LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 34 van 37 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 367

Standaard

Ben volgens mij nog een beetje in shock, Lexie was echt mn favoriet zo naar.
    Ik denk trouwens dat Arizona ook dood gaat. Omdat die actrice in real life zwanger is en omdat Arizona ook nog bloed aan het ophoesten was, dus waarschijnlijk zijn haar verwondingen erger dan je in eerste instantie denkt. En omdat Callie zei dat ze nu heel gelukkig was met haar leven nu, zie dat wel als een aanwijzing dat er met Arizona iets gaat gebeuren.
    colour my life with the chaos of trouble

Standaard

Ik denk Mark. Dat ze toch meant to be waren en dat ze dus uiteindelijk toch samen eindigen ofzo. En Derek zal straks nooit meer kunnen opereren dus neemt de baan niet meer in Boston?

Ik hoop niet dat Arizona doodgaat! Ik vind haar personage wel erg leuk!
    "Stick em' with the pointy end!"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bandura Bekijk bericht
    Ik denk Mark. Dat ze toch meant to be waren en dat ze dus uiteindelijk toch samen eindigen ofzo. En Derek zal straks nooit meer kunnen opereren dus neemt de baan niet meer in Boston?

Ik hoop niet dat Arizona doodgaat! Ik vind haar personage wel erg leuk!
    Nee ik denk niet dat ze Mark ook dood laten gaan als het altijd eigenlijk de bedoeling was dat ze allebei gewoon in de serie zouden blijven.

Standaard

Zo he, heb net de finale van seizoen acht gezien! Was nooit zo´n fan van Lexie, dus heel rouwig ben ik er niet van, maar vond haar de laatste tijd wel leuker worden. Vind het vooral heel sneu voor Sloan. Ben benieuwd of hij het redt.

En misschien komt het omdat ik echt tijden niet heb gekeken (dus Burke een beetje uit mijn systeem heb, vond die twee echt leuk), maar ik vind Cristina en Owen echt leuk! Vond de laatste afleveringen ook super frustrerend. Al vond ik het wel een beetje vreemd dat hij van heel kil en boos op haar (vanwege die abortus), naar weer dikke liefde ging toen hij opbiechtte dat hij vreemd was gegaan. Grr, ik wil die twee gewoon weer samen!

Weten jullie wanneer seizoen negen begint? Ik heb de laatste dagen echt zoveel Grey's gekeken, dat ik nu wel serieus moet afkicken.

Standaard

En ik vind die zelfspot ook wel leuk, wat Cristina in het bos allemaal zei; shooting, bom, nu dit weer, het is wel heel soapachtig nu.

Standaard

Wow ik wist niet dat de laatste aflevering gisteren al op tv zou komen! Dus ik was wel heel verrast ineens toen dat zo bleek te zijn. Ik had al gelezen wat er ging gebeuren maar het was zooo zielig, ik heb echt gejankt als een kind... Ik wil niet dat Lexie er nu uit is Was er maar iemand anders dood gegaan. En ik hoop niet dat Cristina nu weer zo getraumatiseerd raakt als na dat hele schietgebeuren in het ziekenhuis!
    O ja en ik hoop dat die piloot dan maar doodgaat, als er dan nog iemand dood moet. En dat Derek zijn hand weer kan gebruiken!

Wanneer komt Grey's weer?
    Joey: "I hate Pottery Barn, too. They kicked me out of there just because I sat on a bed."
    Chandler: "You took off your pants and climbed under the sheets."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiamo Bekijk bericht
    Wow ik wist niet dat de laatste aflevering gisteren al op tv zou komen! Dus ik was wel heel verrast ineens toen dat zo bleek te zijn. Ik had al gelezen wat er ging gebeuren maar het was zooo zielig, ik heb echt gejankt als een kind... Ik wil niet dat Lexie er nu uit is Was er maar iemand anders dood gegaan. En ik hoop niet dat Cristina nu weer zo getraumatiseerd raakt als na dat hele schietgebeuren in het ziekenhuis!
    O ja en ik hoop dat die piloot dan maar doodgaat, als er dan nog iemand dood moet. En dat Derek zijn hand weer kan gebruiken!

Wanneer komt Grey's weer?
    in september komt het terug. en ik denk niet dat ze de piloot dan maar dood laten gaan hoor haha, zo makkelijk komen we er niet vanaf.

Standaard

omhoog omdat het nieuwe seizoen begonnen is. en het is stom, haha. maar toch blijf ik kijken..
    We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door definitely, maybe Bekijk bericht
    omhoog omdat het nieuwe seizoen begonnen is. en het is stom, haha. maar toch blijf ik kijken..
    hahaha ik heb precies hetzelfde!

Serie heeft eigenlijjk zn beste tijd gehad... maar toch blijft ik kijken!

Standaard

mark :'(
    lexie :'(

m'n favo personages boehoeeeeeee.

maar maar karev blijft toch wel en ook cristina komt wel terug, dus hopelijk wordt 't wel beter weer!
    We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Regels voor berichten