Ik lees ook altijd mee
Maar dat doen ze zo goed als niet, misschien als je een hele aardige hebt. Wat voor model is het? Ik weet veel van alma's af en heb er zelf ook 1 dus dan kan ik vergelijken.
Gefeliciteerd, die zijn echt super mooi!
Ik lees ook altijd mee
Maar dat doen ze zo goed als niet, misschien als je een hele aardige hebt. Wat voor model is het? Ik weet veel van alma's af en heb er zelf ook 1 dus dan kan ik vergelijken.
Gefeliciteerd, die zijn echt super mooi!
Mijn Tumblr
Geld terug krijgen bij elke Ebay aankoop? --> KLIK HIER
Mijn ETSY met designer vintage spullen en af en toe gewone vintage dingetjes!
MARKTPLAATS - (o.a. levi's, Jeffrey Campbell, Marc Jacobs)
Hoi meiden!
Wanneer is er weer een meeting?
Vorig jaar kon ik niet meedoen met de meeting helaas.
FP: weetje al wanneer je de sleutel krijgt van je huis?
Ik ga binnenkort maar even naar Amsterdam, moet sowieso een nieuwe agenda vulling!![]()
Before you judge me, walk a mile in my Manolos
Waarschijnlijk half november! Duurt dus nog wel even! Hypotheek moet eerst rond!
Zondag zal ik 2 nieuwe aanwinsten laten zien...![]()
Mijn marktplaats met o.a. MAC, Primark, Too Faced
http://verkopers.marktplaats.nl/9511317
Damn was niet de bedoeling om 3x een !!! Te gebruiken haha staat wel een beetje stom
Mijn marktplaats met o.a. MAC, Primark, Too Faced
http://verkopers.marktplaats.nl/9511317
FP, gefeliciteerd met je huisje!! Superleuk!![]()
En ben benieuwd naar je aankoopjes..
Heb zelf de Dicker boots weer teruggestuurd, omdat de nieuwe kleur khaki echt heel anders is in deze wintercollectie en ik ze dus tegen vond vallen.. en had nog een Bijenkorf bon van m'n ex-collega's liggen, dus heb vandaag een supermooi draperokje van IM gekocht![]()
![]()
Ik ben jaloers, SunnYshine! Wil dat rokje ook, maar bij de Bijenkorf hadden ze mijn maat niet meer.![]()
Sunny, ik zag je vlandaag nog in de Bij bij Fossil, big brother is watching you :P
Oeh ik moet ook nog een nieuwe agendavulling.. Morgen maar even bellen naar Chanel!
Oh echt, heb jou niet gezien! Moest m'n MK horloge opsturen ter reparatie, maar werd lekker van het kastje naar de muur gestuurd haha
Paris, Darling, een aantal weken geleden hadden ze mijn maat ook niet, maar nu hing ie er gelukkig wel ineens!![]()