LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 65

Standaard

Het zou heel chill zijn als de instellingen van uiterlijk&gezondheid veranderd kunnen worden, waardoor er een pagina 2 met topics komt. Nu is er altijd alleen maar pagina 1. Misschien komt dat omdat er niet genoeg gepost wordt, maar ik heb vaak genoeg dat ik nog iets wel posten in een topic maar die is dan al van de eerste pagina af.
    <<runs on>> music

Hey mister Bee the world change
    but you remain the same
    And I hope you'll survive
    with the environment going down the drain

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door habbekrats Bekijk bericht
    Zou het DIY Inspiratie topic aub weer terug mogen naar Centraal Station? Voorheen, op whatever, werd er veeel meer in gepost en ik merk zelf dat ik hem ook gewoon vergeet.
    Ik ga even voor je overleggen.
    Hier vind je de algemene forumregels en de FAQ.
    Wil je een post laten verwijderen? Verzoekjes graag hier.
    Voor vragen en klachten kan je mailen.

Standaard

Beste mods, we hebben al vanaf 17 januari een vraag in Uiterlijk &gezondheid of wij ook een verkooptopic mogen hebben net als op Mode. Kunnen jullie daar misschien uitsluitsel over geven?
    If Ten Million Fireflies

Standaard

Een mobiele versie van het elle girl forum of een app voor je telefoon zo dat je altijd het forum kan lezen

Standaard

en een nieuw onderwerp wat gaat over electronica en een onzin hoek waar je van alles kan neerzetten wat nergens over gaat
    It's often said that no matter the truth, people see what they want to see - Gossip Girl

www.sweatyoursocksoff.tumblr.com

Bezoek mijn marktplaats voor allemaal leuke party jurkjes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True.Star Bekijk bericht
    Beste mods, we hebben al vanaf 17 januari een vraag in Uiterlijk &gezondheid of wij ook een verkooptopic mogen hebben net als op Mode. Kunnen jullie daar misschien uitsluitsel over geven?
    Even een upje!

Nieuw: pastel oorbellen!!

bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet

KLIK

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True.Star Bekijk bericht
    Yes heb het overlegd en het komt er en mag blijven staan zolang het goed gaat zoals bij Mode.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diwaa Bekijk bericht
    en een nieuw onderwerp wat gaat over electronica en een onzin hoek waar je van alles kan neerzetten wat nergens over gaat
    Voor vragen over electronica kan je terecht bij 'Media & Entertainment' en de onzin mag geplaatst worden in 'Centraal Station', aangezien dat dient als de oude Whatever.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diwaa Bekijk bericht
    Een mobiele versie van het elle girl forum of een app voor je telefoon zo dat je altijd het forum kan lezen
    Ja hoe zit t met de voortgang hiervan? Het lijkt alsof het forum een beetje leeg begint te lopen. Denk dat een app mensen wel weer actiever maakt. zelfs het Viva forum voor huismoeders heeft er 1!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door habbekrats Bekijk bericht
    En wat is er uit gekomen?
    We zetten het topic een weekje op Centraal Station om te kijken of er dan inderdaad meer reacties komen. Aan de hand daar van zullen we beslissen wat we met het topic gaan doen.
    Het topic zal ik over enkele minuten verplaatsen.

Regels voor berichten