Oorspronkelijk geplaatst door
Ijstheeglas
ik sport graag op allerlei tijdstippen, ze hebben allemaal wel voordelen. ik moet vaak 's ochtends beginnen met werken om 09.00 en 08.30 de deur uit en ik heb niet zoveel zin om extra vroeg op te staan om te gaan sporten, dan ga ik liever 's middags of begin van de avond. in het weekend en op vrije dagen ga ik wel vaker 's ochtends sporten.
oja als ik salade eet, dan eet ik niet een beetje ijsbergsla met komkommer maar dan maak ik een flinke salade met als basis bijna altijd rucola of spinazie, die hebben veel voedingswaarde. daarnaast altijd komkommer en een tomaatsoort, en vaak ook nog rode ui, geraspte wortel, doperwtjes (is echt lekker!), soms augurkjes/kappertjes, gegrilde courgette/paprika, pijnboompitjes, feta en soms ook nog fruit als appel, peer of soms venkel. je kan zoveel! en ik maak vaak een simpele vinaigrette of een lekkere dressing met mosterd, honing, azijn en olie. en soms met griekse yoghurt of mayonaise om het romiger te maken. ik heb een beetje een hekel aan kant-en-klare slasauzen omdat ik ze vaak te vettig en zwaar vind en het is zo makkelijk om zelf te maken!