Waar ga jij deze zomer naartoe?
Ik weet het nog niet, wil wel heel graag op vakantie maar ik wil ook graag een huis kopen met m'n vriend dus zit te twijfelen tussen Curaqao (ik ben er al eens geweest maar ik vind het een heerlijk eiland) of een huis![]()
Waar ga jij deze zomer naartoe?
Ik weet het nog niet, wil wel heel graag op vakantie maar ik wil ook graag een huis kopen met m'n vriend dus zit te twijfelen tussen Curaqao (ik ben er al eens geweest maar ik vind het een heerlijk eiland) of een huis![]()
Dan zou ik sowieso voor een huisje gaan, is toch ook lekker!! Op vakantie kun je altijd nog.
Ik ga dit jaar niet op vakantie. Mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf wat draaiende moet blijven tijdens de vakantie, dus misschien gaan we wel een weekendje weg.
Albufeira!!! Nu al zin in![]()
Voordat ik een paar maanden in Canada ga studeren (oostkust), ga ik eerst 2-3 weekjes reizen rond Vancouvernog geen 2 maandjes to go!
Ik ga zaterdag met mijn vriend naar Lasize, Italie![]()
Schat gevonden,
nooit meer zonder,
want het voelt zo goed.
Ik ga zelf niet op vakantie maar ik ga reizen begeleiden. Mijn eerste reis staat voor half juli naar Vietnam en Cambodja en als het goed is in September naar China, maar dat kan ook nog een totaal andere bestemming worden.
Ik twijfel nog waar ik naar toe ga. Naar de zon lijkt me in ieder geval heerlijk!
Mijn vriend kwam gister met het voorstel om met de motor naar Noorwegen toe te gaan en daar met een tentje overal te wildkamperen. Viskoffer en hengel mee, een tentje mee en gewoon gaan. Lijkt me geweldig!