LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 36 van 50 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 492

Discussie: Het Thailand topic!

Standaard

Thanks girls, leuk om te horen!

Ik heb een heel label op mijn site. Als je daar op klikt kom je op al mijn posts over Thailand.

http://yourlifestyleguide.blogspot.n...label/Thailand
    Persoonlijke lifestyle blog over reizen, interieur, koken, hotspots, events en meer!

BLOG:
    yourlifestyleguide.nl

Standaard

Ik ga van de zomer met een vriendin door Thailand reizen en nu willen we voor onze eerste nacht alvast een hotel boeken zodat we kunnen bijkomen van onze vlucht en niet nog moeten gaan zoeken naar een hotel. Heeft iemand tips voor een goed en normaal geprijsd hotel?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sophieee Bekijk bericht
    Ik ga van de zomer met een vriendin door Thailand reizen en nu willen we voor onze eerste nacht alvast een hotel boeken zodat we kunnen bijkomen van onze vlucht en niet nog moeten gaan zoeken naar een hotel. Heeft iemand tips voor een goed en normaal geprijsd hotel?
    Ik heb geslapen in het Viengtai hotel. Was in 2005 ofzo. Toen had ik in NL geboekt. Zie dat de prijzen wel hoger liggen dan toen. In juli bijvoorbeeld kost het 45 euro per kamer per nacht. Weet niet wat jullie uit willen geven? Hotel ligt vlakbij Khao San Road.

Als je wat goedkopers wilt: lees altijd veel positieve verhalen over Shanti Lodge. Ook vlakbij Khao San Road.

Als je trouwens een klein beetje rust wilt, zou ik niet direct op Khao San Road gaan slapen maar in de buurt daarvan. In die straat is het namelijk nooit rustig. ;-) Rambuttri Road en omgeving is bijvoorbeeld ook heel leuk en rustiger dan Khao San.

Standaard

Ooit heb ik gesolliciteerd voor een stageplek bij 333travel en nu zie ik dat ze een soort van documentaire over thailand hebben: http://www.reizennaarthailand.nl/201...eizen-in-azie/

Zelf wil ik eind augustus 17 nachten naar thailand gaan.
    12 Aug. aankomst in Bangkok
    13. Aug. Bangkok
    14 Aug. Van Bangkok naar River Kwai
    15 Aug. River kwai savonds terug naar Bangkok - Nachttrein naar zuiden
    16 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    17 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    18 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    19 tm 26 Aug. Koh phangan en Koh samui OF Koh tao
    27 Aug. Bangkok shoppen
    28 Aug. Bangkok shoppen
    29 Aug. Bangkok terug naar huis

Wat raden jullie aan in Augustus Koh Phi Phi of Khao sok?
    En Koh Samui of Koh Tao?

Standaard

Wie heeft er tips voor wat je het beste allemaal mee kunt nemen? Heeft make-up wel zin? En welke kleren zijn musts? Daarnaast ben ik nu op zoek naar een backpack. Perry Sport heeft er ook, alleen weet ik niet of die even goed zijn als die van Bever sport, alleen goedkoper.. Wat namen jullie mee aan slaapzak/slaapmatje etc?

Standaard

@ Nevermind: Ik vond Koh Tao echt heel leuk! Koh Phi Phi was het slecht weer toen ik er was, maar dat was ook echt super! Khao Sok ben ik niet geweest..

@ hierboven: Qua make-up had ik alleen mascara en oogpotlood bij me, verder zweet je het er toch weer af. En ik had veel dunne, katoenen kleding bij me, jurkjes met leggings en harembroeken en t-shirtjes. Sowieso geen spijkerbroek, te zwaar en te warm.
    Ik heb mijn backpack ook van Perry sport, en bij mij bevalt hij prima! Je kan hem gewoon eens 'passen' in de winkel, dan doen ze er gewicht in en kijken ze of hij goed zit enzo. Let erop dat je backpack aan de voorkant open kan met een rits, als je alleen een opening aan de bovenkant hebt is dat heel irritant! En doe alles in plastic tasjes, dus 1 tasje met shirtjes, 1 met broeken/leggings, 1 met ondergoed, 1 voor vuile dingen etc, scheelt een hoop zoekwerk!
    Slaapmatje had ik niet bij me.. Ik sliep toch meestal in redelijk nette hostels! Ik had wel een lakenzak bij me, die heb je bij de Xenos voor niet veel geld, is eigenlijk gewoon een heel dun dekbedovertrek maar handig voor als het echt vies is of er geen dekens zijn!

Let Love Rule

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nevermind* Bekijk bericht
    Ooit heb ik gesolliciteerd voor een stageplek bij 333travel en nu zie ik dat ze een soort van documentaire over thailand hebben: http://www.reizennaarthailand.nl/201...eizen-in-azie/

Zelf wil ik eind augustus 17 nachten naar thailand gaan.
    12 Aug. aankomst in Bangkok
    13. Aug. Bangkok
    14 Aug. Van Bangkok naar River Kwai
    15 Aug. River kwai savonds terug naar Bangkok - Nachttrein naar zuiden
    16 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    17 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    18 Aug. Koh Phi Phi OF Khao Sok
    19 tm 26 Aug. Koh phangan en Koh samui OF Koh tao
    27 Aug. Bangkok shoppen
    28 Aug. Bangkok shoppen
    29 Aug. Bangkok terug naar huis

Wat raden jullie aan in Augustus Koh Phi Phi of Khao sok?
    En Koh Samui of Koh Tao?

Ik zou zeeeeeeeeeker naar Phi Phi gaan, vooral als je wel van een feestje houdt.
    Als je wil duiken is Koh Tao heel erg leuk, meer heb ik daar niet gedaan eigenlijk. Koh Samuit was niet zo bijzonder, maar ook wel leuk.
    Verder zou ik proberen bangkok shoppen proberen te plannen in het weekend, zodat je naar de weekend market kan. Een heel nieuwe shopervaring haha.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sophieee Bekijk bericht
    New Siam 1! Dichtbij Kao San road, maar net uit het echt drukke deel. 5 minuutjes lopen ofzo. Ook lekker goedkoop, 350B voor een dubbele kamer (dus iets van 9 euro).

Standaard

Phi Phi is echt een heerlijk eiland, vooral om te duiken en te snorkelen. Vorig jaar verbleven we in een boomhut van het viking resort. Zij hebben een eigen privestrand en ook een restaurant, vanaf daar kan je lopen naar het stadje of met de boot. Als je op Phi phi bent moet je ook zeker naar de viewpoint lopen, erg vermoeiend maar het uitzicht is echt prachtig
    Mix Kitsch & Match

Nieuw in de shop - neon armbandjes en feathers en de tassen van Mooch
    handgemaakte tassen en sieraden * woonaccessoires * kids

Standaard

Ik ga ook backpacken door Thailand maar ben echt een Newbie!

Is het handig om naast je backpack een eastpack rugtas mee te nemen? Ik dacht dat dit handig is voor op het vliegveld en als je overdag op pad gaat en je backpack in het hostel laat?

Vooral voor je camera in te doen en eten op het strand/excursie/stad, dus als je gaat reizen tussen verschillende steden dat je die tas dan weer in je backpack kan doen?

' Love’s like a runway but which one do I love more?
    No emotional baggage, just big bags filled with Dior.. '

Regels voor berichten