Oh wow wat een compliment, dat raakt me echt. Ik zit de laatste 2/3 jaar heel erg goed in mijn vel, ik lijk steeds gelukkiger te worden. Ik ben niet altijd zo geweest, het is langzaam aan het groeien. Ik probeer van alles uit, kijk waar ik gelukkig van word en probeer daar van te leren en dat vast te houden.
Ik merkte bijvoorbeeld dat ik heel moe werd van een bepaalde collega. Die was altijd zo negatief. Dus vanaf dat moment probeerde ik niet meer mee te gaan in geroddel. Dus mensen die alleen maar zeiken op twitter, die ontvolg ik. Als mensen maar negatief blijven zeuren stel ik het voor om over iets anders te hebben.
Ik sport pas fanatiek sinds een jaar (hardlopen & yoga).
Ik heb veel dingen 'van internet geleerd'. Bijvoorbeeld van Gala Darling, hoe het loont om positief te denken. Ik heb altijd een boekje bij me waarin ik opschrijf waarvoor ik dankbaar ben en een soort 'wenslijstjes' maak. Dit zijn niet alleen materiele dingen maar ook dingen die ik wil bereiken, hoe ik me wil voelen, hoe ik andere mensen wil laten voelen.
Ook van de site some-like-it-raw.com heb ik veel geleerd, meer salades eten, door haar heb ik een juicer gekocht en ik probeer elke ochtend vers groente/fruit sap te maken.
Sinds kort doe ik aan iyengar yoga en daar word ik echt heel erg gelukkig van. Voel me daar zo fijn bij. Ehm even denken wat nog meer. Oja de halve marathon lopen heeft me ook zoveel goed gedaan! Toen besefte ik hey ik ben echt best wel sportief en dat was een fijn gevoel.
Zo dit klinkt alsof ik alles heel goed doe maar ik eet ook echt nog wel eens een rietje met mayo, brownies of een pasta met een roomsausje. En ik heb ook dagen dat ik heel veel tijd op internet verspil of dat ik iets kapot gooi omdat ik last heb van stress maar over het algemeen ben ik blij met hoe ik leef en hoe ik me voel. Ik heb van nature wel een positieve instelling maar ik denk dat veel mensen een stuk gelukkiger zouden kunnen zijn met wat kleine aanpassingen. Sporten, gezond eten (en zorg dat je gezonde dingen vindt waar je heel erg van geniet), negativiteit proberen te bannen, leuke dingen doen etc
Zo sorry voor het lange (zweef)verhaal.