LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45

Discussie: Vaderrrrdag

Standaard

Haha die worsten die hier waren genoemd lijken mijn vader ook wel wat denk ik. Ik denk dat ik de all stars (old stars?) dvd ga kopen, dat keken we vroeger altijd en daar hadden we zo'n lol om dus dat vind ik wel een leuk cadeau. verder besteed ik eigenlijk bijna geen aandacht aan vaderdag. (; iets leuks doen met gezin doen we sowieso altijd.

Standaard

Het is meestal toch een beetje hetzelfde, ik kan mijn vader heel blij maken met een lijmdoos bijvoorbeeld, of sokken.

Maar ik heb ook wat andere ideeën bedacht en die staan op m'n blog. Niet bedoelt als reclame (ok misschien een beetje :P ), maar misschien brengt het iemand op een ander idee dan wat je normaal gesproken geeft.
    Woonblog Éénig Wonen
    Some people feel the rain, others just get wet.

Standaard

Ik heb net online de after shave en parfum van Old Spice voor mn vader besteld. Mijn broertje en ik gaven hem dit cadeau 2 jaar geleden voor zijn verjaardag, en toevallig zag ik laatst dat ze bijna op zijn. Mam vertelde dat hij altijd heel zuinig met die flesjes doet omdat hij ze zo lekker vindt, ach gossie haha! Dus dit komt goed uit. Verder ben ik altijd erg inspiratieloos voor mijn vader!

Bedenk me net of de after shave nog wel goed is na 2 jaar =P

Standaard

Ja ik heb nu door dit topic een beter idee gekregen. Ik ga gewoon een pakketje voor 'm maken met lekkere dingetjes: flesje bier, chips, worst, kaas etc.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin88 Bekijk bericht
    Het is meestal toch een beetje hetzelfde, ik kan mijn vader heel blij maken met een lijmdoos bijvoorbeeld, of sokken.

Maar ik heb ook wat andere ideeën bedacht en die staan op m'n blog. Niet bedoelt als reclame (ok misschien een beetje :P ), maar misschien brengt het iemand op een ander idee dan wat je normaal gesproken geeft.
    Hey Coole blog heb jij!! Leuke verzameling van vaderdagkadotjes! En de Gameboy Iphonehoes bij de gadgetpapa verkoop ik dan weer
    Mix Kitsch & Match

Nieuw in de shop - neon armbandjes en feathers en de tassen van Mooch
    handgemaakte tassen en sieraden * woonaccessoires * kids

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BABEWhut?! Bekijk bericht
    Die bollen hebben ze nou ook bij de Action!
    Hebben jullie hier een linkje van. Ik kan ze zo gauw niet vinden op beide sites.
    He doesn't look a thing like Jesus ..

Standaard

Mijn zusje en ik hadden zo'n hotelovernachting van Blokker voor moeder- én vaderdag gegeven, volgende week gaan ze.

Standaard

Ik geef mijn vader een modelautootje van Porsche cadeau. Daar zit wel een verhaal achter. Twee maanden geleden keek ik wanneer het vaderdag was. Die dag ging ik met mijn vriend naar een expositie met 125 jaar autoreclame en zag daar een advertentie hangen van Porsche met een rode Porsche en de tekst ''17 juni, vaderdag" erop. Laat Porsche nu net zien lievelingsmerk zijn èn vaderdag dit jaar op 17 juni vallen. Daarom krijgt hij van mij een Porsche op vaderdag (maar dan dus symbolisch ). Ik heb geprobeerd om de poster fullsize te pakken te krijgen maar hij is helaas nergens verkrijgbaar.

Verder ga ik sowieso bij mijn ouders koken en ik denk erover om nog een dvd erbij te halen (Senna, een legendarische coureur die op tragische wijze om het leven gekomen is. Indrukwekkende documentaire).

I want to reconcile the violence in your heart
    I want to recognise your beauty's not just a mask
    I want to exorcise the demons from your past
    I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Standaard

Ik heb even de foto van mijn site gekopieerd. Het gaat dus alleen om de bovenste.

I want to reconcile the violence in your heart
    I want to recognise your beauty's not just a mask
    I want to exorcise the demons from your past
    I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Standaard

Bedankt voor alle nuttige tips, ik heb echt nog geeeeen idee wat ik moet kopen
    Niet nieuw, mijn vorige account is om de een of andere reden geblokkeerd

Opzoek naar een baantje als oppas, bijlesdocent of huishoudelijke hulp?
    http://www.tendea.nl

Regels voor berichten