PDA

View Full Version : je innerlijk..

belle ananas
26 March 2006, 13:54
heel veel willen aan het uiterlijk iets veranderen..
maar ik heb juist ook heel vaak dat ik iets aan mn innerlijk wil veranderen..

dus..
wat zou je aan je innerlijk willen veranderen?

ik zou opener willen zijn, mijn gevoelens meer laten zien en spontaner willen zijn..
en jullie?
:)

__j0nes'
26 March 2006, 13:59
Ik zou wat minder ingewikkeld willen zijn,
makkelijker dingen van me af kunnen zetten.

Mandy_
Ik ben best wel egoistisch :rolleyes:
En dat is echt een Heele erge kut eigenschap van mezelf wat k graag zou willen veranderen:)

savanna
Ik zou wel wat minder onzeker willen zijn over mezelf en wat minder wantrouwend tegenover andere mensen. ;)

SOAPaddicted*
26 March 2006, 14:01
Ik ben soms wat hard, dus wat minder hard :rolleyes:
en ik vertrouw mensen niet zo snel

Naam onzichtbaar
26 March 2006, 14:04
heel veel willen aan het uiterlijk iets veranderen..
maar ik heb juist ook heel vaak dat ik iets aan mn innerlijk wil veranderen..

dus..
wat zou je aan je innerlijk willen veranderen?

ik zou opener willen zijn, mijn gevoelens meer laten zien en spontaner willen zijn..
en jullie?
:)
Ik zou misschien wat minder fel moeten reageren op sommige mensen...

addicted
26 March 2006, 14:06
Hmm minder onzeker.. & wat minder fel soms!

belle ananas
26 March 2006, 14:07
Ik zou misschien wat minder fel moeten reageren op sommige mensen...

wat grappig ik heb ook wel dat ik minder lief moet doen tegen mensen.. klinkt stom.. maar ik kan niet boos worden (ja kan ik wel maar dan laat ik t echt niet zien ofzo..)
echt zooo irritant... :mad:

Naam onzichtbaar
26 March 2006, 14:09
wat grappig ik heb ook wel dat ik minder lief moet doen tegen mensen.. klinkt stom.. maar ik kan niet boos worden (ja kan ik wel maar dan laat ik t echt niet zien ofzo..)
echt zooo irritant... :mad:
Hmm, oja..ik moet minder sigaretten uitdelen, ik moe op mijn porto letten..:p

*halfbloedje*
26 March 2006, 15:55
Ik zou spontaner willen zijn, minder snel boos worden en beter tegen kritiek kunnen.

Indian Mystique
26 March 2006, 16:05
Ik zou wat minder onzeker,
spontaner,
minder verlegen
en niet zo'n stresskip willen zijn.

Ik precies hetzelfde als jij :)

*BlonDie*
26 March 2006, 16:18
Ik zou wat meer een prater dan een denker willen zijn :)
Ik krijg wel eens te horen dat ik stil ben ..
Rond mensen die ik al lang ken ben ik dat absoluut niet dus het zal wel iets met onzekerheid te maken hebben :rolleyes:

fashi0n0na
26 March 2006, 16:42
ik zou graag willen dat ik meer om innerlijk gaf dan om uiterlijk, ik irriteer mezelf vaak door me veel te druk te maken over hoe ik eruit zie, en dan heb ik echt zoiets: is dit nou echt het belangrijkste in mijn leven? :rolleyes:
En ik zou minder onzeker willen zijn.
En ook minder egoïstisch, maar dat is trouwens al wel een beetje verbeterd :o

Songbird
26 March 2006, 16:51
spontaner
ik durf wel op mensen af te stappen enzo, maar somsklap ik gewoon dicht..(vooral bij jongens... :( :p

fashi0n0na
26 March 2006, 17:14
ik zou graag willen dat ik meer om innerlijk gaf dan om uiterlijk, ik irriteer mezelf vaak door me veel te druk te maken over hoe ik eruit zie, en dan heb ik echt zoiets: is dit nou echt het belangrijkste in mijn leven? :rolleyes:
En ik zou minder onzeker willen zijn.
En ook minder egoïstisch, maar dat is trouwens al wel een beetje verbeterd :o

beep*
26 March 2006, 17:19
minder onzeker
meer spontaan
uhm sneller contacten kunne leggen
enzo :p

denise89
26 March 2006, 17:22
wat makkelijker/sneller met mensen kunnen praten.. (ik kijk eerstaltijd de kat uit de boom voordat ik met iemand ga praten...)
en mensen wat makkelijker kunnen vertrouwen..

o0me0o
26 March 2006, 17:25
ik zou ook opener en spontaner willen zijn! en niet zo besluiteloos.. :rolleyes: ik laat mijn mening nogal snel beinvloeden door anderen, beetje onzeker denk ik.

_*LoveGirl*_
26 March 2006, 17:46
ik wil dat ik wat minder verlegen wordt, niet dat ik heel erg verlegen ben maar toch.
en ik zou wel wat meer op mensen af durven te stappen.

xxx

**psv*meisje**
26 March 2006, 17:50
ik neem het leven soms veel te serieus, waardoor ik het mezelf vaak veel moeilijker maak dan nodig is...ik wil voor alles wat er gebeurt een reden...dus als ik iets mocht veranderen zou ik wat meer onbevangen in het leven willen staan! maar ik probeer dr al aan te werken! :)

Overload
26 March 2006, 17:58
Ik zou wat meer willen durven. Ik durf zoo weinig nu!

sterre
26 March 2006, 18:13
het niet altijd mensen naar hun zin willen maken en dan bedoel ik niet slijmen maar bijvoorbeeld als mensen chagarijnig zijn ze vrolijk willen maken ,want dat vergt veel van mijn eigen energie en ik blijf veel nadenken over wat hen dwars kan zitten...

sterre
26 March 2006, 18:17
voor de rest krijg ik vaak te horen dat ik verwaand/arrogant kijk (niet ben)en dat wil k veranderen..

*True,Star*
26 March 2006, 18:41
Wat minder eigenwijs denk ik. haha en soms moet ik myn mond eerder dichthouden maarachjaa maakt me allemaal niet zoveel uit, ik vind t wel best zo.

mvr_saartje
26 March 2006, 19:09
ik zou wat spontaner willen zijn tegen mensen die ik nog niet goed ken,, dan ben k eerst altijd super verlegen enzoo,, maar als k ze btr ken echt niet meer!!

L.A. sunrise
26 March 2006, 19:11
Ik zou wat meer een prater dan een denker willen zijn :)
Ik krijg wel eens te horen dat ik stil ben ..
Rond mensen die ik al lang ken ben ik dat absoluut niet dus het zal wel iets met onzekerheid te maken hebben :rolleyes:

Ja dat heb ik ook precies!

something
26 March 2006, 19:13
ik zou wel willen dat ik sneller meer tegen mensen durf te zeggen en sneller dingen doe in plaats van eerst heel de tijd te denken...
en sneller dingen van me af kunnen zetten :rolleyes:

mvr_saartje
26 March 2006, 19:30
ik zou wat spontaner willen zijn tegen mensen die ik nog niet goed ken,, dan ben k eerst altijd super verlegen enzoo,, maar als k ze btr ken echt niet meer!!