tijd voor nummer vier.
ik heb een vraagje: Heb er al veel over gelezen maar vroeg me af of er mss iemand van hier deze al gebruikt heeft?
![]()
Wow, nu alweer eentje vol!
Vraagje: hebben jullie de perfecte blauwe jeans (middenblauw, niet te donker of te licht) kunnen vinden? Ik nietGa Cheap Monday maar proberen, maar hadden ze laatst niet in mijn maat.. Tips?
Ik stap de komende weken trouwens een beetje af van het 5-piecen. Heb bijna geen zomerkleding dus ik zal veel meer dan 5 items kopen+ veel basics. Het heeft me de afgelopen maanden trouwens wel ontzettend geholpen, heb bijna niets verkocht en juist heel veel weggedaan. Wil graag van de herfst met een schone lei beginnen![]()
@anneliesje!: nee, die creme heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik heb het wel overwogen want m'n huid is onmogelijk ... tot dusver weerhoudt de prijs me ervan
@lady bo: ik ben zelf gek genoeg heel tevreden over die 10 euro jeans van H&M, maar ik weet niet of je zo'n kleur bedoelt?
over jeans gesproken, ik heb zonet even geprofiteerd van de mango sale. een paar maanden geleden heb ik bij mango de perfecte zwarte skinny gekocht, en toen ik besefte hoe perfect hij was wilde ik er nog een halen, maar tegen die tijd was hij uiteraard niet meer te krijgen. nu zag ik zonet dat hij met 50% korting op de online shop stond, en heb ik er maar meteen twee aangeschaft![]()
dit is hem: http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
maar naar mijn idee komt het model niet goed over op de eerste twee foto's. hij valt meer als op foto 3, voorzover dat te zien is..
Ik had een topic geopend, maar er was niet veel animo voor. Dus bij deze probeer ik het hier maar. Vooral voor Chouchou. Die gestreept A.P.C. trui is dry clean only. Heb ik niet eerder gezien, want het is 100% katoen, dus ik ging er vanuit dat ik 'm zou kunnen wassen. Nu had ik 'm laatst aan met warm weer (stom niet in te schatten kutweer) en ruikt hij gewoon niet meer zo fris. Zou je 'm echt niet met de hand koud kunnen wassen??![]()