LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 65

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nabuma Bekijk bericht
    Nieuwe moderators aanstellen. Er zijn misschien nog 3 actief en alleen Guuz is er regelmatig
    Ik ben er ook regelmatig. Dagelijks zelfs .
    En voorlopig zijn wij tevreden met de moderators die we hebben. Niet iedereen heeft evenveel tijd, maar ik zie alle moderators regelmatig.
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *eefje* Bekijk bericht
    Ik zie niet helemaal waar ik het moet posten, maar dit topic sticky? http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=654478 Oude is vol!

Sorry als dit niet mag.
    Ik heb er een sticky topic van gemaakt. Hier mag je ook een nieuw onderwerp over maken hoor
    Lieve mensen, voor verwijderverzoekjes en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Ask modboard. Dus geen berichtjes op mijn profiel achterlaten, die lees ik nooit.
    In het Ask Modboard zijn de meest gestelde vragen antwoorden te vinden.

Standaard

Het leek me leuk om een subcategorie "reizen" te hebben, omdat er vaak veel topics zijn over vakantie/reizen en tips geven etc. Volgens mij zijn er ook steeds meer ellegirls die de wereld verkennen.
    el mundo es un libro, y quienes no viajan leen sólo una página..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lisztomania Bekijk bericht
    Een andere naam dan Love&sex ivm spambots?
    dit. de hele eerste pagina (en misschien wel meer, ik heb niet verder gekeken) staat vol met spam. maak er leuk bloemetjes en bijtjes van ofzo.
    I hated liking things that were hated before they were cool before liking things that were hated before they were cool was cool.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kika89 Bekijk bericht
    dit. de hele eerste pagina (en misschien wel meer, ik heb niet verder gekeken) staat vol met spam. maak er leuk bloemetjes en bijtjes van ofzo.
    We proberen er wat aan te doen, maar helaas duurt het altijd even voordat wij respons hebben van de ICT afdeling. Maar dat het zwaar irritant is, ben ik met je eens

Standaard

Kan er een sub-forum Food komen. Want whatever wordt overspoeld met topics over eten.
    Oh Captain...My Captain

Standaard

Is het een idee om een carnavalsverkooptopic te openen? Volgens mij zijn er veel meiden op het forum die carnaval vieren, en aangezien je die outfits maar 1 keer aantrekt is het leuk om te ruilen/verkopen? Ik denk namelijk dat ze hier een betere smaak hebben dan andere mensen die via marktplaats pakken aanbieden.
    Teen drinking is very bad.
    I've got a fake ID though!

http://verkopers.marktplaats.nl/16785344

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZEEROVER Bekijk bericht
    Kan er een sub-forum Food komen. Want whatever wordt overspoeld met topics over eten.
    Dit ja, een subforum voor food&health ofzo!

Let Love Rule

Standaard

Mag er bij beauty ook een algemeen verkooptopic komen net zoals bij style&fashion met een sticky bovenaan?

Nieuw: pastel oorbellen!!

bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet

KLIK

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nabuma Bekijk bericht
    Nieuwe moderators aanstellen. Er zijn misschien nog 3 actief en alleen Guuz is er regelmatig
    Ook ik ben er regelmatig. Alleen zij Guuz en Liz de enigen die echt actief mee posten onder hun moderatornaam. Dat betekent niet dat wij er niet zijn om spam en verzoekjes te verwijderen etc.
    Hier vind je de algemene forumregels en de FAQ.
    Wil je een post laten verwijderen? Verzoekjes graag hier.
    Voor vragen en klachten kan je mailen.

Regels voor berichten