LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 119

Standaard

Dat hangt af van m'n bui.

Meestal geef ik geen geld aan bedelaars, maar op 'n goede dag kan ik toch wel wat kleingeld wegschenken. Wat ik wel soms doe, als ik teveel heb van'n broodje of een drankje is het aanbieden en tot nu toe hebben ze het altijd aangenomen en vriendelijk dankje gezegd.

Aan straatmuzikanten geef ik wel vaker een centje, enkel als ik het goed vind natuurlijk. 't is niet dat ik aan een knappe gitarist een euro ga geven als hij slecht speelt..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    ab so luut niet!!!!!!

hier in den haag loopt het nu echt de spuitgaten uit met de bedelaars allemaal van die oostblok figuren en echt het is gewoon aso, om de 10 meter staat er wel een vrouwtje met een trekharmonica de hele tijd hetzelfde marginale deuntje te spelen, om strontchagrijnig van te worden, dan staat er weer een vrouw met een bochel met haar handtasje en haar stok maar wel haar hand ophouden, dan is er nog een man met 1 been die zegt: money!!!!!!, er is ook nog een man met een trompet die alleen maar irritante deuntjes speelt en dan heb je tussen al die paupers ook nog chuck
    Chuck is cool. Maar verder wordt het idd te erg. Vooral dat irritante mens dat voor de passage staat.

Standaard

heel af en toe aan straatartiesten als ze goed zijn, maar nooit aan die verschrikkelijke draaiorgelbedelaars met hun zielige bekertjes. alsof dat een prestatie is, beetje aan dat orgel draaien en er een teringherrie uit laten komen. aan andere bedelaars geef ik ook niets, vooral niet omdat ik midden in de stad woon en iedere keer met boodschappen/iets anders er minimaal drie tegenkom. ik ken ze nu ook vrijwel allemaal van gezicht haha. als ik ze allemaal geld ga geven iedere keer dat ik ze tegenkom kan ik mijn eigen zorgverzekering amper meer betalen joh. het zijn er teveel!
    Niet helemaal nieuw. Blog.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

op station nijmegen heb je zo'n vreemd figuur. een surinaamse vrouw die naar iedereen roept: 'mag ik een euro? dan kan ik een frietje kopen.' ik hoef bijna nooit meer met de trein of bus maar ze zat er echt iedere middag. volgens mij zit ze er nog steeds regelmatig.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sazie Bekijk bericht
    Chuck is cool. Maar verder wordt het idd te erg. Vooral dat irritante mens dat voor de passage staat.
    ja en er zijn dus ook serieus mensen die geld aan haar geven he, kan zo kwaad worden als ik dat zie gebeuren, ben je wel goed? denk ik dan
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    ja en er zijn dus ook serieus mensen die geld aan haar geven he, kan zo kwaad worden als ik dat zie gebeuren, ben je wel goed? denk ik dan
    Idd dan blijft ze daar maar elke keer weer terugkomen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *,,Lindsz,,* Bekijk bericht
    Nee.. nooit. Ik denk altijd, ga douchen en solliciteren.
    leuk hoor grapjas. want zo simpel is dat.

ik geef nooit geld aan bedelaars. in gent zie je elke dag op dezelfde plek een ander mens zitten met exact hetzelfde bordje van "heb kind kan kind niet voeden help" dat duidelijk al honderd keer is doorgegeven. ja laat maar dan.

of van die mensen die heel sluw hun bekertje gaan neerzetten met al zo'n muntstuk van twee euro in zodat mensen denken 'oei mensen geven die twee euro dan moet ik ook twee euro geven'. slim hoor maar werkt bij mij niet.

ik geef enkel geld aan straatmuzikanten en als een zekere bedelaar enige sympathie bij mij opwekt dan ga ik die eerder een beetje eten of drinken geven. dat gaat dan meestal wel gepaard met de aanwezigheid van een of ander beest.
    mmm patat

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijstheeglas Bekijk bericht
    op station nijmegen heb je zo'n vreemd figuur. een surinaamse vrouw die naar iedereen roept: 'mag ik een euro? dan kan ik een frietje kopen.' ik hoef bijna nooit meer met de trein of bus maar ze zat er echt iedere middag. volgens mij zit ze er nog steeds regelmatig.
    Neeee, die tamboerijn-vrouw. Wat een draak is dat, zeg! Goddomme door de hele winkelstraat gejammer en gerinkel. Ik geef echt nooit geld en ik kan ook zeer geïrriteerd raken wanneer er om gevraagd wordt. Ooit wel eens een zwerver worteltjes aangeboden. Vitamines kun je krijgen, geld niet.

Standaard

nee. zeker niet aan van die mensen die zo'n papiertje komen rondbrengen waar heel hun zielige leven op uitgetypt staat.
    alles flex

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huguet Bekijk bericht
    Neeee, die tamboerijn-vrouw. Wat een draak is dat, zeg! Goddomme door de hele winkelstraat gejammer en gerinkel. Ik geef echt nooit geld en ik kan ook zeer geïrriteerd raken wanneer er om gevraagd wordt. Ooit wel eens een zwerver worteltjes aangeboden. Vitamines kun je krijgen, geld niet.
    die tamboerijnvrouw is een cultfiguur! serieus ze is niet te stoppen, iedere dag weer staat ze wel weer ergens. tegenwoordig zingt ze gelukkig nauwelijks meer erbij, dat was wel deel van de act haha. zij is echt al vaak geïnterviewd door studentenbladen enzo haha, ik heb haar weleens zien fietsen over de sint anna met haar spullen.

Regels voor berichten