neeee ezra is mijn tv-crush, daar mag niets mis mee zijn.
ik vond de afgelopen 2 afleveringen echt weer spannend! leuk gedaan ook met die code van mona. ik dacht dat misschien dat wat ze op 't laatst zei, i missed my dolls, wel het wachtwoord kan zijn? wel benieuwd wat er dan op die website staat.
Ik begin het steeds minder leuk worden omdat er elke keer weer nieuwe vragen bij komen, maar toch MOET ik het blijven kijken haha.
Ik hoop niet dat Spencer en Caleb nu opeens iets krijgen ofzo, zo'n idee kreeg ik wel na deze aflevering.
Ik snap trouwens niet zo goed wat dat met die site nou was, waar al die filmpjes op sloegen.
En in de vorige aflevering, met Mona die die zinnetjes zei, toen hebben ze het verder niet over deze zin gehad: Miss Aria, You're a Killer, not Ezras wife
Dus Maya Knew.
Maar wat wist ze?
http://ohthesparksthatfly.tumblr.com
alle eerste letters van de woorden die mona zei.. dus
Miss Aria, You're A Killer, Not Ezras Wife
Dus alles met een hoofdletter maakt MAYA KNEW.
Hmm, goed opgelet dont feed the birds.
Denk niet dat spencer en caleb wat krijgen hoor.. Dat doet spencer hanna niet aan geloof ik..
Maar in dat smsje stond mona's gone, hanna's next ?
Nothing worth having comes easy
Ja hier zat ik ook nog over na te denken. Maar ik vond de theorie van iemand een paar blaadjes terug wel n goede! Dat Maya dus wist van het hele A gebeuren (ze kreeg zelf ook smse) en toen zelf op onderzoek uit is gegaan, en daarom vermoord is? Dat verklaard misschien ook dat laatste filmpje op haar site waar ze bang is en zegt ja ik moet m'n angsten onder ogen komen enzo..
Verder wat moet A met al dat geld? De enige die het deze afl. over geld gehad heeft is die moeder van Ezra om Aria af te kopen. Wat n bitch is dat zeg..
Emily: You were on the phone?
Richard: Long distance.
Lorelai: God?
Richard: London.
Lorelai: God lives in London?
Richard: My mother lives in London.
Lorelai: Your mother is God?
Richard: Lorelai...
Lorelai: So, God ís a woman.
Richard: Lorelai.
Lorelai: Ánd a relative. That's so cool. I'm gonna totally ask for favors.
Emily: You were on the phone?
Richard: Long distance.
Lorelai: God?
Richard: London.
Lorelai: God lives in London?
Richard: My mother lives in London.
Lorelai: Your mother is God?
Richard: Lorelai...
Lorelai: So, God ís a woman.
Richard: Lorelai.
Lorelai: Ánd a relative. That's so cool. I'm gonna totally ask for favors.
Wow er staan zoveel filmpjes op die website van Maya dat ik benieuwd ben wat ze er nog meer gaan vinden..
Het kan inderdaad dat Maya zelf achter A is aangegaan, of misschien wist Maya wie Alli had vermoord. MAYA KNEW, het lijkt mij dat het draait om een van deze twee dingen.
Ik snap de toegevoegde waarde van die Nate nog niet echt, dus daarom denk ik dat er ook meer achter hem zit.. Want ze laten in PLL nooit personages verschijnen die eigenlijk niet echt wat toevoegen. Ik denk dat hij ons nog gaat verrassen![]()
Gister en vandaag even bijgekeken..
4 afleveringen! haha.
Ben weer helemaal bij en het begint nu weer echt spannend te worden.
Ik denk dat we nog wel meer van die filmpjes gaan zien en dat daar nog wel iets mee is.
Volgens mij zag je bij dat laatste filmpje waarin Maya zegt bang te zijn ook een zwaai licht.
Ik dacht meteen aan Politie auto - Garreth...
Die Nate zullen we nog wel meer van horen.
Gewoon maar even langskomen als Maya's neef is te saai voor PLL, haha.
Ezra geloof ik niet direct dat daar echt iets mee is.
Al geloof ik zijn verklaring voor het geld dan ook weer niet.
Wil jij vrijwilligerswerk in Zuid Afrika doen? Dat kan!
Kijk op: www.africavolunteerkwamama.com
Mijn blog: www.koffervoldromen.com