LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 292

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Likeastar Bekijk bericht
    Haha grappige topic.. en nou de mijne;

hij kon geen klok kijken (kwam ik pas veel later achter omdat hij het altijd verborgen hield natuurlijk)

hij kon klaarkomen door alleen al op elkaar te liggen

had niet echt baardgroei zoals een man hoort te hebben en schaamde zich hiervoor

was dyslectisch geloof ik? want hij maakte de raarste spelfouten ooit! zoals tacgreem (ipv touch screen) ahhah

had alleen een vmbo diploma
    hahaha dit vind ik grappig :P

mijn ex liet ontzettend, echt ontzettend veel scheten. hij wilde het wel voor me inhouden, maar dan kreeg ie zo'n ontzettend buikkramp.. dus nouja als goede vriendin zeg ik dan natuurlijk dat ie t maar gewoon moest laten gaan hahahaha..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zadig et Voltaire Bekijk bericht
    hahaha dit vind ik grappig :P

mijn ex liet ontzettend, echt ontzettend veel scheten. hij wilde het wel voor me inhouden, maar dan kreeg ie zo'n ontzettend buikkramp.. dus nouja als goede vriendin zeg ik dan natuurlijk dat ie t maar gewoon moest laten gaan hahahaha..

Hahahaha echt waar??? wat erggg.. scheten laten is menselijk maar om het nou voor je vriendin te doen vind ik wel erg:P

Oja nog 1; in het begin van ons relatie vroeg hij of ik mee uit eten ging naar een restaurant.. ik helemaal opgedofd, gingen we naar de mcdonalds en hier komt het ergste.. langs de fucking mcdrive!!!!

Standaard

Haha grappige topic.. en nou de mijne;

hij kon geen klok kijken (kwam ik pas veel later achter omdat hij het altijd verborgen hield natuurlijk)

hij kon klaarkomen door alleen al op elkaar te liggen

had niet echt baardgroei zoals een man hoort te hebben en schaamde zich hiervoor

was dyslectisch geloof ik? want hij maakte de raarste spelfouten ooit! zoals tacgreem (ipv touch screen) ahhaha

had alleen een vmbo diploma
    haha mijn 'vriend' is 21 en hij heeft ook bijna geen baardgroei maar boeiend, kan me echt geen fuck schelen. snap niet zo goed wat er perse gênant aan is

Standaard

Hahahaha echt waar??? wat erggg.. scheten laten is menselijk maar om het nou voor je vriendin te doen vind ik wel erg:P

Oja nog 1; in het begin van ons relatie vroeg hij of ik mee uit eten ging naar een restaurant.. ik helemaal opgedofd, gingen we naar de mcdonalds en hier komt het ergste.. langs de fucking mcdrive!!!!
    haha langs de mcdrive is wel heel erg xD
    ik ging ook een keer eten met mijn ex, ik netjes hij gewoon in korte broek en teenslippers alsof hij van het strand kwam. en scheten laten deed hij ook en dan moest je echt de kamer uit stonk te erg!
    love is a ...

Standaard

echt? wij laten ook gewoon scheten in elkaars bijzijn hoor. lijkt me erg vermoeiend om elke keer naar de wc te moeten ofzo als je een scheet moet laten (plus dat ik de deur van de wc vaak open laat als ik alleen even moet plassen.

ot: ik heb eigenlijk niet zulke genante exen geloof ik. kan iig geen dingen bedenken.
    I hated liking things that were hated before they were cool before liking things that were hated before they were cool was cool.

Standaard

Oh, ik vind dit eigenlijk heel fout maar ik kan me ook niet bedwingen eigenlijk.

Ex 1:
    -was chronisch psychotisch, daar kwam ik echter vrij laat achter, dat die rare verhalen die hij soms vertelde voor hem echt de waarheid waren
    -hij kwam klaar door met kleren op elkaar te liggen
    -en als we sex hadden was dat eigenlijk binnen 2 minuten ook weer over.
    -hij deed altijd zielig, als we ruzie hadden, wilde hij het niet uitpraten maar zei hij dingen als "ik ga wel op de grond slapen", kom op, hij was toen 27.
    -hij had een walgelijke kledingsmaak
    -hij had echt een GENANT gevoel voor humor.

Ex 2:
    -kwam moeilijk klaar, dat is op zich geen probleem, maar in zijn inspanning zweette hij echt HEEL erg. Zeg maar zo erg dat ik helemaal besproeid werd met zweetdruppels. Bleh.
    -Begon op een gegeven moment te klagen dat ik te dik werd, omdat ik lovehandles had, terwijl ik serieus altijd ondergewicht heb gehad
    -en ondertussen was er van zijn buikspieren die hij aan het begin van de relatie had ook niets meer over, maar o wee als ik daar iets van zei.
    -Hij had een paar heel erg stomme vrienden
    -maar het stomste is dat hij drie maanden nadat ik het uitgemaakt had (dus ik mag niets zeggen, want ik ben de boosdoener) zich verloofd heeft met zijn ex, het meisje voor mij, en nu met haar gaat trouwen.
    carpe diem quam minimum credula postero

Standaard

Oke nog meer hahahahahahahha wat een leuk topic

mijn ex kwam seks tekort hallo we deden het al 2 x op 1 dag (vaak snel doggystyle omdat hij dan lekker snel klaarkwam)

andere ex ging een keer stampvoeten als een klein kind toen ik zei dat ik hem zat was

Hij stuurde vaak smsjes met luv ya!
    1992 is for you !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd. Bekijk bericht
    Oke nog meer hahahahahahahha wat een leuk topic

mijn ex kwam seks tekort hallo we deden het al 2 x op 1 dag (vaak snel doggystyle omdat hij dan lekker snel klaarkwam)

andere ex ging een keer stampvoeten als een klein kind toen ik zei dat ik hem zat was

Hij stuurde vaak smsjes met luv ya!
    hahaha oja dat deed mijn eerste vriendje ook (hij was toen al 18) stuurde die: laf joe

dat stond ook altijd in die hoe overleef ik boeken die ik las toen ik 13 was

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straat soldaat Bekijk bericht
    hahaha oja dat deed mijn eerste vriendje ook (hij was toen al 18) stuurde die: laf joe

dat stond ook altijd in die hoe overleef ik boeken die ik las toen ik 13 was
    haha walgelijk he! Zijn zus is een vriendin van mij en zij heeft vorig jaar een beker van hem gekregen waar op staat: lieve zus gefeliciteerd luv yah !

hahahaha zo triest zij geeft nu altijd mij die beker als ik thee bij haar drink
    1992 is for you !

Standaard

mijn laatste ex was echt een drama,en zijn ouders al helemaal.

= die ging op zondag helemaal in de merken gehuld naar terras, terwijl ik in naast hem liep in mijn kloffie. Ik zat dan te denken aan het terrasje waar we zouden gaan zitten en waar ik zin in had om te eten, en hij zat alleen maar te kijken wie er naar hem keek, en dat hij een dik horloge om had, en of zijn 'haartjes'goed zaten.
    = hij ging altijd zittend plassen als een vrouw, wikkelde wc papier om z'n hand en veegde dan uitgebreid zijn leuter af.
    = daar was geen wc bortstel bij zijn ouders, dus als ik in bad zat ging hij gewoon even lekker poepen en moest ie dan met zijn hand door de pot voor de strepen. Zo genant.
    = hij trok de lelijkste koppen tijdens de seks.
    = hij had de vreselijkste koosnamen voor mij, waar ik me echt vreselijk aan ergerde.
    = hij had altijd een wc rol in zijn kleding kast, zo kon ie zijn kwakkie afvegen als ie zich weer eens had afgetrokken op de laptop, en gooide die papiertjes dan onder zijn bed. Als ik dan bij hem was en ging op het bed zitten om mijn veters te strikken wemelde het van die papiertjes, dan wist ik altijd hoe laat het was.
    = hij vertelde echt alles aan zijn moeder, echt alles. Heel genant, en hij was enorm snel op z'n pik getrapt.
    = hij ging elke vrijdag naar de scouting en deden ze echt van die sukkelacties. Hij lag ook helemaal in een deuk als er een deo-bus in het vuur gegooid werd. COME ON.
    = hij had ook een raar gevoel voor humor, vond dingen zoals uiterlijk vertoon ontzettend belangrijk. Status en veel geld dat sprak hem wel aan.
    we waren een jaar samen maar pffff, ben blij dat dat voorbij is. Wat heb ik me toch geergert aan die sul.

Regels voor berichten