LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 146

Standaard

Sterkte meid! Het is altijd een nachtmerrie van me geweest om op een plek te zijn waar ik niemand ken, behalve mijn vriendje, en dat het dan een klootzak blijkt te zijn en nergens meer naar toe kan. Vind het echt naar voor je. Maar als je echt niet anders kan, kun je miss toch je beste collega even bellen. Of misschien een wat ouder iemand van je werk( een vrouw). Ze begrijpen je vast en willen je vast helpen! Ik zou dat iig wel doen als een collega me zou bellen, ook al maken we alleen een kort praatje bij de koffie automaat. En anders misschien een hotelletje? Ja das natuurlijk heel naargeestig.... Maja als het niet anders kan. Of misschien zijn er ellegirls die je willen helpen als je zegt in welke stad je bent? En waarschijnlijk draait je vriend toch ook wel bij, hij meent het vast niet dat je weg moet. Maar zou de relatie wel verbreken, jullie zijn wss nog jong, als hij nu al begint met meppen! Maar dat is altijd erg lastig natuurlijk als je van hem houdt en normaal wel lief is. Ik geloof er ook wel in dat mensen in moeilijke periodes kunnen zitten en dan agressiever zijn dan normaal. Maar goed dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet overzien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tantetje Bekijk bericht
    Sterkte meid! Het is altijd een nachtmerrie van me geweest om op een plek te zijn waar ik niemand ken, behalve mijn vriendje, en dat het dan een klootzak blijkt te zijn en nergens meer naar toe kan. Vind het echt naar voor je. Maar als je echt niet anders kan, kun je miss toch je beste collega even bellen. Of misschien een wat ouder iemand van je werk( een vrouw). Ze begrijpen je vast en willen je vast helpen! Ik zou dat iig wel doen als een collega me zou bellen, ook al maken we alleen een kort praatje bij de koffie automaat. En anders misschien een hotelletje? Ja das natuurlijk heel naargeestig.... Maja als het niet anders kan. Of misschien zijn er ellegirls die je willen helpen als je zegt in welke stad je bent? En waarschijnlijk draait je vriend toch ook wel bij, hij meent het vast niet dat je weg moet. Maar zou de relatie wel verbreken, jullie zijn wss nog jong, als hij nu al begint met meppen! Maar dat is altijd erg lastig natuurlijk als je van hem houdt en normaal wel lief is. Ik geloof er ook wel in dat mensen in moeilijke periodes kunnen zitten en dan agressiever zijn dan normaal. Maar goed dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet overzien.
    Ook al draait je vriend bij: niet teruggaan!!
    You're my Sugar Honey Iced Tea Baby,
    Your momma must be made of sugar,
    Your daddy makes honey,
    And that's what makes sense to me, oh!

Standaard

Bij mij in Den Haag ben je ook welkom! Sterkte alvast
    I'm the dirty spaceman

Standaard

bij mij ben je ook welkom!!
    ik hoop dat het een beetje gaat met je?

Standaard

Ah meisje toch, als ik in Nederland had gewoon had ik ook gezegd dat je bij mij mocht blijven slapen en ik vind het ontzettend tof om te zien dat zoveel Ellegirls er ook zo over denken.

Ik zou toch je collega's bellen als ik jou was, bekijk het zo; als vreemde mensen bij het horen van je verhaal zeggen dat je bij hen kunt blijven slapen dan zullen je collega's zeker hetzelfde doen.

En anders is er misschien een familielid of vriendin in de buurt die je kan helpen? Iemand die je een beetje beter kent?

Super rot voor je, echt. En stel dat hij bijdraait, ga alsjeblieft niet terug naar die jongen. Dit zou toch echt de druppel moeten zijn.
    Fairy tales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten.

Mijn Pinterest
    Blog

Standaard

Ik hoop dat je nog wat van je laat horen hier. In het uiterste geval: bel de politie en leg uit wat er aan de hand is en dat je nergens terecht kan, zij kunnen een noodbed in een crisisopvang voor je regelen. Sowieso raad ik je aan de politie te bellen om aangifte te doen tegen zijn mishandeling.
    pour a little salt, we were never here.

Standaard

Meid, laat je even weten hoe het met je gaat? Ik denk dat iedereen hier nu wel ongerust is of je onderdak hebt voor vanavond.

En ik ben ook van mening dat je in ieder geval aangifte moet doen bij de politie van mishandeling, dit is een ernstige zaak.

Standaard

Ik hoop er maar op dat je niet reageert omdat je iemand hebt gevonden om bij te slapen!! hoop dat t goed met je gaat

Standaard

Of ga naar een blijf van me lijf huis daar houden ze rekening met je privacy en helpen ze je verdre als je dat wilt ik heb even gegoogled voor je!

Naam: Blijf van mijn Lijf
    Postcode en plaats: Heerlen
    Postadres: Postbus 48
    Postcode en plaats: 6400 AA Heerlen
    Telefoon: (045) 571 16 84

Naam: Blijf van m'n Lijf, Neos
    Postcode en plaats: Eindhoven
    Postadres: Postbus 556
    Postcode en plaats: 5600 AN Eindhoven
    Telefoon: 040-292 92 00 (zakelijk)
    Fax: (040) 292 92 01
    E-mailadres: blijf-eindhoven@st-neos.nl
    Website: http://www.st-neos.nl

Naam: Blijf van mijn Lijf Zeeland
    Postcode en plaats: Vlissingen
    Postadres: Postbus 113
    Postcode en plaats: 4380 AC Vlissingen
    Telefoon: 0118 469 869
    E-mailadres: blijfzeeland@zeelandnet.nl
    Website: http://www.blijfzeeland.nl
    Out where the dreams are high
    Out where the wind don't blow
    Out here the good girls die
    And the sky won't snow

Standaard

ik hoop ook dat je vanavond in ieder geval ergens kunt slapen, maar ik hoop wel dat je nog wat laat horen! mocht je na vannacht nog hulp nodig hebben dan ben je ook altijd welkom, al weet ik natuurlijk niet waar je je bevind

Regels voor berichten