LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 17 van 91 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 161 t/m 170 van 906

Discussie: Pretty Little Liars

Standaard

ja hij was weer leuk !
    heerlijk dat er weer nieuwe afleveringen komen
    the only thing I can change is myself,
    but sometimes that makes all of the difference.

Standaard

Ahh het was weer zo leuk!
    Ben nog steeds benieuwd of het echt de A is wat ik toen per ongeluk op internet heb gelezen
    Heb het even niet bijgehouden, maar wanneer komen nieuwe afleveringen in NL online? Woensdag?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voisenon Bekijk bericht
    Komt nu echt dichterbij oeee. Denk trouwens soms dat dat ene meisje helemaal niet blind is... Maar op zich zou ze dan hoop dingen wel anders doen. Maar lijkt soms of ze echt iemand aankijkt en dingen ziet.

Ik denk dit ook heel vaak! Vooral omdat ze ook in 1 zo'n aflevering in de lift staat met Hannah en dan gaat ze echt zo voor de spiegel staan en haar lippenstift opdoen..

Ik vind Noel trouwens zo schattig he. Hoop niet dat hij echt A is.
    Denk het ook niet eigenlijk..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JR<3 Bekijk bericht
    Ik vind Noel trouwens zo schattig he. Hoop niet dat hij echt A is.
    Denk het ook niet eigenlijk..
    Nee denk het ook niet Zou er dan nu al te dik boven op liggen

Standaard

Holyshit dat einde Maar Ian is dus de moordenaar??

Standaard

Spannend!! Gek dat A. opeens die meisjes lijkt te helpen of zo. En ja Ian lijkt inderdaad de moordenaar te zijn...

Standaard

Zooooooooooooooooooo spanneennndddddd
    Even niks..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voisenon Bekijk bericht
    Komt nu echt dichterbij oeee. Denk trouwens soms dat dat ene meisje helemaal niet blind is... Maar op zich zou ze dan hoop dingen wel anders doen. Maar lijkt soms of ze echt iemand aankijkt en dingen ziet.
    Ja! Dat denk ik ook. Hoe kon ze anders weten dat Fits niet alleen in dat lokaal was, want ze zei iets van sorry dat ik stoor.. Ik vind haar maar eng
    Even niks..

Standaard

WOW, ik heb net pas de aflevering van vorige week kunnen kijken, maar djeez wat een spannend einde! Gelukkig is de volgende aflevering alweer snel! (ook al kan ik die pas vrijdag kijken haha). Pff ben nu zo benieuwd of Ian echt de moordenaar is! Dus dat dat beeld van haar hand nu doelde op moord, of op seksen hahah, lekker tegenstrijdig! Maar je weet het nog niet. Ik vreet mezelf helemaal op haha

Bovendien kan ik echt zo pissed worden op die moeder van Maya! Kan er echt niet tegen dat er zo erg nog gehandeld wordt als je kind gay blijkt te zijn.

En pff wie A nu is.. Noelle dus sowieso niet, maar hem had ik al niet als verdachte! Lag er te dik bovenop. Bovendien heb ik het toen per ongeluk gelezen wie A was in de boeken op youtube, maar dat hoeft natuurlijk nog niet dezelfde persoon te zijn in de serie.. Dus voor mij is het alsnog spannend! Maar als het wel dezelfde persoon is, vind ik het wel een leuke A

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xPRCIOUS Bekijk bericht
    WOW, ik heb net pas de aflevering van vorige week kunnen kijken, maar djeez wat een spannend einde! Gelukkig is de volgende aflevering alweer snel! (ook al kan ik die pas vrijdag kijken haha). Pff ben nu zo benieuwd of Ian echt de moordenaar is! Dus dat dat beeld van haar hand nu doelde op moord, of op seksen hahah, lekker tegenstrijdig! Maar je weet het nog niet. Ik vreet mezelf helemaal op haha

Bovendien kan ik echt zo pissed worden op die moeder van Maya! Kan er echt niet tegen dat er zo erg nog gehandeld wordt als je kind gay blijkt te zijn.

En pff wie A nu is.. Noelle dus sowieso niet, maar hem had ik al niet als verdachte! Lag er te dik bovenop. Bovendien heb ik het toen per ongeluk gelezen wie A was in de boeken op youtube, maar dat hoeft natuurlijk nog niet dezelfde persoon te zijn in de serie.. Dus voor mij is het alsnog spannend! Maar als het wel dezelfde persoon is, vind ik het wel een leuke A
    Hoo, ik bedoel natuurlijk moeder van Emily

Regels voor berichten