PDA

View Full Version : Alles over de: YASMIN PIL

-Miepje-
18 September 2007, 13:52
Graag zou ik jullie ervaringen met deze pil willen lezen. En vertel er gelijk even bij of je als eerste met deze pil bent begonnen of dat je overgestapt bent van een andere pil naar de Yasmin.

Ik lees namelijk zooooveel verschillende verhalen op internet. En ik ben zelfs sinds een weekje begonnen met de Yasmin (overgestapt van de Diane, die ik 4 jaar heb geslikt) Wou namelijk een lichtere pil.

Dus graag alles wat jullie maar kwijt willen. Ook wat het met je gewicht deed etc.

THNX!

-Miepje-
18 September 2007, 14:41
Nee, als je deze pil gewoon ongeveer rond dezelfde tijden slikt is er niets aan de hand. Ik wil juist een lichtere pil omdat er minder hormonen inzitten.. En omdat ik van de Diane heel erg ben aangekomen. Was hiervoor te dun maar van nu mogen er echt wel wat kilootjes af haha!

DNA -
18 September 2007, 18:22
Ik ben 2 jaar terug aan de Yasmin gegaan, ben er alleen echt onwijs veel van aangekomen toen dus ben er ook mee gestopt, maar verder was het wel een goede pil altijd regelmatig ongesteld en geen problemen verder, ben er dus alleen mee gestopt want kwam er echt té veel van aan, maar dat ligt ook er ook maar net aan, sommige komen wel aan sommige juist niet

-Escada-
18 September 2007, 18:33
ik ben sinds een half jaar aan deze pil. ik ben overgestapt van een andere pil omdat ik daar niet meer tegen kon. de pil is voor mij echt een uitkomst :) en ik ben er niet van aangekomen