LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28

Standaard Het Eurovisie Songfestival 2012

Hey Meiden,

Ik zag dat hier nog geen topic over was, maar ik vind het zeker het praten waard
    Hebben jullie al naar liedjes geluisterd van het Eurovisie Songfestival 2012?

Ik heb de cd op spotify nu al bijna grijs gedraaid (figuurlijk in dit geval haha)
    En mijn top 3 is:
    Gedeelde 1e/2e plaats:
    - Zweden - Loreen - Euphoria
    - Romenie - Mandinga - Zaleilah
    3e plaats: Griekenland - Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac

Nederland zou volgens de poll op het nippertje de 1e ronde kunnen overleven, maar in de finale geen schijn van kans hebben. Ik ben benieuwd!

Hebben jullie al naar de liedjes geluisterd (tip: luister via Spotify, of anders via Youtube), en hebben jullie al een favoriet?

Standaard

Wilde hier net een topic over aanmaken . Mijn favorieten dit jaar zijn Griekenland, Zweden, Cyprus en Servië.
    ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
    Y

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asteria Bekijk bericht
    Wilde hier net een topic over aanmaken . Mijn favorieten dit jaar zijn Griekenland, Zweden, Cyprus en Servië.
    Vandaag is er een nieuwe poll naar buiten gekomen op WiWiblogg en nu is de stand:
    COMPLETE RESULTS
    Country Votes
    1. Sweden: Loreen with “Euphoria"
    2. Romania: Mandinga with “Zaleilah”
    3. Serbia: Zeljko Joksimovic with “Nije ljubav stvar” (Love is not an object)
    4. Greece: Eleftheria Eleftheriou with “Aphrodisiac”
    5. Cyprus: Ivi Adamou with “La La Love”

De landen die wij zeiden staan dus ook in de top 5 haha.

NL is van plaats 18 naar plaats 17 gegaan, de goede kant op dus, maar nog steeds geen schijn van kans.

Standaard

Ik heb nog niet alle liedjes bekeken van dit jaar, dit jaar probeer ik echt alleen naar de halve finales en de finale te kijken om een oordeel te maken.

Ik ben echt dol op het songfestival!

Hoe denken jullie dat Joan het gaat doen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeyCha - <3 Bekijk bericht
    Hey Meiden,

Ik zag dat hier nog geen topic over was, maar ik vind het zeker het praten waard
    Hebben jullie al naar liedjes geluisterd van het Eurovisie Songfestival 2012?

Ik heb de cd op spotify nu al bijna grijs gedraaid (figuurlijk in dit geval haha)
    En mijn top 3 is:
    Gedeelde 1e/2e plaats:
    - Zweden - Loreen - Euphoria
    - Romenie - Mandinga - Zaleilah
    3e plaats: Griekenland - Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac

Nederland zou volgens de poll op het nippertje de 1e ronde kunnen overleven, maar in de finale geen schijn van kans hebben. Ik ben benieuwd!

Hebben jullie al naar de liedjes geluisterd (tip: luister via Spotify, of anders via Youtube), en hebben jullie al een favoriet?
    Oh god, wat een afschuwelijke liedjes, haha. Ik heb zelf nog bijna niets geluisterd, dus heb verder weinig in te brengen. Maar was benieuwd en heb iig deze 2 geluisterd.

Standaard

Ik vind de liedjes van Cyprus en Griekenland erg leuk, maar die heb ik al een tijd geleden geluisterd dus daar ben ik al wat meer aan gewend geraakt.
    Verder heb ik nog geen liedje waarvan ik echt denk 'wauw, dit wordt 'm'.

Ik ben erg benieuwd hoe de halve finales gaan verlopen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeyCha - <3 Bekijk bericht
    Vandaag is er een nieuwe poll naar buiten gekomen op WiWiblogg en nu is de stand:
    COMPLETE RESULTS
    Country Votes
    1. Sweden: Loreen with “Euphoria"
    2. Romania: Mandinga with “Zaleilah”
    3. Serbia: Zeljko Joksimovic with “Nije ljubav stvar” (Love is not an object)
    4. Greece: Eleftheria Eleftheriou with “Aphrodisiac”
    5. Cyprus: Ivi Adamou with “La La Love”

De landen die wij zeiden staan dus ook in de top 5 haha.

NL is van plaats 18 naar plaats 17 gegaan, de goede kant op dus, maar nog steeds geen schijn van kans.
    goede smaak haha ! ik vind alleen het liedje van roemenie niet echt top.
    ondanks dat het nummer niet echt mijn smaak is, vind ik wel dat joan een plaats verdient in de finale (zeker gezien de vele slechte nummers dit jaar).
    ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
    Y

Standaard

Jammer dat België al zo snel uitgeschakeld is! Oke, het was wel te denken, het was echt geen typisch Eurosong liedje.
    Mijn favoriet nu is toch wel Roemenië!

Standaard

Heb de liedjes nog niet allemaal geluisterd, maar op basis van de halve finale van gister vond ik Hongarije heel goed en Ierland. Daarnaast zaten er nog wel leuke tussen, maar die twee sprongen er voor mij uit. Veel mensen vinden Jedward te gay, te hyperactief blabla, maar ik word er vrolijk van.

ben erg benieuwd hoe Joan het gaat doen. Moet helaas net naar college morgenavond dus kan alleen de uitslag zien
    You smell like the ocean in winter

Standaard

Mijn favoriet (Israel) ligt er nu al uit.

Tags for this Thread

Regels voor berichten