LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 145 van 201 EersteEerste ... 4595135143144145146147155195 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.441 t/m 1.450 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojo jojo Bekijk bericht
    ik kom dan alleen maar aan door alle koekjes en dingen die die mensen me aansmeren haha
    hahaha true, de vorige keer kreeg ik een koek en de andere keer een stuk zelfgemaakte amandeltaart, tsja dat kan ik dan niet afslaan.. haha

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cosmic-love Bekijk bericht
    hahaha true, de vorige keer kreeg ik een koek en de andere keer een stuk zelfgemaakte amandeltaart, tsja dat kan ik dan niet afslaan.. haha
    haha kan wel maar ik doe dat niet
    zo erg vind ik het zelf niet dusja

Standaard

Zo, gisteren ook weer gesport. Zie altijd zoveel mensen verkeerd trainen! Mensen die hun benen overstrekken, arm oefeningen vanuit hun rug doen etc. En bij mij in de sportschool lopen er wel trainers rond, maar die zijn echt lui en zeggen er niets van.
    On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fou Bekijk bericht
    Zo, gisteren ook weer gesport. Zie altijd zoveel mensen verkeerd trainen! Mensen die hun benen overstrekken, arm oefeningen vanuit hun rug doen etc. En bij mij in de sportschool lopen er wel trainers rond, maar die zijn echt lui en zeggen er niets van.
    Erg is dit he, ik werk zelf bij een sportschool (niet in de zaal maar achter de bar) maar er zijn er inderdaad maar een paar die echt opletten en tips geven de rest loopt maar een beetje rond en staat wat te praten
    Zoekt kamer in Utrecht!!

http://deliciouslife.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijsbeertje Bekijk bericht
    Erg is dit he, ik werk zelf bij een sportschool (niet in de zaal maar achter de bar) maar er zijn er inderdaad maar een paar die echt opletten en tips geven de rest loopt maar een beetje rond en staat wat te praten
    Ja ik vind dat echt ontzettend slecht! Vooral oudere mensen weten vaak gewoon niet hoe ze goed moeten trainen. Jongeren kunnen het zelf nog googlen. Maar dat is ook al slecht dat dat blijkbaar nodig is.
    Ik hoorde dan weer van iemand anders dat trainers weer eens stonden te kletsen toen er een dikker meisje langs liep en dat de trainers toen tegen elkaar zeiden : "alsof sporten nu nog zin heeft" Najaaa...zo ontzettend slecht!
    Kan er echt kwaad van worden
    On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojo jojo Bekijk bericht
    haha kan wel maar ik doe dat niet
    zo erg vind ik het zelf niet dusja
    ik doe dit werk ook en ik heb de standaard 'geen koekjes' regel omdat ik weet dat ik anders volgepropt word. 'ach kind je bent slank genoeg, hier neem een derde koekje!' dus ik zeg 1x dat ik niet van koekjes hou en geen zoetekauw ben (haha who am i kidding) en ze zeggen er niets meer van.
    Niet helemaal nieuw. Blog.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

hhmmm, nou dacht ik dat dit topic meteen vol zou staan met MLM reacties van herbalife en zo.
    Unieke Handgemaakte Handtassen / Riemen / Kleding en Sieraden:

Check m'n webshop: http://SmpliAnwi.etsy.com

en mijn Fashion Blog: http://smplianwi.blogspot.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijsbeertje Bekijk bericht
    Ohhh ik erger me hier echt altijd aan! Er werkt gelukkig één jongen die super behulpzaam is, maar er is er ook eentje die continue meisjes staat te checken en staat te flirten. Echt irritant.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilovefashion2yaknow Bekijk bericht
    Ja en buik!!,!,

http://<a href="http://www.youtube.c...ure=relmfu</a>

Standaard

deze filmpjes vind ik wel fijn, al is zij wel bijzonder blij.. haha

Regels voor berichten