Pagina 93 van 103 EersteEerste ... 43839192939495 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 921 t/m 930 van 1026

Standaard

aaargh wat een rotdag qua eten, ik kan me soms zo slecht beheersen. vandaag een cornetta en choco-prins koek gegeten. ik baal echt want het is nergens voor nodig..

verder wel redelijk gezond gegeten:
    o: 2 mueslicrackers met gekookt ei + groot glas water
    t: chocoprins dus :P
    l: 2 volkorenboterhammen met kipfilet en komkommer
    t: cornetto
    a: rijst, brocolli en currysaus
    Blue jean baby, L.A. lady

Angry

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lollifantje Bekijk bericht
    ja is ook heel lekker haha! hier is hoe ik het doe: je brengt een portie quinoa (ik doe meestal zon 60 gram, wel altijd quinoa eerst goed wassen) aan de kook met een dubbele hoeveelheid water ongeveer (ik meet t niet af, doe t gewoon op gevoel!). dat laat ik inkoken tot dat bijna al het water op is genomen, dan doe ik er een scheutje sojamelk, kaneel, en palmsuiker doorheen en laat het nog een paar minuutjes inkoken. dan doe ik het in een bakje en strooi ik er wat amandelen over. ik eet er vaak nog een appel ofzo bij! echt super lekker ontbijt!
    Thanks!
    Super lekker, heb ahorn siroop gebruikt ipv suiker.

Standaard

4-7
    Yoghurt met pruimen en nectarine

Groene smoothie: courgette, komkommer, pepers, henneppoeder
    1 snee amarant brood met cottage cheese

Ijs van bevroren banaan

Grote salade (bospeen, witlof, olijven, tomaten, noten, kruidendressing), gebakken tempeh.
    paar pruimen

Liters thee en water..

5-7
    Verse mango, havermelk

Komkommer en cherry tomaatjes met zelfgemaakte humus

fruit

???

Standaard

Mijn logje (:

o: knäckebröd met kaas
    t: geen honger ivm warm weer
    l: 2 knäckebröd; 1 met kaas en 1 met hagelslag
    t: 2 pakjes droge crackertjes, appel, pruim, druiven, chocolaatje
    a: pasta met ei, sperziebonen, vegetarisch gehakt (Valess) en roerbakgroenten
    noli postea congredi cum imperitis; nolunt discere, qui numquam didicerunt.
    Seneca, De Ira III, XXXVI

Standaard

Aahg na een week lang vakantie en ongezond kan ik gezond eten zo moeilijk weer oppakken! Ik heb heel de dag door gewoon honger en zin in eten. Iemand tips hiervoor? Honger negeren werkt niet echt en de de hele fruitmand leegeten ook niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Lisa Bekijk bericht
    Aahg na een week lang vakantie en ongezond kan ik gezond eten zo moeilijk weer oppakken! Ik heb heel de dag door gewoon honger en zin in eten. Iemand tips hiervoor? Honger negeren werkt niet echt en de de hele fruitmand leegeten ook niet
    Veel volle producten eten. Zit meer vet in, maar daardoor heb je langer een verzadigd gevoel en dus heb je uiteindelijk minder nodig. Sowieso veel verzadigde producten eten (kaas, eieren, kipfilet google ff ).

Zo heb je minder honger en kun je je tussendoortjes beperken tot fruit (of groente).

Mijn lijstje:
    O: 2 matze crackers met leverworst + banaan + kom aardbeien
    T: 2 koffie
    L: BB kipfilet + BB rosbief, beiden met komkommer + perzik
    T: 2 volkoren crackers kipfilet + komkommer + perzik
    A: volkoren pasta met zelfgemaakte tomatensaus met ansjovis, pijnboompitten en rucola

Standaard

+ uur bodypump

Vandaar dat ik 2 crackers nodig had als brandstof

Standaard

Ohhh ik zou sporten, maar heb zo'n spierpijn van gister.. ga morgen

Lijstje voor today:

O: magere kwark met fruitsalade + 2 koppen koffie
    L: bruine boterham met rosbief en rucola + 2 volkoren crackers kipfilet met komkommer en tomaat + zelfgemaakte smoothie sinaasappel/aardbei
    T: banaan (eventueel nog meloen)
    A: volkoren pasta met zelfgemaakte tomatensaus, tonijn, pijnboompitten, rucola en basilicum + glaasje wijn

Standaard

Ik ben vorige week begonnen met de methode van Guy van der Reijden. Heb het boek: Vet man zo'n baby, gekocht om er alles over te lezen. Nu probeer ik me hier een beetje aan te houden. Je moet heel veel eiwitten eten en weinig koohlydraten. Vooral veel en vaak eten.

Gister:
    o: Omelet van 3 eieren en groente.
    t: Bakje cherry tomaatjes.
    l:Omelet met feta kaas en olijven.
    t:125 gr mageren kwark met wat havermout en amandel nootjes (ongebrand)
    a: Kip met roerbakgroente.
    t:stukjes worst, plakjes komkommer en blokjes kaas (verjaardag)

Eigenlijk zit hier een omelet teveel bij maar omdat ze smiddags op het terras niet wat beters hadden dan een omelet had ik die maar genomen.

Vandaag:
    O: moet eigenlijk 500gr kwark maar dat kreeg ik niet op dus ong 250gr kwark met havermout en wat amandelen.
    t:bak cherry tomaatjes
    L: sla met geitenkaas en druiven en stukjes appel.
    t:appel
    a: Zalm met brocolie en wortels.
    t: weet ik nog niet. Waar ik op dat moment zin in heb. Zullen nootjes, olijven of kwark zijn.

Je moet met dit "dieet/levenswijze" veel en vaak eten! Zodat je geen suikerdip krijgt en dus enorm zin in iets zoettigs krijgt.

het bevalt me tot nu toe erg goed. Ook zit er een work out programma bij die ik ook elke dag doe.

Standaard

Ik was eerst ook helemaal into hem (Guy) totdat ik het boek 100% gifvrij las. Gaat over een vrouw die heel dik was, daarna begon met puur eten (dus alles zelfgemaakt, zodat je zeker weet dat er geen onzin in zit). Vegetarisch/biologisch zodat je geen gif binnen krijgt wat al die beesten binnen krijgen. Biologische groente/aardappelen.. zuurdesembrood (in de rest zit ook onzin). En zij is daarmee afgevallen, zonder al die koolhydraten te schrappen want die heb je gewoon nodig.

Maar goed de meningen verschillen daarover natuurlijk, maar wat ik probeer te zeggen focus je niet op een ding. Lees eerst even van alles. Ik ben er achter gekomen dat de methode van Guy gewoon niet erg gezond kan zijn (en ook niet makkelijk vol te houden is). Nu spreekt bovenstaand totaal tegen met mijn avondeten voor vandaag, maar hey iedereen zondigt vast wel eens haha.

O: zuurdesembrood met kipfilet + zuurdesembrood met ham beiden met komkommer + kop koffie + verse jus
    T: partje meloen
    L: griekse salade (feta, komkommer, paprika, ui, olijven) + bananenijs (zelfgemaakt met kwark en banaan)
    T: boterham kipfilet + banaan (ff snel voor het sporten)
    A: zilvervliesrijst met bruine bonensoep

Regels voor berichten