Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.
Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.
Het leek me leuk om een subcategorie "reizen" te hebben, omdat er vaak veel topics zijn over vakantie/reizen en tips geven etc. Volgens mij zijn er ook steeds meer ellegirls die de wereld verkennen.
el mundo es un libro, y quienes no viajan leen sólo una página..
I hated liking things that were hated before they were cool before liking things that were hated before they were cool was cool.
Kan er een sub-forum Food komen. Want whatever wordt overspoeld met topics over eten.
Oh Captain...My Captain
Is het een idee om een carnavalsverkooptopic te openen? Volgens mij zijn er veel meiden op het forum die carnaval vieren, en aangezien je die outfits maar 1 keer aantrekt is het leuk om te ruilen/verkopen? Ik denk namelijk dat ze hier een betere smaak hebben dan andere mensen die via marktplaats pakken aanbieden.
Mag er bij beauty ook een algemeen verkooptopic komen net zoals bij style&fashion met een sticky bovenaan?
Nieuw: pastel oorbellen!!
bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet
KLIK
Hier vind je de algemene forumregels en de FAQ.
Wil je een post laten verwijderen? Verzoekjes graag hier.
Voor vragen en klachten kan je mailen.