LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 164 van 201 EersteEerste ... 64114154162163164165166174 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.631 t/m 1.640 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
    Ja, Testify heeft zojuist een nieuwe medische term geïntroduceerd in het wat heb je vandaag gegeten topic.
    Net even gelezen, en ja de bodemdrang club kan ik wel joinen helaas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LOVE_LIVE Bekijk bericht
    Net even gelezen, en ja de bodemdrang club kan ik wel joinen helaas.
    Haha ik ook ja! Ik heb de afgelopen dagen weer zooo ontzettend veel gesnoept Terwijl ik zo goed bezig was. Ik moet weer even zorgen voor een goed eetritme!
    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Standaard

haha de bodemdrang ken ik ook, al heb ik er tegenwoordig gelukkig een stuk minder last van.
    Niet helemaal nieuw. Blog.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malice in Wonderland Bekijk bericht
    Haha ik ook ja! Ik heb de afgelopen dagen weer zooo ontzettend veel gesnoept Terwijl ik zo goed bezig was. Ik moet weer even zorgen voor een goed eetritme!
    Zelfde hier. Niet eens veel gensoept, maar vooral steeds gewoon meer dan nodig. Ik heb nog nooit gehad dat ik na het avond eten steeds zin had om te eten, en deze week nam ik steeds nog wel iets. Niet heel erg ofzo, maar gewoon overbodig en teveel.
    Maar maandag is weer de nieuwe start van de week, en dat zie ik altijd ook een beetje als een nieuwe start met eten op de een of andere manier.
    Dus morgen gaan we er gewoon weer voor

Standaard

God wat gaat het weer slecht. Met sporten gaat het wel heel goed, alleen het eten... Heb er zoveel moeite mee! Ik merk wel dat mijn lichaam strakker is geworden, heb een paar maanden terug een broek gekocht in maat 38 maar had 'm niet gepast in de winkel, bleek veel te klein te zijn (bij mijn kont), maar nu past mijn kont er echt bijna in, haha. En de laatste maand kwam ik af en toe nog boven de 65 (mijn gewicht schommelt heel erg), naar nu blijft het altijd onder de 64.. Ben ik ook wel blij mee. En ik heb gisteravond wat buikspieroefeningen gedaan en jaaa heb nu spierpijn hihi

Heeft iemand nog tips voor een lekker, niet te ingewikkeld ontbijt?

Standaard

trouwens, voor degenen die echt suikervrij willen eten en sowieso wat gezonder is de site eetgoedvoeljegoed.nl interessant om te lezen, net als de suikerwijzer.nl. veel informatie en recepten, wel veel gericht op gezinnen met kinderen maar ook prima voor 'ons'.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

Zo ik heb net sinds lange tijd voor het eerst weer hardgelopen. En om mezelf extra te motiveren heb ik me ook maar meteen ingeschreven voor de Run2Day Ladies Damloop, dat is 4 mijl=6,4 km en ik heb nog 13 weken dus dat moet goed komen!

Standaard

Kijken naar Blue Crush (surffilm) motiveert mij altijd

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forumpost Bekijk bericht
    Friet bakken ze toch vaak in dierlijke vetten of is dat niet waar? Dat denk ik namelijk altijd..
    En ook gooien ze vaak de vlees dingen in hetzelfde vet als de patat heb ik het idee..
    in belgie bakken ze friet vaak in dierlijk vet. in nederland niet. en voor de snacks hebben ze een andere frituur dan voor friet zelf.

Standaard

het probleem met nederlandse friet is dat er plantaardige oliën worden gebruikt en dat er vaak transvetten ontstaan, bij dierlijke vetten heb je dat niet. ik zou daardoor liever belgische dan nederlandse friet eten.

Regels voor berichten