Dat verschilt per jongen. Heb weleens gehad in 5 min. Maar ook dat een jongen niet kon klaarkomen door pijpen, maar alleen met neuken of zelf aftrekken.
Dat verschilt per jongen. Heb weleens gehad in 5 min. Maar ook dat een jongen niet kon klaarkomen door pijpen, maar alleen met neuken of zelf aftrekken.
oke heel fout maar we wonen best ver van elkaar en als we zin hebben rijden we naar elkaar toe (op de helft) om ergens op een cheap parking seks te hebben oh god maar wel vreselijk lekker!
1992 is for you !
Haha nice! Hartstikke heerlijk toch, omdat je zo naar elkaar verlangt.
Echt, ga een weekje een camper huren met je vriend. Super sexy en opwindend om in zo'n kleine 'ruimte' seks te hebben. Ik heb eigenlijk de hele week alleen maar parking seks gehad, aangezien we 's avonds op parkeerplaatsen sliepen.
It's like forgetting the words to your favorite song.
Ik weet dat er al vet veel topics over zijn, maar ik ben nooit precies dit tegen gekomen.
Ik voel niets van vingeren of beffen. Of nouja, het is gewoon niet anders dan wanneer hij aan een ander stuk huid zit, om het maar even zo te zeggen. Niet speciaal. Heel soms is het even fijn, voor 3 seconden ofzo, daarna niet meer. Vaak wordt het op een gegeven moment ook alleen maar irritant. In het begin zat ik er niet zo mee, onder het mom van ''t zal wel komen', maar nu begin ik het toch best jammer te vinden. Ik hoor vaak van meisjes dat ze niet klaar kunnen komen enzo, maar dat ze het prima vinden zolang het maar 'fijn' voelt. Maar ik voel dus niets 'ongewoons' of bijzonder fijns en dat zit me best wel dwars. Dat klaarkomen kan me dus niet zo heel veel schelen, als het maar een chill 'ongewoon' gevoel geeft.
Ik heb straks echt heerlijke seks op bijna iedere plek in m'n flatje gehad behalve in bed![]()
.. LATIN BRUTALITY ..
![]()