Wie kijkt het?
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb net de laatste aflevering gekeken.. WOW, hij was echt goed! Ik kan niet wachten tot na de zomer!!![]()
Wie kijkt het?
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb net de laatste aflevering gekeken.. WOW, hij was echt goed! Ik kan niet wachten tot na de zomer!!![]()
Ohh ik heb nog geen tijd gehad om hem te bekijken!
Dus dat word morgen pas denk ik! Ben benieuwd!!!
woooow wat een goede seizoensfinale! was wel te verwachten natuurlijk, die laatste scène. en met dat vliegtuig ook. maar toch, ik vind het echt een steeds betere serie worden. benieuwd naar volgend seizoen!
Ik vind die nep amanda echt irritant!
Nu nog zwanger ook nog grrr!!
En als ze er achter komt wie haar moeder is zal zeker ook nog een shocker zijn!
Ben echt benieuwd naar het nieuwe seizoen, jammer dat we nog moetne wachtne
Ja pffffffffff ik vind haar ook echt irritant! Ik vraag me af of ze wel zwanger is van Jack? Las op facebook van Revenge dat veel mensen dachten van niet. Laten we hopen van niet haha en dat de echte Amanda alles verteld aan Jack!
Ben ook echt benieuwd wat er gaan gebeuren met haar moeder, en met Victoria.. denken jullie dat zij nog leeft?
En wat denken jullie van die man met dat witte haar, dat hij een knipoog in die fotolijst gaf naar Emily? Zouden ze misschien even 'samenwerken'? Of denken jullie dat het meer was van ik weet dat je meekijk..
Ik denk meer dat die gast weet dat Emily mee kon kijken via de camera op die foto. Hij weet nu natuurlijk ook dat Amanda de verloofd is van Daniel, maar dat de Greyson's niet weten dat zij Amanda is. Oh en k bedoel natuurlijk dat ze de verloofde was, aangezien het uit is..vind k k wel jammer eigenlijk, vind Daniel leuk! En die stomme nep Amanda is idd super irritant. Denk ook niet dat ze zwanger is van Jack hoor.. Ik denk dat ze terug is en dat ze Emily in de faten moet houden van die Takeda ofzo..
Ben iig erg benieuwd naar seizoen 2!
**You'll be in my heart**
Ik was gestopt met kijken, omdat ik het een beetje langdradig vond en nu lees ik allemaal reacties dat de laatste aflevering toch goed isHmm, misschien moet ik toch maar de serie verder bekijken.
![]()
*Verkoop op Marktplaats*
make-up (oa MAC, The Body Shop & Sleek) | kleding (Superstar) | accessoires (oa Friis & Company tassen, riem en portemonnee) | schoenen (oa Replay, Adidas, Seven Seconds, Puma) | boeken (oa Millennium trilogy box, Dan Brown, Eat, Pray, Love etc) | fitness spullen, motorjas, luxe dansmat (PS2) en meer!
Klopt de eerste helft van de serie duurt soms wat lang, maar daarna zit er veel meer spanning en plotwendingen in! Zou zeker ff verder kijken![]()
**You'll be in my heart**
Ik heb laatst heel seizoen 1 achter elkaar gekeken in één weekend en wat een goede en spannende serie is het! Ben heel erg benieuwd naar seizoen 2.