LOVEMATCH:  
  +  
    match
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Standaard [Algemeen] Verwijderverzoekjestopic (en ook slotjes)

Let op: Dit topic is niet voor al je posts, maar voor 10 posts per maand.
    Als je al je posts of je account wilt laten verwijderen, moet je mailen naar webmaster@ellegirl.nl. Zie ook dit topic

Wanneer je account verwijderd is, krijg je een mail.

Update 28 oktober: Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om dagelijks 10 posts te laten verwijderen. Het maximum aantal te verwijderen posts is 10 per 2 maanden en 20 per halfjaar. Heb je dit verbruikt, dan krijg je nog 10 posts maximaal per jaar op dat account.

Het topic voor alle verwijderverzoekjes en slotjes op de topics.
    Dit omdat het hier anders wel erg vol staat met veelal dezelfde vragen.

Daarbij valt te denken aan:
    - Je wilt een topic laten verwijderen of een topic laten sluiten (max 10 per 2 maanden en max. 20 per halfjaar. Heb je dit verbruikt, dan krijg je nog 10 posts maximaal per jaar op je account)
    - Je wilt posts laten verwijderen. (max 10)

Topics waar geen tekst in staat, kunnen we niet opruimen. Die ruimt het forum zelf op na een tijd!

We behandelen alleen verzoekjes met goede links!

Hoe kom je aan die link?
    Rechtsboven je post staat een cijfertje. Als je daarop klikt, krijg je een nieuw browservenster. In je adresbalk staat je link die je moetkopiëren naar dit topic.

Als je verzoekje is afgehandeld, wordt hij verwijderd.
    Staat je post er niet meer in? Dan is je verzoek dus afgehandeld of kloppen de links niet.
    In tijden van feestdagen, vakanties kan het wat langer duren dat verzoekjes worden afgehandeld ivm veel vrije dagen. Graag wat begrip daarvoor.

Natuurlijk kun je ons ook altijd mailen:
    ellegirlmoderators@live.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moderator Liz Bekijk bericht
    Let op: de regels voor verwijdering zijn aangepast.
    Ze zijn strenger geworden. Waarom? Omdat verwijderen ons veel tijd kost en sommige leden denken dat we een persoonlijke verwijderservice zijn.
    We doen het niet om te pesten of iets. Sommige dingen moet je gewoon niet op internet zetten.
    Laatst gewijzigd door Moderator Liz; 28 July 2011 om 15:22
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timetopretend Bekijk bericht
    zou dit topic verwijderd kunnen worden?
    Welk topic?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FourLeafClover Bekijk bericht
    Kan iemand van de mos mijn topic bij studie& werk ''studie; pediatrie en neonatalogie'' verwijderen en verzetten naar centraal station, ik krijg namelijk geen enkele reactie omdat nietmand daar kijkt. Alvast dank!
    Heb je ook een link? Anders kunnen we er niets mee.
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moderator Guuzz Bekijk bericht
    Welk topic?
    Het is al verwijderd! Bedankt!

Regels voor berichten