Oorspronkelijk geplaatst door
Tantetje
Sterkte meid! Het is altijd een nachtmerrie van me geweest om op een plek te zijn waar ik niemand ken, behalve mijn vriendje, en dat het dan een klootzak blijkt te zijn en nergens meer naar toe kan. Vind het echt naar voor je. Maar als je echt niet anders kan, kun je miss toch je beste collega even bellen. Of misschien een wat ouder iemand van je werk( een vrouw). Ze begrijpen je vast en willen je vast helpen! Ik zou dat iig wel doen als een collega me zou bellen, ook al maken we alleen een kort praatje bij de koffie automaat. En anders misschien een hotelletje? Ja das natuurlijk heel naargeestig.... Maja als het niet anders kan. Of misschien zijn er ellegirls die je willen helpen als je zegt in welke stad je bent? En waarschijnlijk draait je vriend toch ook wel bij, hij meent het vast niet dat je weg moet. Maar zou de relatie wel verbreken, jullie zijn wss nog jong, als hij nu al begint met meppen! Maar dat is altijd erg lastig natuurlijk als je van hem houdt en normaal wel lief is. Ik geloof er ook wel in dat mensen in moeilijke periodes kunnen zitten en dan agressiever zijn dan normaal. Maar goed dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet overzien.
Ook al draait je vriend bij: niet teruggaan!!
You're my Sugar Honey Iced Tea Baby,
Your momma must be made of sugar,
Your daddy makes honey,
And that's what makes sense to me, oh!