Pagina 3 van 29 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 282

Standaard

Wat leuk om te lezen dat jullie ook bezig zijn! Vandaag heb ik mijn Plan van Aanpak moeten inleveren en ga vanaf maandag beginnen met mijn onderzoek.

Wat hebben jullie kleine scripties trouwens (25 pagina's!?) Ben benieuwd wat voor opleiding jullie doen
    niet nieuw,, maar herintreder ^^

Standaard

Yes ben er eindelijk!
    Ik doe communicatiewetenschap en heb komende maand om een onderwerp te bedenken.. wil zo graag iets origineels, of iig iets wat me lang blijft boeien.. Dat lijkt me het lastigste van alles, een onderwerp bedenken!

Dan: Vanessa, wait!
    Why don't you wait...
    Because you're not Vanessa. Sorry.
    Case of mistaken identity; ironically, not involving masks.

Standaard

Ik heb morgen de eerste afspraak voor mijn masterscriptie.. Ga vandaag eens wat ideeen op papier zetten over welke richting ik in wil.

Revelry: ik doe dezelfde studie! Waar studeer je?
    Need some extra money? Verdien simpel geld!
    Euroclix
    Gekkengoud
    Money Miljonair
    Tussenstand: € 960,00

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zever Bekijk bericht
    Ik heb morgen de eerste afspraak voor mijn masterscriptie.. Ga vandaag eens wat ideeen op papier zetten over welke richting ik in wil.

Revelry: ik doe dezelfde studie! Waar studeer je?
    Spannend! Ik studeer aan de EUR. Jij in A'dam denk ik dan?
    The only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones that never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revelry Bekijk bericht
    Spannend! Ik studeer aan de EUR. Jij in A'dam denk ik dan?
    Maastricht
    Need some extra money? Verdien simpel geld!
    Euroclix
    Gekkengoud
    Money Miljonair
    Tussenstand: € 960,00

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zever Bekijk bericht
    Maastricht
    O. Ons is altijd verteld dat master arbeidsrecht alleen in R'dam en A'dam werd gegeven, haha. Blijkbaar hebben ze dat dus verkeerd.
    The only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones that never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glowiee Bekijk bericht
    Wat leuk om te lezen dat jullie ook bezig zijn! Vandaag heb ik mijn Plan van Aanpak moeten inleveren en ga vanaf maandag beginnen met mijn onderzoek.

Wat hebben jullie kleine scripties trouwens (25 pagina's!?) Ben benieuwd wat voor opleiding jullie doen
    Ja, ik moet er iets van 30 of 35 blz. Maar mijn scriptie is ook maar 10 ECTS waard, dus waarschijnlijk heeft dat met de grootte te maken.

Standaard

Ja, jezus, pff !!!!!!!! Mijn begeleider stuurt me nu een hele andere hoofdstukindeling op, terwijl ik al 1.5 hoofdstuk verder ben ???!!!!!!
    Ja, ik vind het rommelig en niet structureel blablabla.
    Ja hallo, U heeft mijn inleiding MET hoofdstukindeling goedgekeurd en nu kom je met iets totaal anders aanzetten??
    Sorry hoor, maar nu heb ik het idee dat ik alles voor noppes heb zitten maken, wat is dit?? Echt niet tof.
    Heb wel een soort van beschaafd mailtje gestuurd zodat hij ook weet dat ik er niet bepaald van gediend ben. AAAAAAHHH!!!!!!
    Moet even vuurspuwen, bah, wat stom dit.

Standaard

Ik meld me!!!!!!!
    Ik ga de hele komende week met een studiegenoot elke ochtend om 9 uur op de uva zitten. Zit nog steeds te kutten met m'n theoretisch kader en hoe ik in godsnaam mijn data onderzoek ga doen (lees: aan m'n data ga komen).

Meest vervelende vind ik nog dat ik heel januari vrij ben, nauwelijks verplichtingen heb en dus geen structuur en zelfdiscipline. Ik zou niet weten wat ik van 1 januari tot nu eigenlijk gedaan heb. Echt heel ernstig.

Standaard

ik ben afgelopen week bij mijn tutor geweest, ik had gemaild dat ik geen onderwerp wist en of ie misschien een lijst met onderwerpen had die me kon inspireren of waar ik iets aan had.. Kreeg ik een mailtje terug dat ie die vraag nog nóóit gehad heeft, want iedereen die bij hem komt heeft al een onderwerp. Zegt ie nou kom maar langs.. dus ik helemaal daarheen (ik woon niet in die stad) Kom ik daar, het enige dat ie zegt is dat ie me niet echt kan helpen, dat ik blijkbaar geen interesse heb in mijn studie.. argh en nu ben ik in paniek want ik weet echt niet hoe ik een onderwerp moet vinden, en dit is de tweede leraar die zo reageert en ik wil mijn scriptie eigenlijk dit blok schrijven! dus heeft er iemand suggesties? Ik studeer Italiaans..
    Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see

Regels voor berichten