ja hij was weer leuk !
heerlijk dat er weer nieuwe afleveringen komen![]()
ja hij was weer leuk !
heerlijk dat er weer nieuwe afleveringen komen![]()
the only thing I can change is myself,
but sometimes that makes all of the difference.
Ahh het was weer zo leuk!
Ben nog steeds benieuwd of het echt de A is wat ik toen per ongeluk op internet heb gelezen
Heb het even niet bijgehouden, maar wanneer komen nieuwe afleveringen in NL online? Woensdag?
Ik denk dit ook heel vaak! Vooral omdat ze ook in 1 zo'n aflevering in de lift staat met Hannah en dan gaat ze echt zo voor de spiegel staan en haar lippenstift opdoen..
Ik vind Noel trouwens zo schattig he. Hoop niet dat hij echt A is.
Denk het ook niet eigenlijk..
Holyshit dat eindeMaar Ian is dus de moordenaar??
Spannend!! Gek dat A. opeens die meisjes lijkt te helpen of zo. En ja Ian lijkt inderdaad de moordenaar te zijn...
Zooooooooooooooooooo spanneennndddddd
Even niks..
WOW, ik heb net pas de aflevering van vorige week kunnen kijken, maar djeez wat een spannend einde!Gelukkig is de volgende aflevering alweer snel! (ook al kan ik die pas vrijdag kijken haha). Pff ben nu zo benieuwd of Ian echt de moordenaar is! Dus dat dat beeld van haar hand nu doelde op moord, of op seksen hahah, lekker tegenstrijdig! Maar je weet het nog niet. Ik vreet mezelf helemaal op haha
Bovendien kan ik echt zo pissed worden op die moeder van Maya! Kan er echt niet tegen dat er zo erg nog gehandeld wordt als je kind gay blijkt te zijn.
En pff wie A nu is.. Noelle dus sowieso niet, maar hem had ik al niet als verdachte! Lag er te dik bovenop. Bovendien heb ik het toen per ongeluk gelezen wie A was in de boeken op youtube, maar dat hoeft natuurlijk nog niet dezelfde persoon te zijn in de serie.. Dus voor mij is het alsnog spannend! Maar als het wel dezelfde persoon is, vind ik het wel een leuke A![]()