LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Standaard Welke lippenstift blijft nu echt lang zitten?

De titel says it all Hebben jullie een favoriet merk/lijn/kleur die echt lang blijft zitten?

Het zou echt ideaal zijn als je er ook mee kon eten, maar dat bestaat waarschijnlijk niet, dus laten we zeggen, een lippenstift die je maximum 1 keer per dag opnieuw moet aanbrengen?
    There was a sense of disappointment as we left the mall
    All the young people looked the same
    Wearing their masks of cool and disinterest
    Commerce dressed up as rebellion

Standaard

L'oreal infallible blijft ontzettend lang zitten, je moet hem er soms s'avonds nog vanaf halen. Een vriendin van mij gebruikte die altijd en ze hoeft hem echt maar 1 tot 2 keer per dag aan te brengen. Het enige nadeel van langhoudende lipsticks is dat die vaak wel wat uitdrogender zijn voor je lippen.

Nieuw: infinity ring & festival armband!!

pastel - bow - cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet

KLIK

Standaard

Ik vind LipFinity van Maxfactor echt perfect, kun je mee eten en alles!
    Alleen inderdaad wel een stuk uitdrogender dan gewone lippenstift, daarom zit er een balsemstick bij
    [L]

Standaard

Als je wilt dat de kleur echt lang op je lippen blijft zitten moet je eens een lipstain proberen! Die zijn er ook al van goedkopere merken (Catrice, Gosh, NYC). Ik heb zelf een aantal kleuren van de lijn van NYC en vind ze echt ideaal! Gebruik ze zelfs als "onderkleur" als ik wel een gewone lipstick opdoe..dan zijn je lippen toch niet kaal als die eraf is.

Wat ik heb gelezen is dat een stain de bovenlaag van je lippen kleurt, waardoor het langer houdt. Bij mij zit het er aan het einde van de dag vaak nog steeds op. Nadeel is wel dat het je lippen iets uit kan drogen.

Standaard

De lipsticks van Rimmel, die met de knalroze verpakking, blijven echt enorm lang zitten. En Viva Glam Cyndi van MAC.

Standaard

MAC!!!

ik kan bijna een 5 gangen maaltijd eten en dan zit ie er nog op!

ok overdreven haha
    maar als ik een broodje eet is de gemiddelde lippenstift meteen verdwenen
    de lippenstiften die ik van mac heb die zitten er dan nog op. zijn weliswaar ieeeets lichter geworden maar de kleur zit er nog mooi op altijd. Mijn favoriete lipstick die het beste blijft zitten is de kleur Hot Tahiti
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

Bedankt voor de tips!!
    There was a sense of disappointment as we left the mall
    All the young people looked the same
    Wearing their masks of cool and disinterest
    Commerce dressed up as rebellion

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neonn. Bekijk bericht
    Als je wilt dat de kleur echt lang op je lippen blijft zitten moet je eens een lipstain proberen! Die zijn er ook al van goedkopere merken (Catrice, Gosh, NYC). Ik heb zelf een aantal kleuren van de lijn van NYC en vind ze echt ideaal! Gebruik ze zelfs als "onderkleur" als ik wel een gewone lipstick opdoe..dan zijn je lippen toch niet kaal als die eraf is.

Wat ik heb gelezen is dat een stain de bovenlaag van je lippen kleurt, waardoor het langer houdt. Bij mij zit het er aan het einde van de dag vaak nog steeds op. Nadeel is wel dat het je lippen iets uit kan drogen.
    Die stains van NYC blijven bij mij echt niet lang zitten, na een uur heb ik alleen nog een soort lipliner over :s die van gosh vind ik al beter maar ook die vallen me tegen qua langhoudendheid eigenlijk, moet die ook regelmatig bijwerken.

Standaard

Make up for ever verkrijgbaar bij Sephora. Benefit cosmetics heeft enkele lipstick die heel lang blijven zitten. Mac heeft ook een aantal lipsticks die goed blijven zitten in de amplified lijn. Dan heb je ook van L'oreal en max factor de finity versies die wel de huid erg uitdrogen. Dan heb je ook nog lip en cheek stains die echt heel lang blijven zitten

Standaard

Make up forever inderdaad ( droogt wel uit
    Velvet lijn van Estee lauder
    Diorific van Dior ( perfect!!! ik ben verliefd)
    Sephora ( de R lijn)
    "The greatest education in the world is watching the masters at work...." Michael Jackson

Regels voor berichten