LOVEMATCH:  
  +  
    match
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard [Algemeen] accountverwijdering

Wil je weten hoe het met het verwijderen van je account staat? Of wil je weten hoe je je account moet laten verwijderen? Kijk hier en vraag als je er niet uit komt.

Algemene opmerking
    Mailen dat je gepost hebt is echt noodzakelijk, anders verwijder ik niet. Waarom? Omdat ik op het moment minimaal 4 verwijderverzoekjes per dag binnenkrijg en ik anders in de war raak.
    En mail ook altijd even als je na een week geen reactie hebt gehad: Ik ben ook maar een mens.
    Twijfel je? Mail dan voor de zekerheid nog een keer. Beter teveel dan te weinig dit keer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moderator Liz Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid: als je je account wilt laten verwijderen, moet je altijd webmaster@ellegirl.nl mailen.
    In dit topic posten mag ook als je gemaild hebt of gaat mailen, maar zonder mail behandelen we je verzoek niet.
    Als je in dit topic post, zet dan ook even in je mailtje. Is voor mij gemakkelijker en dan hoef ik geen dubbele dingen te vragen.

Account verwijderen.
    Je account kan verwijderd worden, maar niet door jou zelf. Dat doet Moderator Liz (oftewel: ik )

Hoe doe je dat?
    Wil je je account of al je topics en posts verwijderd hebben, mail dan vanaf het e-mailadres waarmee je je account hebt geregistreerd (zie Gebruiker Controlepaneel) naar webmaster@ellegirl.nl en vermeld even wat je verwijderd wilt hebben en om welk account het gaat. Met accountverwijdering raak je AL je posts en topics kwijt en er blijft dus geen 1 topic bestaan. Dat is NIET mogelijk.
    Doorgaans duurt het maximaal 3 werkdagen dat je account verwijderd is, maar sommige (vakantie)periodes duurt het wat langer.
    Doorgaans worden accountverwijderingen in de avond behandeld.

Hoe vaak verwijderen jullie posts en accounts?
    De max. bij postverwijdering is 3 keer per account.

LET OP: Door de forumverhuizing is het niet mogelijk om je e-mailadres in je profiel te vinden of te wijzigen. Mail vanaf het mailadres waarmee je je account hebt aangemaakt. Weet je het adres niet meer, geef dat dan even aan, dan controleren wij aan de hand van je ip-adres of je de daadwerkelijke eigenaar van het account bent!

Krijg je een bevestiging als de posts/het account verwijderd is?
    Ja, dat krijg je.

Worden alle topics en posts van mij verwijderd?
    Ja. Alles wat jij gepost hebt, zal verdwijnen bij deze verwijdering. Alleen quotes van jou in de post van een ander blijven staan. Deze verwijderen we tot maximaal 10 quotes.

Let ook op dat je de exacte naam in het mailtje zet.
    Voorbeeld: Moderator Liz en dan geen 'Moderator Liz'. Dit omdat er soms namen met punt en zonder punt zijn!

Heb je vragen over accountverwijdering, postverwijdering (al je posts) of het e-mailadres van je account?
    Mail webmaster@ellegirl.nl

Andere vragen over de mods en open sollicitaties mogen naar ellegirlmoderators@live.nl
    Laatst gewijzigd door Moderator Liz; 08 May 2011 om 13:54
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Ik wil graag mijn account laten verwijderen, kunnen jullie dit in orde maken?
    Bedankt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CurlyCocktail Bekijk bericht
    Ik wil graag mijn account laten verwijderen, kunnen jullie dit in orde maken?
    Bedankt!
    Ik weet trouwens niet meer welk emailadres e.d. ik mijzelf mee heb aangemeld! Waarschijnlijk een nep-emailadres.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CurlyCocktail Bekijk bericht
    Ik weet trouwens niet meer welk emailadres e.d. ik mijzelf mee heb aangemeld! Waarschijnlijk een nep-emailadres.
    Mail dan je verhaal even naar de webmaster. Aan de hand van je ip-adres kan dan mogelijk worden bepaald of je inderdaad de eigenaar van het account bent als je mailt.

Regels voor berichten