Zelfde hier. Niet eens veel gensoept, maar vooral steeds gewoon meer dan nodig. Ik heb nog nooit gehad dat ik na het avond eten steeds zin had om te eten, en deze week nam ik steeds nog wel iets. Niet heel erg ofzo, maar gewoon overbodig en teveel.
Maar maandag is weer de nieuwe start van de week, en dat zie ik altijd ook een beetje als een nieuwe start met eten op de een of andere manier.
Dus morgen gaan we er gewoon weer voor![]()
God wat gaat het weer slecht. Met sporten gaat het wel heel goed, alleen het eten... Heb er zoveel moeite mee! Ik merk wel dat mijn lichaam strakker is geworden, heb een paar maanden terug een broek gekocht in maat 38 maar had 'm niet gepast in de winkel, bleek veel te klein te zijn (bij mijn kont), maar nu past mijn kont er echt bijna in, haha. En de laatste maand kwam ik af en toe nog boven de 65 (mijn gewicht schommelt heel erg), naar nu blijft het altijd onder de 64.. Ben ik ook wel blij mee. En ik heb gisteravond wat buikspieroefeningen gedaan en jaaa heb nu spierpijn hihi
Heeft iemand nog tips voor een lekker, niet te ingewikkeld ontbijt?![]()
trouwens, voor degenen die echt suikervrij willen eten en sowieso wat gezonder is de site eetgoedvoeljegoed.nl interessant om te lezen, net als de suikerwijzer.nl. veel informatie en recepten, wel veel gericht op gezinnen met kinderen maar ook prima voor 'ons'.
Zo ik heb net sinds lange tijd voor het eerst weer hardgelopen. En om mezelf extra te motiveren heb ik me ook maar meteen ingeschreven voor de Run2Day Ladies Damloop, dat is 4 mijl=6,4 km en ik heb nog 13 weken dus dat moet goed komen!
Kijken naar Blue Crush (surffilm) motiveert mij altijd![]()
het probleem met nederlandse friet is dat er plantaardige oliën worden gebruikt en dat er vaak transvetten ontstaan, bij dierlijke vetten heb je dat niet. ik zou daardoor liever belgische dan nederlandse friet eten.