LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Afstotend

Standaard

Heel herkenbaar dit en heel erg vervelend. Ik heb een soort blik in mijn gezicht, die jongens afstotend vinden haha En ik ben ook heel rustig en verlegen. Ik ben soms bang dat ik iets te hard to get overkom ofzo.

Standaard

Ik ben gewoon heel onzeker en bang om gekwetst te worden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornerstone Bekijk bericht
    Ik ben gewoon heel onzeker en bang om gekwetst te worden.
    Oeff ja zo herkenbaar! Ik vind jongens die ik niet ken gewoon 'eng'. Ben altijd bang dat het leuk vinden/verliefd zijn alleen van mijn kant komt. En naja das tot nu toe ook bijna altijd zo geweest. Ik ben bijna altijd in stilte verliefd. Vaak weten die jongens mijn naam niet eens en weet ik hun woonplaats, exenlijst, hobby's en wie hun beste vrienden zijn al en heb ik al hele fantasieen. Echt een stalker ikke.

Standaard

Doe dingen die je eng vindt en normaal gesproken niet durft.
    Bijvoorbeeld in je eentje op een sport gaan of hobby die je aanspreekt.
    Of bijvoorbeeld een jongen aanspreken. Het lijkt in het begin eng maar daarna ben je trots op jezelf dat je het gedaan hebt!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovemascara Bekijk bericht
    Doe dingen die je eng vindt en normaal gesproken niet durft.
    Bijvoorbeeld in je eentje op een sport gaan of hobby die je aanspreekt.
    Of bijvoorbeeld een jongen aanspreken. Het lijkt in het begin eng maar daarna ben je trots op jezelf dat je het gedaan hebt!
    Dat lijkt me nou echt niet zo slim.. het risico dat je totaal verloren raakt en dat het nog erger wordt kan je niet nemen...concentreer je beter op je wel sterke punten.. desnoods dan maar geen man, die geven meestal ook een hoop gezeik!

Regels voor berichten