LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Vakantie 2012

Standaard Vakantie 2012

Waar ga jij deze zomer naartoe?

Ik weet het nog niet, wil wel heel graag op vakantie maar ik wil ook graag een huis kopen met m'n vriend dus zit te twijfelen tussen Curaqao (ik ben er al eens geweest maar ik vind het een heerlijk eiland) of een huis

Standaard

Dan zou ik sowieso voor een huisje gaan, is toch ook lekker!! Op vakantie kun je altijd nog.

Ik ga dit jaar niet op vakantie. Mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf wat draaiende moet blijven tijdens de vakantie, dus misschien gaan we wel een weekendje weg.

Standaard

Albufeira!!! Nu al zin in

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xwhatever Bekijk bericht
    Dan zou ik sowieso voor een huisje gaan, is toch ook lekker!! Op vakantie kun je altijd nog.

Ik ga dit jaar niet op vakantie. Mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf wat draaiende moet blijven tijdens de vakantie, dus misschien gaan we wel een weekendje weg.

Dat hebben wij thuis ook. Mijn vader heeft een eigen zaak en die kan ook nooit op vakantie, zelfs een weekendje weg is al moeilijk te regelen.

Standaard

Voordat ik een paar maanden in Canada ga studeren (oostkust), ga ik eerst 2-3 weekjes reizen rond Vancouver nog geen 2 maandjes to go!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dancinginthewoods Bekijk bericht
    Voordat ik een paar maanden in Canada ga studeren (oostkust), ga ik eerst 2-3 weekjes reizen rond Vancouver nog geen 2 maandjes to go!

Wat gaaf

Standaard

Ik ga zaterdag met mijn vriend naar Lasize, Italie
    Schat gevonden,
    nooit meer zonder,
    want het voelt zo goed.

Standaard

Ik ga zelf niet op vakantie maar ik ga reizen begeleiden. Mijn eerste reis staat voor half juli naar Vietnam en Cambodja en als het goed is in September naar China, maar dat kan ook nog een totaal andere bestemming worden.

Standaard

Ik twijfel nog waar ik naar toe ga. Naar de zon lijkt me in ieder geval heerlijk!

Standaard

Mijn vriend kwam gister met het voorstel om met de motor naar Noorwegen toe te gaan en daar met een tentje overal te wildkamperen. Viskoffer en hengel mee, een tentje mee en gewoon gaan. Lijkt me geweldig!

Ga nooit op reis zonder een koffer vol met dromen

Ik heb geen blog

Of toch wel?

Regels voor berichten