naar de spiegel. Er staat wat op haar hoofd geschreven. –Ik ben dronken- ‘Ooooooooh wie heeft dat gedaaaan?’ zegt ze hard. ‘Je kan beter vragen hoe heb ik me dat laten doen?’ Cherella springt op haar vriendin, samen gillen en lachen ze. ‘Je bent gemeen, waarom doe je dat?’ Lachend zegt Ashley: ‘Ik heb helemaal niks gedaan joh! haha’ Ze rollen over elkaar heen en knallen tegen een kastje aan. Als Anno zijn ogen open doet, super snel om hoog komt en om zich heen kijkt liggen ze doodstil. Het is even doodstil totdat Ashley haar lach niet meer kan inhouden. Je hoort een klein giecheltje. Anno kijkt hun kant op en schrikt. ‘Wat doet ik hier? Heb ik... hebben wij?’ Cherella schudt haar hoofd. Anno zucht van opluchting en kijkt de meiden aan. ‘Wat doe ik hier eigenlijk?’ zegt hij. ‘Geen idee’ antwoord Cherella. Met ze drieën liggen ze dubbel. ‘Wat is hier aan de hand?’ komt Dennis binnen gestormt met Manu en zijn gang. Anno geeft Manu een vieze blik en loopt naar buiten. Cherella loopt als een hondje achter hem aan. ‘Laat me even’ zegt hij. Ze kijkt hem aan en geeft haar verleidelijkste blik, maar nee hoor geen commentaar. Ze bijt op haar lip en kijkt met der ogen naar beneden. Zuchtend loopt ze naar binnen.

verder kan ik niet schrijven want ga trainen! kuss

wendo0w
02 February 2006, 22:08
Ondertussen binnen zitten Dennis, Manu, Jesse en de rest hangend voor de tv. Manu staat op en loopt naar de ijskast. ‘Is hier nog wat te zuipen ofzo?’ Hij pakt een blikje cola en maakt hem open. Ashley loopt zijn kant op. ‘En dat vraag je niet eerst even?’ kijkt ze met een verwaande blik aan. Manu kijkt haar aan. ‘Lief lief meisje, mag ik dit blikje cola alsjeblieft?’ Ze loopt naar buiten naar Anno. ‘Dankje wel hé lieverd!’ schreeuwt hij nog achter haar aan. Cherella zit alleen in haar kamer op de vensterbank en kijkt uit het raam. Is dat echt iedereen mijn verjaardag vergeten denk ze. Haar ogen prikken en ze snotterd. Ze ziet Anno en Ashley staat. ‘Leuk zo’n vriendin’ zegt ze jaloers. Ze veegt haar tranen van haar gezicht. ‘Mooi dat ik niet ga zeggen dat ik jarig ben, ook al zijn we op vakantie en heeft iedereen het druk, ze mogen mijn verjaardag toch niet vergeten?’ Denkt ze bij der eigen. Ze blijft uit het raam staren naar Ashley en Anno. Ze staan samen te smoesen en lachen heel wat af. Dan opeens drukt ze haar gezicht tegen de ruit, ziet ze dat nou goed? Was dat een kus? Gaf Anno, Ashley een kus? Ashley kijkt naar boven en zwaait naar Cherella. ‘Cherel kom je we gaan naar uhh de bar ofzo?’ Ze kijkt haar vuil aan en gaat van de vensterbank af. Ashley kijkt Anno aan. Ashley gaat naar boven. ‘Hey kom je, we gaan naar de bar.’ Cherella geeft geen antwoord. ‘Hey hoorde je me? We gaan...’ Cherella draait zich boos om. ‘Ga jij maar lekker samen met Anno ja, jullie hebben het toch zo gezellig’ ‘Wat bedoel je daar nou weer mee?’ antwoord ze. ‘Ag dat weet je best’ ‘Cherella ik weet dat je het moeilijk hebt op dit moment met je vader en alles, maar je komt nu gewoon mee’ Ashley trekt Cherella aan haar armen mee naar buiten. Met ze 3en lopen ze naar de bar. Cherella loopt er sukkelig achteraan. Ze weet niet dat bij de bar een feestje is georganiseerd voor haar. ‘Uhh Cherel blijf jij even bij Anno ik moet nog even iets doen. Kom over 15 minuten maar naar de Monkey. Zie jullie zo’ Anno pakt Cherella haar hand, maar ze trekt hem weg. ‘Wat denk je nou eigenlijk, eerst mij daarna Ashley en nu weer mij. Rot toch op man, zo zit ik dus niet in elkaar’
Ze wil weglopen maar hij pakt haar hand vast. ‘Wat bedoel je nou, Ashley? Hoe kom je daar nou weer bij?’ ‘Ah dat weet je best man, ik zag je wel toen straks met haar kussen’
Anno kijkt haar aan. ‘Cherella ik heb nooit met Ashley gekust, ik gaf haar een kus op haar wang. Kom mee en je zult het begrijpen’ Hij trekt haar mee naar de Monkey en ze gaan naar binnen, blijkbaar iets te vroeg want niemand zit nog verstopt. Anno ziet dat en trekt Cherella snel mee de andere kant op. Gelukkig heeft ze niks gezien en samen lopen ze nog even een rondje. Anno legt alles uit over ‘hem en Ashley’. Zo’n 10 minuten later gaan ze naar binnen en ja hoor iedereen spring naar boven vanuit een hoekje. ‘Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday dear Cherella. Happy birthday to youuuu’ Zingen ze allemaal in koor. Cherella staat met open mond ze kijken. De ouders van Ashley komen op haar af lopen. ‘Gefeliciteerd lieverd’ zegt Maud en geeft haar 3 kussen op haar wang. De vader van Ashley komt wat houterig op haar af. ‘Nou meid eindelijk 17 jaartjes oud en nou dit is voor jou’ Ze pakt het kado aan en maakt het open. Er zit een hele mooie ring in aan de binnen kant staat de naam van haar moeder gegraffeerd en de datum dat ze is overleden. Ze kijkt ze aan. ‘Dat is echt het liefste kado dat ik ook heb gekregen, dank jullie wel’ zegt ze. Cherella kijkt Ashley aan. ‘Sorry dat ik weer zo snel met me mening klaar stond’ zegt ze. ‘Maakt niet uit, had ik ook gedaan als ik jou was’ Ze omhelsen elkaar. Dan komt Anno aangelopen. ‘Gefeliciteerd’ zegt hij met een lieve glimlach. Hij geeft haar drie kussen en het kado. ‘Alsjeblieft’ zegt hij. ‘Had je niet hoeven doen hoor. Maar dankje wel’ zegt ze. ‘Tuurlijk wel, je bent jarig gekkie. Maak het nou maar open’ zegt hij ongeduldig. Ze maakt het pakje open en kijkt erna. ‘Aawh Anno wat lief van je.’ Ze geeft hem een kus. ‘Wat is het, wat is het?’ blert Ashley er door heen. Ze pakt het kado’tje. ‘Awh een kettinkje met haar naam. Wat lief’ zegt ze. Van Dennis krijgt ze nog 2 t-shirtjes en van de vader van Anno een armbandje. ‘Wat lief van jullie allemaal. Echt heel erg bedankt. Maar ik doe het kettinkje van me moeder niet af hoor.’ Glimlacht ze. Ze wil het vast pakken maar voelt niks. ‘Waar is me ketting?’ schreeuwt ze. ‘Waar is het?’

maar ik ga nu slapen, want moet morgen weer vroeg op! :P -gaap- trusten alvast allemaal... kuss

*Miss_Jen
03 February 2006, 09:11
Leuk stukje weer! schrijf je snel verder?

wendo0w
04 February 2006, 12:15
‘Cherella wat is er?’ vraagt Maud. ‘Me ketting, me ketting is weg. Waar is het?’ schreeuwt ze. ‘Is het de ketting van je moeder?’ vraagt George. ‘Ja pap, wat denk je die ketting is super belangrijk voor haar!’ zegt Ashley een beetje bot tegen haar vader. ‘Ashley zo’n toon wil ik niet tegen je vader horen hé, hij kan er niks aan doen’ Ashley negeert haar moeder en helpt Cherella met zoeken. Naar een paar uur overal gezocht te hebben geven ze het op. ‘Het is nergens’ snikt Cherella. ‘Iemand heeft het gestolen ik weet het zeker. Wacht maar ik ga diegene die dit me heeft geflikt te pakken krijgen’ zegt ze vastberaden.
‘Cherella’ zegt Ashley. ‘Je bent nu gewoon overstuur. Je weet niet of iemand het heeft gestolen. Hou je nou maar rustig en kom naar huis’ ‘Nee! Ik wil me ketting vinden. Je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor me is’ zegt ze. Anno komt er bij staan en heeft het gesprek gehoort. ‘Cherella ik kan het ook nergens vinden. Het wordt al donker, we kunnen beter even naar het huisje gaan’ Cherella geeft toe en gaat met ze mee. ‘Leuke verjaardag is dit’ zegt ze. ‘Meis, we vinden hem heus wel. Echt geloof me’ Ashley geeft haar vriendin een knuffel en samen lopen ze haar het huisje. Cherella gaat gelijk naar boven en gaat op haar kamer zitten.

nog een klein stukje ik ga nu sjoppen! :D

-->moilita<--
05 February 2006, 11:27
Up!

ik vind het echt een superverhaal!
krijgen we snel een nieuw stukje?(A)
alvast bedankt :) :) :)

xx

-->moilita<--
09 February 2006, 14:24
omhoog? :p :cool:

Riskerchickyy
09 February 2006, 14:44
leuk verhaal hoor :D
up :d

GlamGiirl
09 February 2006, 16:55
ik heb net alles ff gelezen..echt girl ^UP ik houd van jou verhaal,, snel weer verder :p
Kusjeeé

JuSt_IkKuH
16 February 2006, 17:07
UPPERDEUPPERDEUP... :cool:

-->moilita<--
18 February 2006, 15:59
up
up up
up up up
up up up up
up up up up up
up up
up up
up up
up up
up up

up
up up
up up up
up up up up
up up up up up
up up
up up
up up
up up
up up

up
up up
up up up
up up up up
up up up up up
up up
up up
up up
up up
up up

volgens mij heeft nog nooit iemand zulke mooie pijlen gemaakt :p :cool:

mag ik nou een nieuw stukje?

Riskerchickyy
19 February 2006, 11:43
:rolleyes: leukk:D
ben fan:D
wil nieuw stukjee

-->moilita<--
19 February 2006, 11:51
ik wil wel weer een nieuw stukje :)

alwaysremain
01 March 2006, 12:29
up!!!
10tkns

wendo0w
26 May 2006, 13:19
ik zal proberen verder te schrijven heb zolang niet geschreven! :eek:
maar eerst het hele verhaal ff lezen, want weet niet meer precies wat er allemaal is gebeurd! ;)

wendo0w
26 May 2006, 16:17
Ze loopt naar haar bed en gaat liggen. Ze voelt dat ze op iets hards gaat zitten en staat op. ‘Me ketting!’ zegt ze verbaasd. ‘Ashley, me ketting. Hij lag gewoon op me bed.’ Ashley komt naar boven rennen. ‘Oohhh gelukkig, je hebt hem natuurlijk afgedaan toen we zijn gaan zwemmen.’ Zegt ze blij. ‘Ik ben echt dom!’
Ashley belt haar ouders dat de ketting terecht is. ‘Zullen we naar buiten gaan?’ vraagt Ashley. ‘Nee, ik ga even in de jacuzzi liggen en daarna heb ik zin om lekker relax op de bank een dvdtje te gaan kijken als je het niet erg vindt’
Ashley knikt. ‘Ik ga vast naar beneden en kies een paar leuke dvds uit oke?’
‘Is goed’ hoor je vanaf boven. Cherella pakt haar donnay broek, een makkelijk truitje en een vest en gaat naar de badkamer. Ze doet de deur opslot en kleed zich uit. ‘Ik ga nog even naar de winkel om wat lekkere dingetjes te halen hoor Cherel. Ben zo terug.’ Zachtjes antwoord ze. Ashley hoort het niet. ‘He Cherel?’
‘Ja is goed. Totzo!’ schreeuwt ze naar beneden. ‘Oke totzo!’ Ashley pakt wat geld en loopt naar buiten. Daar komt ze Dennis en de groep tegen. ‘Hey Den, kom je zo dvd’tjes mee kijken met Cherel en mij?’ zegt ze. ‘Uhh.. nee. Ik ga buiten wat hangen.’ Ashley knikt en loopt door. Thuis ligt Cherella dromend in het water. Ze denkt aan haar vader, haar nep vader. Nep vader dat klinkt best wel raar, denkt ze bij zichzelf. Hij is me vader helemaal niet, hij verdient het woord niet eens. ‘Oohh nee Rico’ zegt ze hardop. ‘Is hij dan me broertje niet? Heb ik andere broers.... of zussen?’ Dit is best ingewikkeld, denkt ze bij zichzelf. Ze stapt het bad uit en droogt zich af. Ondertussen wordt de voordeur dicht getrokken. ‘Is daar iemand?’ hoort ze Maud naar boven roepen. ‘Ja, ik ben der. Ashley is even naar het winkeltje wat lekkere dingetjes halen.’ Cherella komt de douche uitgelopen en föhned haar haar. Maud komt naar boven gelopen. ‘Wat gaan jullie zometeen doen?’ vraagt ze. ‘We gaan zo gezellig dvd’tjes kijken. Kijk je ook mee?’ vraagt ze. ‘Nee, je vader en ik gaan gezellig met zijn tweetjes uit in de stad. Gewoon langs de winkeltjes lopen en wat drinken op een terrasje.’ Cherella kijkt haar verbaasd aan en is stil. Maud zegt ook niks. Het blijft een paar minuten dodelijk stil. ‘Zei ik nou net, je vader en ik?’ Cherella knikt zachtjes. Allebei krijgen ze een kleurtje. ‘Og kind, het spijt me. Maar je hoort echt bij de familie en het voelt alsof je mijn eigen kind bent.’ Cherella krijgt een grote lach op haar gezicht, maar voelt zich er wel ongemakkelijk bij. ‘Het maakt niet uit. Het geeft me wel een warm gevoel van binnen...........Mam’ zegt ze. Maud glimlacht en geeft haar een kus op haar voorhoofd. ‘Ik ga even Rico bellen, goed?’ ‘Jahoor, pak mijn telefoon maar.’ Antwoord ze.

wendo0w
28 May 2006, 11:21
dan up ik hem maar voor mezelf! :rolleyes:

wendo0w
01 June 2006, 18:52
schrijf ik weet xtje, leest niemand het! :rolleyes:

wendo0w
02 June 2006, 18:32
iedere x als ik iets tik blijft ie op dezelfde pagina staan? wats dit? :rolleyes:

wendo0w
02 June 2006, 18:33
ohh nu niet meer! :o

DKNY-
04 June 2006, 21:12
Ga je nog verder schrijven?

Janien
12 June 2006, 17:54
het is wel mega irritant dat je de hele tijd van stijl verandert. de ene keer praat je in de stijl ashley gaat blabla en de andere keer vanuit ashley (ik ga blabla) dat moet je wel constant houden..

x

fréézerr
04 July 2006, 10:38
leuk vehaal! erg boeiend!
Alleen wat veel spellingsfouten! :o
Schrijf je snel weer verder? :D

Miss.J
16 July 2006, 23:53
ik wil MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :eek: :p :p

Kim**Girl
27 July 2006, 10:53
Leuk verhaal..:D

wendo0w
31 July 2006, 17:13
Cherella pakt de telefoon en tikt het nummer in. Hij gaat over, eerst langzaam -tuuuuuut-
dan nog een keer -tuuuut-. Dan klikt er aan de andere lijn een lief stemmetje: 'Hallooo?'
'Rico lieverd!' zegt ze vrolijk. Rico vrolijkt gelijk op. 'Gaat alles een beetje goed thuis?'
vraagt ze. 'Jawel' antwoord hij. 'Maar je moet snel thuis komen Cherel!' zegt hij snel.
'Ja dat beloof ik. Ik kan jou toch niet langer missen aap!' Rico moet lachen. 'Ben ik jou aap?'
'Ja, je bent mijn kleine boefje' Ze praten nog even verder en dan hangen ze op.
Ondertussen komt Ashley terug van het winkeltje. 'Ik ben der weeeer!' blert ze zoals gewoonlijk.
Cherella komt naar beneden. 'Welke dvd gaan we kijken?' vraagt ze. 'Hier moet je even kijken welke er
tussen zitten.'antwoord Ashley terwijl ze aan het smsen is. 'Naar wie sms je?' vraagt Cherella.
'Oh uhh naar Tim, hij smsde me' Cherella kijkt haar raar aan. 'Hij smsde je en dat vertel je niet even
aan mij?' Ze antwoord een beetje vaagjes. Cherella pakt de telefoon af en begint te lezen.

Hey meis
alles leuk op vakantie?
hier is het vet saai,
maar misschien als jij terug komt! ;)
hehe maar spreek je snel
kus

'Oehh spannend' zegt Cherella. 'Wat heb je terug gesmst?' Ashley kijkt haar verlegen aan.
'Nog niks. Kijk hé normaal heb ik overal schijt aan. Je weet toch, ik doe wat ik wil. Maar nu
dit is anders' Cherella pakt haar vriendin vast. 'Je bent verlieeefd' Ashley kijkt naar de grond.
'Zou je denken?' 'Ik weet het wel zeker. Kom sms terug.' Ashley begint te tikken met een big smile
op haar gezicht.

Hey lief
het is hier gezellig,
maar mis jou wel hoor! (a)
tot snel
kusje Ashley

Ze drukt op verzenden. 'Zo dat is ook weer gebeurd.' zucht Ashley.
Op hetzelfde moment krijgt ze een smsje van Rick.
Ashley kijkt haar raar aan. 'Beetje toevallig'
Ze openen het smsje.

Hey schatjes
vermaken jullie je een beetje?
ik verveel me nogal
jullie moeten maar snel terug komen!
spreek jullie snel & veel plezier nog
xx

Cherella leest het smsje voor. 'Hmm, wel allebei zo op het zelfde moment.
Zouden ze ons testen?' 'Testen? waar voor testen? ik snap je niet helemaal'
zegt Ashley. Cherella gaat dichter bij haar zitten. 'Nou luister. Rick weet
dat jij Tim leuk vindt hé? En Tim wilt vast weten of jij het nou doet
voor het klote of dat het echt zo is. Misschien wilt hij er via Rick achter komen.
Je weet als Rick jou dan een smsje stuurt of je er dan net zo op terug reageerd als
je bij Tim doet. Snapje?' Ashley kijkt haar aan. 'Ah ja zo. Maar dat is wel erg ver gezocht
vind je niet? Volgens mij zijn ze niet zo slim.' Cherella knikt. 'Ja, maar ik zou het zekere
voor het onzekere nemen. Als je Tim in ieder geval echt leuk vind' 'Ja tuurlijk!' zegt Ashley snel.
'Maar wat moet ik dan terug sturen?' 'Laat mij maar' antwoord Cherel.
Ondertussen zitten Tim en Rick samen op hun kamer. 'Zouden ze het niet door hebben?' zegt Rick twijfelend.
'Wat?' vraagt Tim. 'Nou wat denk je, dat we kijken of Ashley je wel echt leuk vind.' Tim likt zijn lippen af.
'Nee, ik denk dat ze het niet zo ver zoeken' Dan gaat Rick zijn telefoon af. Tim pakt zijn telefoon af.
'Oh het is een smsje van Cherella. Je had het toch naar Ashley gestuurd' Rick knikt.

hey
hier is het wel leuk hoor!
maar je zit zeker bij Tim?
hahah meisjes zijn slimmer dan
jullie denken! ;)
maare.. Ashley vindt Tim echt leuk
als jullie daar probeerde achter
te komen! :P
spreek jullie!
kus ons

Tim wordt rood. 'Oeps. Ze zijn toch wel slimmer dan we dachten' lacht Rick.
'Maar je bent er nu in ieder geval wel achter. Kijk maar wat je met die chick doet als
ze thuis is. Ik ga der vandoor!' zegt ie. Tim knikt. 'Oh en Rick.... bedankt hé!'

wendo0w
02 August 2006, 19:34
heheh sorry ik schrijf waars. vanavond nog wel een stukje!
ik ga eerst een film kijken.. :cool: & als die niet leuk is schrijf ik wel verder ;)

wendo0w
02 August 2006, 21:58
Ondertussen zitten de twee meiden een dvdtje te kijken. Dan kijkt Cherella ineens om zich heen. ‘Hoorde je dat?’ zegt ze. Ashley zit helemaal in de film. ‘Hey Ash?’ Ze draait zich om. ‘Uhh ja? Wat zei je?’ zegt ze nog half kijkend naar de film. ‘Hoorde je dat ook?’
‘Hoorde ik wat?’ antwoord Ashley. ‘Dat geluid?’ Ze kijkt haar vriendin haar aan en beweegt haar neus heen en weer. Ze draait zich om en gaat de film weer kijken. ‘Ash geen grapjes. Ik hoorde wat vanuit de keuken komen, ga jij eens kijken!’ zegt ze bang. ‘Cherel ik ben een film aan het kijken, stil nou even.’ En ze zit weer helemaal in de tv.
‘Pff als jij eenmaal de tv aanzet ben je der ook niet uit te branden. Ik ga wel kijken als ik straks vermoord wordt dan… ja dan ben ik er niet meer hoor.’ Ashley knikt. ‘Uhuh, ja is goed.’ Cherella loopt zuchtend weg. ‘Heb je iets waarmee ik hem kan aanvallen?’ Dan staat Ashley op. ‘Cherel ben je dom ofzo? Als er hier een inbreker was en die hoorde jou praten was die allang naar binnen gekomen om ons te vermoorden.’ ‘Hoezo?’ vraagt Cherella. ‘Ja kijk wat je allemaal zegt, je bent een makkelijke prooi voor hem.’ Lacht Ashley. ‘Nouuu.. hou op! Ik vind dit echt niet grappig ofzo hoor. Ik hoorde echt iets.’
Dan horen ze iets vallen. De twee kijken elkaar verschrikt aan. ‘Wat was dat?’ hoor je één van de twee op een fluister toon. ‘Waarom vraag je dat aan mij?’ fluisterd Ashley terug. ‘Hoe moet ik dat weten?’ zegt ze giechelend. ‘Doe niet zo grappig. Dit is serieus hoor!’ zegt Cherella geirriteerd. Dan zien ze dat de deur open is. Ashley slikt en bijt op haar lip. ‘Je bent wel bang joh ei.’ Ashley kijkt haar vriendin bang aan. ‘Ik heb die deur niet open gegaan.’ ‘Nee ik wel wil je zeggen’ zegt Cherella snel. Hun hart bonst in hun keel. ‘Ga jij eens kijken Cherel’ begint Ashley. ‘Ja ben je gek dan blijft er niks meer over dan stukjes Cherella-vlees.’ Ashley krijgt tranen in haar ogen. ‘Ik ben bang’ Cherella pakt haar vriendin vast. ‘Ja ik ook’ zegt ze met een fluisterd piep stemmetje. Dan opeens horen ze iemand in hun nek hijgen. ‘Aaaaaahh’ Cherella en Ashley weten niet hoe snel ze weg moeten komen. Ze rennen gillend naar buiten. ‘Iemand achtervolgt’ zegt Ashley bang. Cherella begint te huilen. De twee rennen zo hard als ze kunnen. Ze stoppen als ze bij een groep mensen zijn gekomen.

Vista
03 August 2006, 15:30
Leuk verhaal zeg! Ik ben vanmiddag begonnen met lezen, en wacht nu op een nieuw stukje :)

Ik vind wel dat er veel spelfouten inzitten.. En je schrijfwijze vind ik niet zo geweldig, als iemand anders iets zegt, wil je dan een enter doen? Dan blijft het overzichtelijker!

Nouja, dat wou ik ff zeggen, vind het wel knap van je hoor, dat je dit verhaal zo schrijft! :D

wendo0w
03 August 2006, 15:33
Leuk verhaal zeg! Ik ben vanmiddag begonnen met lezen, en wacht nu op een nieuw stukje :)

Ik vind wel dat er veel spelfouten inzitten.. En je schrijfwijze vind ik niet zo geweldig, als iemand anders iets zegt, wil je dan een enter doen? Dan blijft het overzichtelijker!

Nouja, dat wou ik ff zeggen, vind het wel knap van je hoor, dat je dit verhaal zo schrijft! :D

oke sorry ik zal er op letten! :D ik doe vanavond ofzo nog wel een stukje.. alleen morgen ga ik een weekendje weg met vrienden dus ben er dinsdag pas weer!

Vista
03 August 2006, 15:40
oke sorry ik zal er op letten! :D ik doe vanavond ofzo nog wel een stukje.. alleen morgen ga ik een weekendje weg met vrienden dus ben er dinsdag pas weer!

Oke is goed, wij zullen hem wel uppen voor je! :D

wendo0w
03 August 2006, 21:05
laatste kleine stukje & dinsdag schrijf ik weer verder! :)

‘Zo jullie kunnen gillen.’ Lacht Anno. ‘Je had jullie eens moeten zien staan.
Twee kleine lammetjes huilend in een hoek.’ Hij gaat helemaal stuk.
‘Oke dat was dus echt niet grappig.’ hijgt Cherella nog half bijkomend van de schrik.
‘Ja weetje hoe ontzettend bang we waren.’ Stemt Ashley mee in.
‘Nou zijn jullie het toch nog eens ergens over eens.’ Lacht Anno.
‘Kom op jullie moeten lol hebben in de vakantie en niet allemaal maar ruzie maken en je overal druk om maken.’ Cherella en Ashley kijken elkaar aan.
‘Ja daar heb je gelijk in’ zucht Cherella.
‘Ja mag ik dan nu rustig me dvdtje afkijken zonder dat ik bijna vermoord wordt?’
Ashley kijkt ze aan. Dan schieten Anno en Cherella in de lach.
‘Ok dat zei je héél droog’ Ashley moet er zelf ook wel een beetje omlachen.

Fairlight
05 August 2006, 18:47
Leuk nieuw stukje, alleen wel erg kort :(

Maar we uppen :p

Fairlight
07 August 2006, 10:00
Nog een upje! :D

Fairlight
08 August 2006, 15:49
En nog 1..

wendo0w
10 August 2006, 12:07
Kort stukje.. het is al woensdag btw!
Ik w8 geduldig op nieuwe stukjes

Heb je een leuke vakantie gehad trwns?

xx

ja 'vakantietje' was echt super!! :D
en sorry dat het zo lang duurt maar ik heb geen tijd gehad om te schrijven en vandaag eigenlijk ook niet :o ik kwam ff snel op ellegirl om te zeggen dat het wat langer duurt! :) sorry.. misschien komt er vanavond een stukje!

Fairlight
11 August 2006, 21:34
ja 'vakantietje' was echt super!! :D
en sorry dat het zo lang duurt maar ik heb geen tijd gehad om te schrijven en vandaag eigenlijk ook niet :o ik kwam ff snel op ellegirl om te zeggen dat het wat langer duurt! :) sorry.. misschien komt er vanavond een stukje!

Nu nog een stukje? :D

angel.gurl
13 August 2006, 01:15
Heb je verhaal net in één keer gelezen... LEUK!!!!

wendo0w
13 August 2006, 18:06
Het was avond geworden en ze hadden wat eten in het huisje gemaakt.
Mais en aardappelen hebben ze gegeten. Toen ze klaar waren moest alles af gewassen worden.
Dennis ruimde de tafel af en Ashley en Cherella stonden in de keuken.
Haar ouders gingen met een pilsje en de krant op hun luie reet voor de tv zitten.
Hun hadden eten gemaakt en de tafel gedekt, waren hun woorden.
'Let op zometeen komt me vader hierheen kijken of we het wel goed doen.' zegt Ashley geirriteerd.
En ja hoor daar komt hij aangelopen met ze pilsje in ze hand.
'Gaat het goed meiden?' vraagt hij vriendelijk maar toch op een afkeurend toontje.
'Ja hoor' antwoord ze snel met een boze blik.
'Kijk altijd hetzelfde gezeik, je voert gewoon geen flikker uit' schiet haar vader ineens uit de slof.
'Voer ik geen flikker uit? ik was toch af?' zegt Ashley.
Cherella zegt niks en gaat snel verder met afwassen. Nu gaat het komen hoor, denkt ze.
'Je doet het wel maar kijk op welke manier. Je staat hier als een zoutzak af te wassen.' zegt hij nog bozer.
'Ah man, ik doe het gewoon hoor. Het is echt nooit maar dan ook NOOIT goed bij jou. We doen alles fout, wat we ook doen.'
Ashley wordt helemaal boos. Alles wat zij doet is niet goed in haar vaders ogen volgens haar.
'Ja je doet nooit wat uit jezelf, ik moet het altijd vragen' mompelt haar vader boos met een peuk in de mond.
Cherella reageert er niet op en gaat de de spullen opruimen in de kasten.
'Ja ga maar naar boven want dit doe je toch niet goed!' zegt haar vader op een afkeurende toon.
'Kijk nu dit weer. Dan moet ik dingen uit mezelf gaan doen, doe ik iets is het weer niet goed.
Ik doe toch GVD me best, je moet je een keer niet met me bemoeien.'
voordat ze haar zin af kan maken komt haar vader er door heen.
'Moet ik me niet met jou bemoeien? niet met me dochter, met me eigen vlees en bloed?'
'Nee niet op deze manier nee. Het enige wat je doet is zeiken. Ik doe nooit wat goed in jou ogen, alles is fout.'
Ashley krijgt tranen in haar ogen en probeert ze binnen te houden.
'Weetje wat het met jou is.' gaat ze verder met een trillende stem.
'Je hebt gewoon niks meer te doen en daarom let je zo op ons.'
Haar vader antwoord er niet op en loopt naar de woonkamer toe.
'Ruim godverdomme die rotzooi op.' zegt haar vader boos.
'Kijk en nu moet ik het ineens wel doen. Net mocht ik er niet aan komen, omdat ik het niet goed zou doen.'
Haar vader loopt verder naar binnen en antwoord niet op haar.
Ze veegt haar tranen af en gaat verder met inruimen.
'Gaat het?' vraagt Cherella.
Ashley knikt alleen maar en heeft moeite met haar tranen in bedwang te houden.
Dennis was ondertussen al naar boven gegaan omdat hij klaar was met opruimen.
Hij roept Dennis naar beneden om te helpen. Dennis komt naar beneden en loopt de keuken in.
'Je hoeft niet te helpen hoor.' zegt Ashley nog steeds met een trillende stem.
'Hij gaat wel helpen.' zegt haar vader bot.
'Ik heb het toch niet tegen jou dus bemoei je er niet mee' antwoord Ashley.
Haar vader loopt de woonkamer in en gaat op de bank zitten.
'George bemoei je toch niet overal mee, kijk wat er van komt.' zegt Maud zachtjes.
George mompelt een beetje en gaat verder met ze krant.
Ondertussen in de tussen vraagt Dennis wat er aan de hand is.
'Wat heb je nou weer gedaan?' vraagt hij.
Ashley haalt haar neus op. 'Dat is het hem nou juist, ik deed niks.'
'Ja dat zal wel.' zegt hij.
Ashley reageert er niet op en gaat verder met wat ze aan het doen was.
Als ze klaar zijn gaan ze naar het parkje toe.

wendo0w
13 August 2006, 18:06
sorry dat jullie zo lang hebben moeten wachten btw! :o

wendo0w
13 August 2006, 18:09
George mompelt een beetje en gaat verder met ze krant.
Ondertussen in de tussen vraagt Dennis wat er aan de hand is.
'Wat heb je nou weer gedaan?' vraagt hij.
Ashley haalt haar neus op. 'Dat is het hem nou juist, ik deed niks.'
'Ja dat zal wel.' zegt hij.
Ashley reageert er niet op en gaat verder met wat ze aan het doen was.
Als ze klaar zijn gaan ze naar het parkje toe.

keuken* :o

Fairlight
13 August 2006, 21:53
Leuk stukje! :D

Alleen ik lees nu twee verhalen, en ik dacht: wat is dit nou weer? Haal ik ze gewoon door elkaar :rolleyes:. Maar ik snap het nu weer! Wanneer krijgen we nieuw stukje? :D

wendo0w
30 August 2006, 15:35
sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen.. maar ik ben meestal ff op ellegirl & dan ben ik al weer weg! ik ben 2 weken home alone dus je begrijpt wel hoe het dan hier gaat.. :) anyway ik moet echt het huis opruimen want me pa komt vrijdag alweer terug en morgen moet ik ff een uurtje naar school! nja lekker boeiend maar ik heb dus niet echt tijd om te schrijven & eerlijk gezegd ook geen zin! :o ik beloof dat er binnenkort een stukje komt!