Pagina 155 van 201 EersteEerste ... 55105145153154155156157165 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.541 t/m 1.550 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijstheeglas Bekijk bericht
    ik sport graag op allerlei tijdstippen, ze hebben allemaal wel voordelen. ik moet vaak 's ochtends beginnen met werken om 09.00 en 08.30 de deur uit en ik heb niet zoveel zin om extra vroeg op te staan om te gaan sporten, dan ga ik liever 's middags of begin van de avond. in het weekend en op vrije dagen ga ik wel vaker 's ochtends sporten.

oja als ik salade eet, dan eet ik niet een beetje ijsbergsla met komkommer maar dan maak ik een flinke salade met als basis bijna altijd rucola of spinazie, die hebben veel voedingswaarde. daarnaast altijd komkommer en een tomaatsoort, en vaak ook nog rode ui, geraspte wortel, doperwtjes (is echt lekker!), soms augurkjes/kappertjes, gegrilde courgette/paprika, pijnboompitjes, feta en soms ook nog fruit als appel, peer of soms venkel. je kan zoveel! en ik maak vaak een simpele vinaigrette of een lekkere dressing met mosterd, honing, azijn en olie. en soms met griekse yoghurt of mayonaise om het romiger te maken. ik heb een beetje een hekel aan kant-en-klare slasauzen omdat ik ze vaak te vettig en zwaar vind en het is zo makkelijk om zelf te maken!
    Zooo mag ik bij jou komen eten? Klinkt allemaal echt lekker en gezond!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OGODMY Bekijk bericht
    Ik vind het altijd zo jammer dat gezonde dingen het DUURST zijn. Eet best wel graag een paprika tussendoor, of een mango. Maargoed, ben niet rijk. Koop het wel hoor, daar niet van, maar vind het best wel jammer.
    Ik ben echt wel goedkoper uit met mn ontbijt nu hoor? Ik eet nu veel havermout met melk, die bakken magere kwark van de AH, Brinta.
    Je moet gewoon de seizoens groenten/fruit uitkiezen en degene die in de aanbieding zijn. Kwesten van knop omzetten en even je weg erin vinden!
    Have you ever just sat there and realized how weird you are?

Standaard

Dit is trouwens ook heeerlijk uit de oven (de venkel erin is echt verrassend)

Geroosterde groenten met basilicumsaus

linkje naar recept: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=...sr_type=recipe

Standaard

http://www.youtube.com/verify_age?ne...%3D1te1kALt930

En dit, knap hoor. Al hoef ik niet all the way, maar wil wel wat kwijt!
    wooooow!!!! Maar zij heeft sowieso echt een supermooi dik vel. Jeetje zon filmpje is wel echt motiverend. Heb alleen niet alles geluisterd, wat doet ze allemaal voor sport?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boris Bekijk bericht
    wooooow!!!! Maar zij heeft sowieso echt een supermooi dik vel. Jeetje zon filmpje is wel echt motiverend. Heb alleen niet alles geluisterd, wat doet ze allemaal voor sport?
    Ja inderdaad, bij mij is het echt slap hoor? Dat krijg je niet weggesport, hoogstens iets strakker. Daar heeft ze wel echt geluk mee!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daily_lin Bekijk bericht
    Oh wow wat een compliment, dat raakt me echt. Ik zit de laatste 2/3 jaar heel erg goed in mijn vel, ik lijk steeds gelukkiger te worden. Ik ben niet altijd zo geweest, het is langzaam aan het groeien. Ik probeer van alles uit, kijk waar ik gelukkig van word en probeer daar van te leren en dat vast te houden.

Ik merkte bijvoorbeeld dat ik heel moe werd van een bepaalde collega. Die was altijd zo negatief. Dus vanaf dat moment probeerde ik niet meer mee te gaan in geroddel. Dus mensen die alleen maar zeiken op twitter, die ontvolg ik. Als mensen maar negatief blijven zeuren stel ik het voor om over iets anders te hebben.

Ik sport pas fanatiek sinds een jaar (hardlopen & yoga).

Ik heb veel dingen 'van internet geleerd'. Bijvoorbeeld van Gala Darling, hoe het loont om positief te denken. Ik heb altijd een boekje bij me waarin ik opschrijf waarvoor ik dankbaar ben en een soort 'wenslijstjes' maak. Dit zijn niet alleen materiele dingen maar ook dingen die ik wil bereiken, hoe ik me wil voelen, hoe ik andere mensen wil laten voelen.

Ook van de site some-like-it-raw.com heb ik veel geleerd, meer salades eten, door haar heb ik een juicer gekocht en ik probeer elke ochtend vers groente/fruit sap te maken.

Sinds kort doe ik aan iyengar yoga en daar word ik echt heel erg gelukkig van. Voel me daar zo fijn bij. Ehm even denken wat nog meer. Oja de halve marathon lopen heeft me ook zoveel goed gedaan! Toen besefte ik hey ik ben echt best wel sportief en dat was een fijn gevoel.

Zo dit klinkt alsof ik alles heel goed doe maar ik eet ook echt nog wel eens een rietje met mayo, brownies of een pasta met een roomsausje. En ik heb ook dagen dat ik heel veel tijd op internet verspil of dat ik iets kapot gooi omdat ik last heb van stress maar over het algemeen ben ik blij met hoe ik leef en hoe ik me voel. Ik heb van nature wel een positieve instelling maar ik denk dat veel mensen een stuk gelukkiger zouden kunnen zijn met wat kleine aanpassingen. Sporten, gezond eten (en zorg dat je gezonde dingen vindt waar je heel erg van geniet), negativiteit proberen te bannen, leuke dingen doen etc

Zo sorry voor het lange (zweef)verhaal.
    Kijk, daarom vind ik dat je zo goed bezig bent en helemaal niks zweverig joh. Het is inderdaad de bedoeling om gewoon trots te zijn op je overwinningen (bijvoorbeeld dat hardlopen) en focussen op positieve dingen ipv gezeur. Dat laatste vind ik vooral erg moeilijk en ben ook bezig wat dingen van gala darling te lezen, omdat het door meer meiden aangeraden wordt. En helemaal gelijk heb je met die friet af en toe. Zo zie ik gezond zijn ook voor me. Vrede met anderen en je lichaam en volgens mij ben je enorm goed op weg haha. En toch ook weer lekker down to earth.
    Okee, genoeg complimentjes haha.
    Nu weer ontopic:

Kent iemand een lekker recept met zoete aardappel? Ik wil het wel eens proberen, maar heb geen idee hoe?

Standaard

http://www.youtube.com/verify_age?ne...%3D1te1kALt930

En dit, knap hoor. Al hoef ik niet all the way, maar wil wel wat kwijt!
    Zoo.. dat werkt motiverend. Mijn lichaam is ongeveer haar lichaam op de helft van het filmpje en ik zou het wel leuk vinden als ik er straks ook zo kan uitzien Ben wel benieuwd wat ze daar allemaal voor gedaan heeft en hoe lang ze er over gedaan heeft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marbella Bekijk bericht
    Zo, ik heb vanmiddag een flinke stoot suiker gegeten en moest daarna meteen slapen. Werd na twee uur weer wakker, terwijl ik vannacht gewoon goed geslapen heb.

Echt een duivel, suiker!
    Suiker daar worden kinderen toch altijd zo druk van? haha.
    Ik snap niet dat je daar zo moe van wordt...maarjaa wie ben ik
    Wil jij vrijwilligerswerk in Zuid Afrika doen? Dat kan!
    Kijk op: www.africavolunteerkwamama.com

Mijn blog: www.koffervoldromen.com

Standaard

zooo dat filmpje van dat meisje is wel motiverend! Ik ben nu zelf 7.5 kg afgevallen en wil nu nog strakker worden. Heb gister veeeeel nieuwe kleding gekocht en het is wel fijn om weer broeken te hebben die strak zitten haha, ik weeg nu minder dan ik ooit heb gedaan in de afgelopen 5 jaar..En dat door 3 maanden zo min mogelijk koolhydraten te eten! Ik moet wel zeggen dat ik langzaam weer meer eet, maar probeer en nog steeds goed op te letten, maar nu wil ik vooral een strakkere buik en heupen..Alleen die oefeningen zijn zoooo killing haha

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LiveLaughLove Bekijk bericht
    Kent iemand een lekker recept met zoete aardappel? Ik wil het wel eens proberen, maar heb geen idee hoe?
    poffen vind ik heel lekker! maar je kunt er ook een curry van maken. of uit de oven doen. jaaaaa bataten! ik vind die dingen zoooooo lekker!

Regels voor berichten