LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 62 van 62 EersteEerste ... 1252606162
Weergegeven resultaten: 611 t/m 620 van 620

Standaard

Dat verschilt per jongen. Heb weleens gehad in 5 min. Maar ook dat een jongen niet kon klaarkomen door pijpen, maar alleen met neuken of zelf aftrekken.

Standaard

oke heel fout maar we wonen best ver van elkaar en als we zin hebben rijden we naar elkaar toe (op de helft) om ergens op een cheap parking seks te hebben oh god maar wel vreselijk lekker!
    1992 is for you !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd. Bekijk bericht
    oke heel fout maar we wonen best ver van elkaar en als we zin hebben rijden we naar elkaar toe (op de helft) om ergens op een cheap parking seks te hebben oh god maar wel vreselijk lekker!
    Haha nice! Hartstikke heerlijk toch, omdat je zo naar elkaar verlangt.

Echt, ga een weekje een camper huren met je vriend. Super sexy en opwindend om in zo'n kleine 'ruimte' seks te hebben. Ik heb eigenlijk de hele week alleen maar parking seks gehad, aangezien we 's avonds op parkeerplaatsen sliepen.
    It's like forgetting the words to your favorite song.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon Bekijk bericht
    Typisch dat de laatste pagina nu pagina 69 is
    V/h weekend seks gehad met een jongen waarmee ik serieus aan het daten ben, het bleek achteraf zijn eerste keer maar dat merkte ik tijdens ook wel, het was allemaal een beetje stuntelig en niet supergoed. Maar dat komt allemaal wel met veel oefening
    achteraf?? vertelde ie dat niet even vantevoren??
    "And he just smoked my eyelids And punched my cigarette"
    -Bob Dylan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ishityounot Bekijk bericht
    hee ik vroeg me laatst nog af waar jij was

Standaard

Ik weet dat er al vet veel topics over zijn, maar ik ben nooit precies dit tegen gekomen.

Ik voel niets van vingeren of beffen. Of nouja, het is gewoon niet anders dan wanneer hij aan een ander stuk huid zit, om het maar even zo te zeggen. Niet speciaal. Heel soms is het even fijn, voor 3 seconden ofzo, daarna niet meer. Vaak wordt het op een gegeven moment ook alleen maar irritant. In het begin zat ik er niet zo mee, onder het mom van ''t zal wel komen', maar nu begin ik het toch best jammer te vinden. Ik hoor vaak van meisjes dat ze niet klaar kunnen komen enzo, maar dat ze het prima vinden zolang het maar 'fijn' voelt. Maar ik voel dus niets 'ongewoons' of bijzonder fijns en dat zit me best wel dwars. Dat klaarkomen kan me dus niet zo heel veel schelen, als het maar een chill 'ongewoon' gevoel geeft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evenzondernaam Bekijk bericht
    Ik weet dat er al vet veel topics over zijn, maar ik ben nooit precies dit tegen gekomen.

Ik voel niets van vingeren of beffen. Of nouja, het is gewoon niet anders dan wanneer hij aan een ander stuk huid zit, om het maar even zo te zeggen. Niet speciaal. Heel soms is het even fijn, voor 3 seconden ofzo, daarna niet meer. Vaak wordt het op een gegeven moment ook alleen maar irritant. In het begin zat ik er niet zo mee, onder het mom van ''t zal wel komen', maar nu begin ik het toch best jammer te vinden. Ik hoor vaak van meisjes dat ze niet klaar kunnen komen enzo, maar dat ze het prima vinden zolang het maar 'fijn' voelt. Maar ik voel dus niets 'ongewoons' of bijzonder fijns en dat zit me best wel dwars. Dat klaarkomen kan me dus niet zo heel veel schelen, als het maar een chill 'ongewoon' gevoel geeft.
    Hoe voelt het als jij jezelf? Gewoon bij je clitoris? Krijg je dan ook geen chill/fijn/ongewoon gevoel? En ben je sowieso wel gewoon super opgewonden wanneer jullie aan zulke dingen beginnen?
    It's like forgetting the words to your favorite song.

Standaard

Ik heb straks echt heerlijke seks op bijna iedere plek in m'n flatje gehad behalve in bed

.. LATIN BRUTALITY ..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ishityounot Bekijk bericht
    Haha zoiets had ik laatst ook, maar ik was niet serieus met hem aan daten. Ik had nadien echt een wtf gevoel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armadillo Bekijk bericht
    hee ik vroeg me laatst nog af waar jij was
    ja iets minder actief maar lees af en toe nog wel mee. Vind veel topics zo dood dus raakte een beetje verveeld. maar leuk dat je aan me dacht haha
    "And he just smoked my eyelids And punched my cigarette"
    -Bob Dylan

Regels voor berichten