Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Afstotend

Standaard Afstotend

Hey meiden,

Ik heb het gevoel dat ik ontoegankelijk en afstotend ben voor jongens. Dit hoor ik ook wel eens van mijn beste vriendin. Weet niet zo goed wat ik daaraan moet doen. Ook omdat mijn persoonlijkheid niet erg uitbundig is maar gewoon rustig, dus als ik opeens heel erg uitbundig zou gaan doen dan zou het onnatuurlijk en geforceerd overkomen.... Het contact leggen met jongens gaat moeizaam en heb ook vrijwel nooit een vriend. Mijn laatste relatie is van ongeveer 2 jaar terug en dat was met een jongen die ik via school kende en waarmee ik dus een tijd lang een relatie had opgebouwd en waarmee ik dus losser kon komen en mezelf zijn.

Ik weet dat jullie waarschijnlijk geen antwoord zullen hebben, maar misschien zijn er meiden die dit ook hebben/hadden?
    Hoe word je toegankelijk voor een jongen?

Standaard

Ik zou je er vooral niet zo druk om maken. Ik heb altijd het idee dat jongens dat meteen merken, als je je er zoveel zorgen over gaat maken. Probeer even alles los te laten en niet te veel te verwachten, dan zul je vanzelf wel iemand tegen komen. Ik ben zelf ook heel rustig en niet zo spontaan en krijg misschien minder aandacht van jongens dan andere meiden, maar dat maakt me niet zo veel uit, want ik ga me niet anders voordoen dan ik ben. Blijf gewoon jezelf en probeer af en toe wel wat open te staan als je met een jongen aan het praten bent. En anders probeer je gewoon eens een keer op een leuke jongen met uitgaan bv. af te stappen, er is niks mis mee om af en toe een risico te nemen! Nee heb je, ja kun je krijgen

Standaard

herken het wel! Ik ben gewoon ontzettend onzeker ik ben ook heel bang dat ik super lelijk ben waardoor ik gewoon soms een muurtje om mij heen bouw en jongens afstoot.

Als een leuke jongen op mij afstapt ben ik bang dat hij heeft gewed met vrienden voor een biertje ofzo of dat ze mij in de zeik nemen
    1992 is for you !

Standaard

focus je op je sterke punten ipv op wat jij denkt dat negatief is (niet enthousiast, terughoudend etc.). de kracht van leuk gevonden worden zit 'm (hoe cliché, maar waar) in je zelfvertrouwen.
    er zijn zat leuke mensen die weinig spontaan zijn, maar wel hilarsch/inzichtelijk/wijs/loyaal/hartelijk.. wat al niet meer.
    Doing things
    Differently
    Leads to something
    Exceptional

Standaard

Ik vraag me werkelijk af of je met al die bovenstaande raadgevingen van "'accepteer-jezelf-maar-er-komt-heus-wel-een-leuke-jongen"' wat opschiet. Waarom praat je het niet uit met die vriendin van je.. die kent jouw sterke en zwakke punten denk ik het best. Wij niet. Aan je uiterlijk kan je natuurlijk van alles doen maat het is een keuze..schoonheid is vaak "lijden".Vaak werkt een goed (verzorgd) uiterlijk wel door op de rest van je uitstraling en houding. En vooral niet op een leuke jongen zomaar afstappen want "nee heb je en ja kan je krijgen". Killing!! En hij maar lachen! Veel kijken naar films met vrouwen die goed met mannen omgaan kan helpen . Toi,toi,toi!

Standaard

Is het niet zo dat de plaatsen waar jij "op zoek" gaat, de plaatsen zijn waar niet het juiste type jongen komt?
    Het verschil tussen de playboy uit de eerste beste uitgaansgelegenheid en de nerd uit de bieb is misschien wat groot, maar begrijp je wat ik bedoel?

Standaard

Het ligt echt allemaal aan je houding, en jij bent de enige die je houding kan veranderen. Dan hoef je niet gelijk vet uitbundig en overspontaan te gaan doen, maar laat je zorgen een beetje los. Relax your mind, heb een leuke avond/dag en dans lekker en doe gezellig wat je wil doen.
    Ik merk dat sinds ik me niet meer (iig minder) druk maak om wat mensen van me vinden en gewoon lekker doe wat ik wil doen, ik al veel meer aandacht heb en er met uitgaan ook gewoon jongens naar me toe komen en zeggen dat ik eruit zie als een hele leuke meid, gewoon omdat ík het leuk heb.
    Zorg dat je kleren draagt waar jij je fijn/mooi in voelt! Zelfvertrouwen is alles
    Het is mij ook gelukt dus iedereen kan het :P stoppen met zorgen maken is de truc.

Standaard

je hoeft niet perse uitbundig te zijn of heel spontaan of haantje de voorste te zijn om een vriend te krijgen.

Je moet jezelf accepteren zoals je bent en proberen je daar goed bij te voelen. Als je lekker in je vel zit dan straal je dat ook uit. Ik ben van mezelf ook een rustig persoon en stil en toch heb ik een vriend, dus het kan wel

Probeer ook eens naar andere plaatsen te gaan dan waar je normaal gesproken komt. Zo ontmoet je weer nieuwe mensen.

Standaard

uitbundig is ook helemaal niet nodig toch. maar misschien ben je onbewust best wel uptight qua jongens en denk je dat ze meteen wat van je willen als ze je aanspreken. terwijl veel gewoon een praatje willen maken. dus doe gewoon alsof ze hetzelfde zijn als meisjes en kijk gewoon of ie iets leuks te vertellen heeft. ben je zelf trouwens ook nooit geinteresseerd in een gesprek met een jongen? vraag je dan nooit iets? gewoon een beetje oefenen en het leuk vinden om met iemand te kletsen, of het nou een jongen of meisje is.

Standaard

Ik doe dat ook heel erg, omdat ik ervan uit ga dat ze me kwetsen, en een beetje zoals Floyd zegt. Ik kan me niet voorstellen dat een jongen serieus tegen mij zou praten omdat hij interesse heeft. Dat gaat er niet in bij mij.

Het is dan je houding die je moet aanpassen denk ik. Minder afstandelijk overkomen, je hebt nu een soort schild om je heen en niet iedereen wil daar moeite voor gaan doen. Maar hoe je dat moet doen? Ik ben daar ook nog niet achter
    * Te amo, te amo, she's scared to breathe.. *

Regels voor berichten