LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 128

Standaard

Hahaha! Ik woon nu in Amsterdam, genoeg jongens van mijn type te vinden! En ik heb ook een jaar gereisd en o.a. in Italië gewoond (tja..) en als skilerares gewerkt (tja......), dus dat verklaard het ook wel. Dat soort dingen gaan gewoon wat makkelijker als je in het buitenland bent, vanwege de sfeer enzo.
    Oh, en ik heb al heel lang geen echte relatie gehad, wat natuurlijk ook meehelpt
    where i come from, we don't play around
    and when it's time to party we know how to get down

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WTF. Bekijk bericht
    40 en ik ben 22 haha! Als ik dat van een ander zou lezen, zou ik diegene echt een slet vinden, maar ik vind mezelf dus geen slet?
    Dubbele moraal misschien.. Ach, ik hou gewoon van seks!
    Waa dat vind ik veel! Of mag ik hier niet zo op reageren Ik snap het wel als je tijdje in buitenland ed hebt gewoon idd dat het makkelijker gaat. Bedoel dit niet lullig hoor!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notebook Bekijk bericht
    Waa dat vind ik veel! Of mag ik hier niet zo op reageren Ik snap het wel als je tijdje in buitenland ed hebt gewoon idd dat het makkelijker gaat. Bedoel dit niet lullig hoor!
    Tuurlijk mag je zo reageren! Het is ook veel, meer dan gemiddeld in elk geval. Hoewel ik ook weer meisjes ken die er nog meer hebben gehad...
    Ach, het is maar een cijfer natuurlijk, ik heb er in elk geval (gelukkig) geen spijt van!
    where i come from, we don't play around
    and when it's time to party we know how to get down

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WTF. Bekijk bericht
    Tuurlijk mag je zo reageren! Het is ook veel, meer dan gemiddeld in elk geval. Hoewel ik ook weer meisjes ken die er nog meer hebben gehad...
    Ach, het is maar een cijfer natuurlijk, ik heb er in elk geval (gelukkig) geen spijt van!
    jij bent er gelukkig mee en het was puur jouw keuze, dan ben je geen slet.
    Ik bedoel als je een vriend heb zal je wel vaker dan 40x seks hebben, alleen dit is dan met verschillende mensen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stowaway Bekijk bericht
    nee ik ook niet. ik ben heeeel kieskeurig, ook met zoenen. ik zoen alleen als ik iemand écht een leuke jongen vind, of knap of interessant weet ik veel. laat staan seks
    Hier hetzelfde! Ik kan dat anders ook echt niet.

Ik heb tot nu toe alleen maar 2 seks partners gehad; waarvan 1 mijn ex was waar ik meer dan 4 jaar een relatie mee heb gehad. De tweede heb ik nu twee keer seks mee. Hopelijk wordt hij mijn scharrel of fuckbuddy!

Standaard

Ik vraag me af wat de aantallen zouden zijn als je dit op een jongensforum zou vragen
    Ik dacht dat mijn Sophie met één jaar al een sterke meid was!

Standaard

Hier nog een!
    Heb in totaal 7 jongens gezoend. Waarvan ik dus met 4 sex heb gehad, met 2 andere ook nog hand en mondwerk en meerdere malen afgesproken.

Slechts eentje waar ik een avondje mee heb gezoend, maar die avond wil ik snel vergeten

Ik moet iemand echt wel leuk en interessant vinden om er mee te zoenen, dus laat staan sex! ( op die ene na dan...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krullevaar Bekijk bericht
    Ik vraag me af wat de aantallen zouden zijn als je dit op een jongensforum zou vragen
    Ja... die scheppen daar natuurlijk lekker over op.. en meisjes "vergeten"er soms een paar. Maar ik denk dat dat getal van gemiddeld 7 hier ook wel aardig klopt!

Standaard

12, en ben 22 (en heb van mijn 18e tot mijn 21e een relatie gehad, dus in die periode met 1 jongen geweest)

Standaard

Dus je hebt het in een jaar met 11 jongens gedaan? Vind ik nog best veel niet dat ik je nu veroordeel want ik heb het in 1 jaar ook met een aantal jongens gedaan hoor, maar nu even niets meer haha.
    All this life is all for love
    Its the only road Ill choose

Marktplaats met een heel leuk H&M jurkje

Regels voor berichten