Hoi allemaal!
In dit topic vind je de meest gestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Stel em dan gerust!
In dit forum kun je geen vragen stellen over (acties uit) het blad. De moderators van ELLEgirl.nl zijn geen redactie-leden en kunnen je daarmee dus ook niet verder helpen!
De volgende punten vind je in dit topic terug:
1. Hoe kan ik mijn naam veranderen?
2. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
3. Hoe kan ik een post of topic verwijderen?
4. Hoe verander ik mijn handtekening (onderschrift)?
5. Kan ik ook plaatjes in mijn handtekening zetten?
6. Hoe kan ik plaatjes in mijn posts verwerken?
7. Hoe zet ik mijn foto's op internet (uploaden)?
8. Wat is rapporteren en hoe werkt het?
9. Hoe maak ik hyperlinks?
10. Hoe maak ik een enquête?
11. Wat is abonneren precies en hoe werkt het?
12. Wat betekent Rookie ELLEgirl?
13. Waar vind ik de gebruikers met de meeste posts?
14. Wat betekent 'Up!'?
15. Hoe zet ik de tijd van het forum goed?
16. Hoe geef ik een topic een waardering/sterren?
17. Hoe moet ik uitloggen? / Ik word steeds uitgelogd, wat nu? / Hoe maak ik een nieuw account?
18. Waar vind ik mijn e-mailadres?
19. Accountverwijdering
20. Warns
21. Zoekfunctie
22. Moderators
23. Links
24. (Betaald) advies geven en het maken van reclame
1. Hoe kan ik mijn naam veranderen?
Het veranderen van je naam op dit forum, is onmogelijk. ELLEgirl.nl zou veranderen in één grote chaos als dat wel zo was namelijk. Niemand zou meer weten wie wie was. Dit betekent dus dat je een nieuw account moet aanmaken, en ja, daarmee raak je al je posts kwijt. Vervelend maar waar.
Kiezen dus, wat is erger...
2. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Soms kan het gebeuren dat je je account wilt verwijderen. Dit kun je echter niet zelf.
Daarvoor dien je een e-mail te sturen naar webmaster@ellegirl.nl vanaf het e-mailadres waarmee je je account op het forum geregistreerd hebt. Als je dit niet weet, vermeld het dan.
Vermeld in de e-mail je forumnaam en de reden waarom je verwijderd wilt worden.
LET OP:
Door jezelf te laten verwijderen verwijder je automatisch al je posts en topics mee!
Je kunt er voor kiezen alleen je posts en topics te laten verwijderen, je gebruikersnaam behoud je dan. Geef dit dan duidelijk aan in het e-mailtje!
Het verwijderen kan 2 á 3 werkdagen duren.
3. Hoe kan ik een post of topic verwijderen?
Dit is niet mogelijk. ELLEgirl heeft daar moderators voor aangesteld.
Als je een specifieke post of topic verwijderd wilt hebben, mail dan naar ellegirlmoderators@live.nl, of plaats de link in het [Algemeen] Verwijderverzoekjestopic.
Zie je dat iemand de regels overtreedt, rapporteer diegene, dat topic of die post dan.
Alle moderators worden op deze manier op de hoogte gesteld van de overtreding.
4. Hoe verander ik mijn handtekening (onderschrift)?
Ga daarvoor naar het Gebruiker Controlepaneel (via Forumnavigatie) en klik daar op Wijzig handtekening.
5. Kan ik ook plaatjes in mijn handtekening zetten?
Nee, dit is niet mogelijk. Wel kun je speciale icoontjes in je handtekening zetten:
Op het forum gebruiken we 'slechts' 21 lettertypes, maar je kunt er veel meer gebruiken als bijvoorbeeld Wingdings of Webdings.
Zet bijvoorbeeld eerst met Microsoft Word alle bestaande (hoofd)letters en leestekens achter elkaar in een rij. Selecteer de hele rij en maak daar het lettertype Wingdings of Webdings van. Zie je een leuk icoontje? Onthoud dan de plaats, zet de rij weer terug naar je standaardlettertype (Times New Roman). De letter of het teken welke je nu ziet, plak je hier op het forum op een speciale manier:
[font = Wingdings] je letter of teken [/font] (Uiteraard zonder de tussenliggende spaties!)

Met citaat reageren
.
knop die je linksonderaan elke post (bericht) vindt. (Vroeger zat hij rechtsboven en zag hij er zo uit:
)