Pagina 179 van 201 EersteEerste ... 79129169177178179180181189 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.781 t/m 1.790 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rebellefleur Bekijk bericht
    Sorry dat ik zo kom binnenvallen, ik lees normaal alleen maar mee, maar ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen hebben.

Stel ik wil een Louis Vuitton tas overnemen van iemand die ik niet ken.. Is het dan een optie om bij de Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam af te spreken zodat de tas daar kan worden gecontroleerd op echtheid? Of is dat niet mogelijk?
    Ik lees ook altijd mee

Maar dat doen ze zo goed als niet, misschien als je een hele aardige hebt. Wat voor model is het? Ik weet veel van alma's af en heb er zelf ook 1 dus dan kan ik vergelijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mirandah Bekijk bericht
    Zo blij Ik heb de Isabel Marant Fringed jacob boots gekocht in Parijs
    Gefeliciteerd, die zijn echt super mooi!
    Mijn Tumblr

Geld terug krijgen bij elke Ebay aankoop? --> KLIK HIER

Mijn ETSY met designer vintage spullen en af en toe gewone vintage dingetjes!

MARKTPLAATS - (o.a. levi's, Jeffrey Campbell, Marc Jacobs)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skaal Bekijk bericht
    Ik lees ook altijd mee

Maar dat doen ze zo goed als niet, misschien als je een hele aardige hebt. Wat voor model is het? Ik weet veel van alma's af en heb er zelf ook 1 dus dan kan ik vergelijken.
    Het was een neverfull gm in damier ebene, maar ik zie de advertentie al niet meer staan.. Wel staat er nu eentje op marktplaats voor maar €260, maar die vertrouw ik al helemaal niet.

Standaard

Hoi meiden!

Wanneer is er weer een meeting?
    Vorig jaar kon ik niet meedoen met de meeting helaas.

Standaard

FP: weetje al wanneer je de sleutel krijgt van je huis?

Ik ga binnenkort maar even naar Amsterdam, moet sowieso een nieuwe agenda vulling!
    Before you judge me, walk a mile in my Manolos

Standaard

Waarschijnlijk half november! Duurt dus nog wel even! Hypotheek moet eerst rond!

Zondag zal ik 2 nieuwe aanwinsten laten zien...
    Mijn marktplaats met o.a. MAC, Primark, Too Faced
    http://verkopers.marktplaats.nl/9511317

Standaard

Damn was niet de bedoeling om 3x een !!! Te gebruiken haha staat wel een beetje stom
    Mijn marktplaats met o.a. MAC, Primark, Too Faced
    http://verkopers.marktplaats.nl/9511317

Standaard

FP, gefeliciteerd met je huisje!! Superleuk!
    En ben benieuwd naar je aankoopjes..

Heb zelf de Dicker boots weer teruggestuurd, omdat de nieuwe kleur khaki echt heel anders is in deze wintercollectie en ik ze dus tegen vond vallen.. en had nog een Bijenkorf bon van m'n ex-collega's liggen, dus heb vandaag een supermooi draperokje van IM gekocht

Standaard

Ik ben jaloers, SunnYshine! Wil dat rokje ook, maar bij de Bijenkorf hadden ze mijn maat niet meer.

Standaard

Sunny, ik zag je vlandaag nog in de Bij bij Fossil, big brother is watching you :P

Oeh ik moet ook nog een nieuwe agendavulling.. Morgen maar even bellen naar Chanel!

Standaard

Oh echt, heb jou niet gezien! Moest m'n MK horloge opsturen ter reparatie, maar werd lekker van het kastje naar de muur gestuurd haha

Paris, Darling, een aantal weken geleden hadden ze mijn maat ook niet, maar nu hing ie er gelukkig wel ineens!

Regels voor berichten