Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 65

Standaard

Dat komt door het aantal berichtjes dat je hebt. Als je te weinig berichtjes hebt (onder de 50 meen ik), dan kan je geen links en plaatjes plaatsen op het forum. Dit is destijds gedaan vanwege spammers.
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Weet niet of het al eens gevraagd is, maar is het niet mogelijk om topics te behouden als een forummer besluit al zijn post/account te verwijderen? Dat bijv alleen de openingpost weggelaten wordt oid. Ik vind het zo irritant als opeens topics verdwijnen (vooral grote, populaire topics), omdat iemand maar besluit zijn berichten te verwijderen??

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadina Bekijk bericht
    Weet niet of het al eens gevraagd is, maar is het niet mogelijk om topics te behouden als een forummer besluit al zijn post/account te verwijderen? Dat bijv alleen de openingpost weggelaten wordt oid. Ik vind het zo irritant als opeens topics verdwijnen (vooral grote, populaire topics), omdat iemand maar besluit zijn berichten te verwijderen??
    Hoi,

Ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat helaas niet.
    Een topic is niks anders dan een of meerdere posts die bij elkaar horen.
    Zo'n topic heeft altijd een beginpost.
    Op het moment dat wij een beginpost verwijderen, gaat de rest van het topic mee.
    Het forumsysteem zit nu eenmaal op die manier in elkaar.
    Omdat het forumsysteem gekocht is en het ontzettend veel werk zou zijn om het zo te bouwen als jij het zegt. Bovendien, hoe moeten we dan een topic verwijderen?
    Laatst gewijzigd door Moderator Guuzz; 05 August 2012 om 08:39

Standaard

Waarom kun je niet meerdere keren achter elkaar een zoekterm invullen? Ik vind het echt bijzonder irritant dat ik tussendoor een minuut moet wachten als ik even een bepaald topic zoek!
    Woonblog Éénig Wonen
    Some people feel the rain, others just get wet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin88 Bekijk bericht
    Waarom kun je niet meerdere keren achter elkaar een zoekterm invullen? Ik vind het echt bijzonder irritant dat ik tussendoor een minuut moet wachten als ik even een bepaald topic zoek!
    Omdat een zoekopdracht het forum enorm vertraagd. Vandaar dat je maar 1 keer per 30 seconden mag zoeken.

Standaard

Is er niet een soort 'stamtafel' topic? Hier kunnen mensen die niks te doen hebben allerlei onzin dingen posten.

Handig voor mensen zoals mij die de hele dag niks anders te doen hebben dan een beetje op internet zitten...

(ik lig met m'n been omhoog op de bank + laptop en hoop dat ik zo snel mogelijk weer mobiel ben....)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enske80 Bekijk bericht
    Is er niet een soort 'stamtafel' topic? Hier kunnen mensen die niks te doen hebben allerlei onzin dingen posten.

Handig voor mensen zoals mij die de hele dag niks anders te doen hebben dan een beetje op internet zitten...

(ik lig met m'n been omhoog op de bank + laptop en hoop dat ik zo snel mogelijk weer mobiel ben....)
    Daar heb je het 'wat je even kwijt wilt' topic voor.

Standaard

kan het 'healthspiration fitspiration' topic van CS niet naar uiterlijk&gezondheid verplaatst worden? daar past het beter en dan blijft ie ook hoog staan.
    <<runs on>> music

Hey mister Bee the world change
    but you remain the same
    And I hope you'll survive
    with the environment going down the drain

Standaard

doorbell, heb je een linkje van dat topic?
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moderator Liz Bekijk bericht
    doorbell, heb je een linkje van dat topic?
    http://forum.ellegirl.nl/showthread....piration-topic
    <<runs on>> music

Hey mister Bee the world change
    but you remain the same
    And I hope you'll survive
    with the environment going down the drain

Regels voor berichten