Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 917181920 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 192

Discussie: Rock Werchter 2012

Standaard

Hahaha ja ik ook! M'n ouders worden echt gestoord van m'n enthousiasme

Ik heb die weersvoorspellingen ook maar opgegeven.. Ik ga er vanuit dat het bloedheet wordt, het gaat regenen, er wat onweersbuien zijn, en de gemiddelde temperatuur in het weekend rond de 20 graden is. Dan komt het wel goed denk ik En 's nachts kan het inderdaad superkoud worden, dus ik neem wel een lekker vest en warme sokken mee!

Standaard

Ik heb zooooo en zin in Kasabian!!

Standaard

En wat vonden jullie er van?
    Hoe waren de Red Hot Chili Peppers?
    Ik kreeg een naar berichtje van thuis en moest helaas gister middag al weg, maar had het graag willen zien!
    I have a little pink cloud
    where everything looks lovely
    appletrees and bumblebees
    grass fields filled with daisies
    my perfect daydream

Standaard

WAUW! het was echt super super super leuk!! Het weer was perfect! Geen regen, paar druppels! Ben Howard is een held, dat was echt GEWELDIG!! Minder was dat mijn luchtbed gelijk de eerste dag al kapot was -__-'' toen heb ik met een bordje rondgelopen ''wie heeft er een luchtbed of matje voor mij?'' hahaha.

RHCP was leuk, maar niet zo van wauw wat geweldig!
    Welke camping stonden jullie? Ik stond op A3
    Let's dance to joy division

Kamer gezocht in Utrecht!

mail: iloveparisegf@hotmail.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaanie Bekijk bericht
    En wat vonden jullie er van?
    Hoe waren de Red Hot Chili Peppers?
    Ik kreeg een naar berichtje van thuis en moest helaas gister middag al weg, maar had het graag willen zien!
    oh wat rot! heb je verder wel een beetje genoten van het festival?

RHCP waren goed, ze deden echt heel veel improvisatie en bekende nummers, maar had ze al eerder gezien dus vond het verder niet erg spannend.
    Verder vond ik het leuk! Echt perfect weer en vond de sfeer beter dan ik had verwacht. Alleen stonden wij helemaal op C3 dus ik kon na een tijdje bijna niet meer lopen haha. Vooral gisteravond/vannacht trok ik het slecht, we stonden bij Snow Patrol en RHCP in het 2e vak vooraan (dansen, heel lang staan, veel lopen en weinig energie gaat niet echt samen).

Welke bands vonden jullie het leukst? Bij mij sprongen Blink 182, Kasabian, Pearl Jam, Lana Del Rey (d'r muziek dan, qua persoon was ze precies zoals ik had verwacht), Die Antwoord en Editors (dat vuurwerk, zo vet! En de leukste nummers deden ze) er wel echt uit. En vast nog wel een paar maar dat ben ik vergeten
    Mumford and Sons en Florence and the Machine vond ik tegenvallen, had er denk ik te veel van verwacht..

Maar bah, Dixie's.... gelukkig was ik verkouden waardoor ik (bijna) niks rook

Standaard

Hey was zo geweeeeldig! Vooral Justice!
    Ik stond op camping A1

Standaard

Vond het echt super! Het was met die vriendinnen ook helemaal goedgekomen ,was erg gezellig. En het weer viel onwijs mee, super lekker op de laatste dag na (heb ik echt kou gevat, die avond ervoor trouwens al) en ik vond de dixi's dit jaar ook mega meevallen, op A3 goed schoongehouden en pleepapier aangevuld
    Wel druk hé jemineu, daar mogen ze wel wat op verzinnen...

Standaard

En de optredens die ik het leukst vond waren ook de artiesten waar ik voor kwam, vooral de zondag vond ik top: The Cure (veel te kort), Florence + The Machine (stond alleen zo ver pff 2 jaar geleden stuk dichterbij kunnen staan toen het in een tent was op Pinkpop), Die Antwoord (echt een feestje, geweldig ), Paul Kalkbrenner, Gossip, Ben Howard.
    Wiz Khalifa en Selah Sue ook leuk om eens te zien al 'moest' ik bij die laatste helaas wel eerder weg voor The Cure. En Ed Sheeran, wat een artiest, super knap gedaan in zijn eentje.

Pearl Jam was niet zo'n mijn ding toen ik het luisterde (behalve de bekende nummers dan), maar live klinkt het toch alweer heel anders en vond ik het erg leuk!

Netsky en Deadmau5 vond ik ook echt super. The Temper Trap zo wat kan die man uithalen, heel mooi, vooral 1 zo'n nummer.

Mumford & Sons is iedereen helemaal lyrisch over maar vond ik echt helemaal niks. The XX vond ik ook tegenvallen, saai. Al stond ik toen ook wel bij de eettentjes achterin. Snow Patrol had ik in maart nog gezien dus vond ik ook 'minder boeiend' op de één of andere manier. RHCP was wel een leuke afsluiter, maar geen dik feest ofzo.

Ok tot zover mijn lulverhaal

Standaard

Wat was het gaaf!
    Het weer was me heel erg meegevallen, ik heb alleen zaterdagavond en zondag een jasje aangehad.

En wat betreft de optredens;
    Wiz Khalifa vond ik leuk! Ookal is dat niet echt mijn muzieksmaak. Van de Gossip verwachtte ik ook niet veel maar die vond ik ook erg goed. En de Editors! Ik verwachtte er niet veel van en luister ze zelden maar wat een optreden! Bij Pearl Jam was ik te dronken om er nog veel van te herinneren ;p maar wat ik nog weet was super! Red Hot Chili Peppers vond ik eerlijk gezegd wat minder, vooral in het begin. Later werd het wel beter.
    En Ed Sheeran vond ik ook supergoed.
    Mumford & Sons vond ik ook echt geweldig! Maar die vent heeft dan ook een heerlijke stem.

Verder Netsky, Deadmau5, Knife Party en Chase and Status; Normaal hou ik er niet van maar ik heb er echt heerlijk op los kunnen gaan!

Jammer dat mijn luchtbed de eerste dag al lek was, dat ik mijn portemonne mét inhoud ben kwijtgeraakt! En dat er drie paar zonnebrillen en een paar schoenen zijn gesneuveld hahah

Standaard

Ik heb heimwee! Heb alleen maar Rock Werchter-bands op m'n mp3 staan en ik vind het gewoon kut om te luisteren hahah

Regels voor berichten