PDA

View Full Version : Carmen, ik haat dit leven

...(--»»..porsche..««)...
02 April 2006, 20:59
ik ben op ut moment weer bezig met een verhaal;

pfff twas weer kwart over 2, de school was alweer uit.
normaal vind iedereen dat natuurlijk geweldig,maar Carmen vondt het verschrikkelijk, ze had veel liever op een dag 7 of 8 uren les, dat betekende mindor lang thuis...ze wilde helemaal niet naar huis.
ze fietste met lood in haar schoenen naar huis..
ze kwam de boc om, oohh gelukkig de auto staat er niet, ze is alleen thuis yesyesyes...eindelijk eens geen geschreeuw en getreiter na school.
ze liep dus met een biggsmile naar binne, ze begon vol goede moed aan haar huiswerk, waar dit vandaan kwam wist ze ook niet maar nu ze alleen thuis was kon ze gewoon even zichzelf zijn HEERLIJK..!
het was tegen half 4 toen ze de deur hoorde dichtvalle...oohh jeeh dacht ze daar beginnen de problemen al.
onder aan de trap schreeuwde haar moeder dan ook meteen; CARMENNNN NU NAAR ONDER KOMEN, KOM GODVERDOMME ACHTER MSN VANDAAN...
goh wat een vertrouwen ze was goed aan het leren en dat was volgens haar moeder zelfs niet goed..
ze kwam die met een beteuterd gezicht de keuken in, daar zat haar moeder, zoals gewoonlijk zag alles hetzelde uit rond half 4...zij zat in de donker keuke met een groot blik bier,een heel vies traingspak, en de afwas stond metershoog op het aanrecht, verschrikkelijk dus..!
ze zei er maar niks van want dat zorgde alleen voor meer problemen..
haar moeder verbrak de stilte; Carmen ik wil dat je niet meer dat je zoo vaak ahter die kutpc zit..volgens mij voer jij dingen uit die helemaal niet kloppen, en je gaat teveel met jongens om..
Carmen wist helemaal niet waar dit opeens op sloeg, dat sommigen wijvn zo zielig waren en camsexx deden oke hun probleem maar zij was zo niet, en betreft teveel met jongens omgaan, dat was dan alleen op school want in het weekend zorgde haar moeder wel dat ze thuis bleef..
ze ging natuurlijk fel ertegen in, dat zij niet zo was enz.
haar moeder die al behoorlijk aangeschoten was liep op haar af en duwde haar tegen de muur...boem ze viel met een klap op de grond..haar hoofd deed nu zo'n pijn, ze zag de voeten van haar moeder naast zich op de grond staan, ze krimpte ineen want ze wist wel wat nu ging komen...en ja hoor een stomp in haar buik...aahh!!mamma stop alsjeblieft...stoppen mammm!je doet me pijn...
opeens liep haar moeder weg ze had er kennelijk genoeg van..

Carmen lag daar maar op de grond, de tranen in haar ogen..maar die tranen waren niet van de pijn die haar moeder haar had gegegevn, nee ze huilde van woede...ze wilde dit kutleve niet meer..altijd als pispaaltje te werden gebruikt ze had er meer dan genoeg van!!
ze stond op..ooehh het werd haar helemaal duizelig, ze pakte snel een paar paracetamols om de pijn te verzachten en ging naar boven...
daar zat ze dan op haar kamer, helemaal alleen, ze kon niet naar haar vrienden of op msn....

ze dacht alleen nog maar aan haar vader, die zou natuurlijk hetzelfde als altijd reageren..het was half 7..de deur viel dicht, ja hoor daar was haar vader.
ze bleef gewoon rusig op haar kamertje zitte, opeens hoorde ze voetstappe op de overloop ohjee..!
ze deed alsof er niks aan de hand was toen haar vader binnen kwam..
hij stond eerst naast haar,,,en toen opeens schreeuwde hij, maak dat je binne 20 sec op mijn kamer bent anderss....

Carmen rende meteen naar zijn kamer, ze wist wel hoe laat het nu was...pappa ging natuurlijk weer filmen..
hij vond het geweldig, hij zette altijd eerst een camera enzo klaar en dan kwam die voor Carmen staan en sloeg me met vanalles en nog wat,daarna dwong die haar altijd om alles te koelen...
en nu was het weer hetzelfde liefdje hij had een houten liniaal gepakt..en een riem...Carmen stond daar maar en dacht; mens als je ier blij van word oke ga je gang...hij sloeg en sloeg en sloeg..
op een begeven moment vond die het niet meer leuk en hij sloot me op in mijn kamer..

eindelijk, nu had ze rust...ze stelde een heel plan op, vanacht zou ze vertrekken..dit leven kon ze niet meer aan...
Gelukkig had ze flink gespaard, ze wst dat ze ooit weg zou lopen en daarom had ze nog wat geld laten liggen..
het was 11 uur...ppff ze had alles ingepakt, en helemaal uitgestippelt waar ze heen ging, ze zette de wekker op half 5....
en toen viel ze in een lange diepe slaap...

wordt vervolg..
ow :eek: beetje heel lang verhaal sorry

xJe Steff
03 April 2006, 06:47
Ik ben gestopt na de eerste drie regels. Als je met punten, hoofdletters, komma's etc. zou schrijven, zou het veel leuker zijn om te lezen, en dan denk ik dat je ook leuke reacties erover krijgt. :)

angel.gurl
03 April 2006, 10:11
Hier een iets positievere reactie ;)

Het verhaal zelf vind ik wel leuk.

Maar het is inderdaad zo wat de meiden voor mij zeiden: probeer goed op je spelling etc te letten. Lees het verhaal nog een keer door voordat je het post.
Dat doe ik in ieder geval altijd, en dat scheelt vaak wel :)

Dus als de schrijf-stijl wat beter wordt, zal ik het verder blijven lezen

'' [Lief Blondje]
03 April 2006, 13:27
hij vond het geweldig, hij zette altijd eerst een camera enzo klaar en dan kwam die voor Carmen staan en sloeg me met vanalles en nog wat,daarna dwong die haar altijd om alles te koelen...

Dit zeg je maar wat bedoel je met het laatste stukje van de zin achter de komma?

het kan aan mij liggen hoor maar die begrijp ik niet helmeaal :p

xx ga snel verder kan nog eens wat worden

'' [Lief Blondje]
03 April 2006, 14:12
Ik vind het niets.
Ik heb het wel helemaal gelezen, maar het is slecht geschreven. Een meisje wat door haar ouders in elkaar geslagen word, kennen we nu ook wel.

Ja dat is wel zo maar er zijn al zoveel onderwerp op het forum dat iets origineels wat mensen leuk vinden best wel moeilijk te vinden is.

denk ik dan :p
xx