Pagina 1 van 86 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 860

Standaard 5 piece French wardrobe #4

tijd voor nummer vier.

Standaard

ik heb een vraagje: Heb er al veel over gelezen maar vroeg me af of er mss iemand van hier deze al gebruikt heeft?

Standaard

Wow, nu alweer eentje vol!

Vraagje: hebben jullie de perfecte blauwe jeans (middenblauw, niet te donker of te licht) kunnen vinden? Ik niet Ga Cheap Monday maar proberen, maar hadden ze laatst niet in mijn maat.. Tips?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anneliesje! Bekijk bericht
    ik heb een vraagje: Heb er al veel over gelezen maar vroeg me af of er mss iemand van hier deze al gebruikt heeft?

huh, waarom werkt ie nou niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady Bo Bekijk bericht
    Wow, nu alweer eentje vol!

Vraagje: hebben jullie de perfecte blauwe jeans (middenblauw, niet te donker of te licht) kunnen vinden? Ik niet Ga Cheap Monday maar proberen, maar hadden ze laatst niet in mijn maat.. Tips?
    Ik zoek ook nog de perfecte jeans, maar ik heb toch een beetje een hekel aan broeken passen/kopen. Denk dat ik ook maar eens voor een cheap monday ga kijken. Hoe duur zijn die eigenlijk, weet je dat?

Standaard

Ik stap de komende weken trouwens een beetje af van het 5-piecen. Heb bijna geen zomerkleding dus ik zal veel meer dan 5 items kopen+ veel basics. Het heeft me de afgelopen maanden trouwens wel ontzettend geholpen, heb bijna niets verkocht en juist heel veel weggedaan. Wil graag van de herfst met een schone lei beginnen

Standaard

@anneliesje!: nee, die creme heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb het wel overwogen want m'n huid is onmogelijk ... tot dusver weerhoudt de prijs me ervan

@lady bo: ik ben zelf gek genoeg heel tevreden over die 10 euro jeans van H&M, maar ik weet niet of je zo'n kleur bedoelt?

over jeans gesproken, ik heb zonet even geprofiteerd van de mango sale. een paar maanden geleden heb ik bij mango de perfecte zwarte skinny gekocht, en toen ik besefte hoe perfect hij was wilde ik er nog een halen, maar tegen die tijd was hij uiteraard niet meer te krijgen. nu zag ik zonet dat hij met 50% korting op de online shop stond, en heb ik er maar meteen twee aangeschaft

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syracuse Bekijk bericht
    @anneliesje!: nee, die creme heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb het wel overwogen want m'n huid is onmogelijk ... tot dusver weerhoudt de prijs me ervan

@lady bo: ik ben zelf gek genoeg heel tevreden over die 10 euro jeans van H&M, maar ik weet niet of je zo'n kleur bedoelt?

over jeans gesproken, ik heb zonet even geprofiteerd van de mango sale. een paar maanden geleden heb ik bij mango de perfecte zwarte skinny gekocht, en toen ik besefte hoe perfect hij was wilde ik er nog een halen, maar tegen die tijd was hij uiteraard niet meer te krijgen. nu zag ik zonet dat hij met 50% korting op de online shop stond, en heb ik er maar meteen twee aangeschaft
    mag ik vragen welke zwarte skinny dat is? ben nl zelf ook nog op zoek naar eentje..
    omdat bosbessen en bananenmilkshake heerlijk zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anneleen Bekijk bericht
    mag ik vragen welke zwarte skinny dat is? ben nl zelf ook nog op zoek naar eentje..
    dit is hem: http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
    maar naar mijn idee komt het model niet goed over op de eerste twee foto's. hij valt meer als op foto 3, voorzover dat te zien is..

Standaard

Ik had een topic geopend, maar er was niet veel animo voor. Dus bij deze probeer ik het hier maar. Vooral voor Chouchou. Die gestreept A.P.C. trui is dry clean only. Heb ik niet eerder gezien, want het is 100% katoen, dus ik ging er vanuit dat ik 'm zou kunnen wassen. Nu had ik 'm laatst aan met warm weer (stom niet in te schatten kutweer) en ruikt hij gewoon niet meer zo fris. Zou je 'm echt niet met de hand koud kunnen wassen??

Regels voor berichten