LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 5 van 201 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 2002

Standaard

Vandaag om 15u begon mijn dienst en morgen om 15u is ie afgelopen.. Oh wat haat ik "slaap" diensten....
    29-09-2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door death by sexy Bekijk bericht
    yehhhhhh in mijn poule heb ik gezegd duitsland als winnaar, spanje als verliezend finalist. Allesch is nog mogelijk
    Ik ook al haha, momenteel sta ik eerste in onze familie poule, maar de website is nu online, dus kan de schade niet bekijken (had 2-0 voor spanje gezegd en is 1-0 en had 2-1 voor zweden gezegd en is 2-0)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    kut, net de drie landen wie ik het niet gun
    Ik ook allemaal zo hard niet. Had het leuk gevonden voor Polen en Oekraïne, sowieso Polen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marriet Bekijk bericht
    Ik ook al haha, momenteel sta ik eerste in onze familie poule, maar de website is nu online, dus kan de schade niet bekijken (had 2-0 voor spanje gezegd en is 1-0 en had 2-1 voor zweden gezegd en is 2-0)
    ik sta 2e! op mijn werk. haha. ben eigenlijk niet zo goed hierin maar al jarenland genoeg voetbal-shizzle van mijn vriend gehoord dus ik dacht, misschien wil ik daarmee die 100 euro wel... . geukkig is niet iedereen op kantoor even goed, er zijn missch 4 tegenstanders waar ik "bang" vor moet zijn haha.
    your eyes, so big when they're so close

is weer rookie

Standaard

haha is het dom om jezelf te taggen in een foto waar alleen jij op staat? ja he

Standaard

Is 2.4 km van het centrum ver om in een studentenhuis te wonen? valt wel mee toch?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door extra.ordinary. Bekijk bericht
    Is 2.4 km van het centrum ver om in een studentenhuis te wonen? valt wel mee toch?
    valt idd mee, ik woon het dubbele en dat vind ik redelijk ver, is 15-20min fietsen dus dat is dan de helft.
    love is a ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisaMisa Bekijk bericht
    valt idd mee, ik woon het dubbele en dat vind ik redelijk ver, is 15-20min fietsen dus dat is dan de helft.
    Ja is inderdaad wel te doen dan!

Standaard

Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt in mijn leven. Mijn kont doet pijn van het zitten op de bank.
    Every exit is an entry.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SilentMorning Bekijk bericht
    Ik heb een nieuwe dieptepunt bereikt in mijn leven. Mijn kont doet pijn van het zitten op de bank.
    Ik heb ook zovaak last van mn hoofdhuid van het liggen in bed met mn laptop (hele tijd zelfde houding en druk op dezelfde plek). Ook triest

Regels voor berichten