Pagina 3 van 26 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 252

Standaard

denk ook wel dat het komt door haar hoge taile broek.. dat het wellicht lijkt of haar heupen laag zitten.

Standaard

Maar curvy en mollig/dik zijn zijn wel twee heel verschillende dingen. Jennifer Lopez is curvy, maar Sugar Lee Hooper was echt niet curvy. Iemand die curvy is zal nooit een modellen lichaam krijgen en iemand met een modellen lichaam zal nooit curvy worden, die wordt gewoon fat.
    Je lichaam bestaat voor 90% uit komkommer...

BLOG: minkemaria.nl
    FACEBOOK: minkemarianl

Standaard

Ik vind het echt heel leuk om voor de verandering eens een blog/tumblr te zien waar mooie meiden op staan die niet allemaal maatje 34 hebben. Deze meisjes hebben ook gewoon gezonde lichamen, bovendien komt het meer in de buurt van mijn eigen lichaamstype dus als ik ooit besluit dat ik toch echt wel af wil vallen is dat op zich wel mooie inspiratie.

Met al die fitness en thinspiration blogs tegenwoordig begon ik al te denken dat je vormen hebben echt niet meer kan ofzo. Die meisjes zijn ook mooi hoor maar het is gewoon echt niet mijn ding.
    Fairy tales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten.

Mijn Pinterest
    Hantastic Beauty

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    is dit serieus? ik vind die heupen namelijk echt niet zo mooi, veel te veel en veel te laag ofzo?
    een paar hakken eronder en alles staat weer op zijn plek.

Lekker belangrijk dat haar heupen veel zijn en te laag. Jij vindt het niet mooi, maar ik wel.

Standaard

huh wat een rare reactie?

ik reageerde op boellie, die haar mening gaf, en ik gaf ook mijn mening.
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phaedra Bekijk bericht
    een paar hakken eronder en alles staat weer op zijn plek.

Lekker belangrijk dat haar heupen veel zijn en te laag. Jij vindt het niet mooi, maar ik wel.
    ze bedoelde het niet verkeerd hoor! ze gaf gewoon haar mening, op die van mij!

Standaard

+ ik ben zelf ook een maatje 38-40 dus ben ook niet de aller slankste hoor. heb ook heupen, borsten, benen en billen
    en bovenarmen haha
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

Mah, ik zou wel zo'n lijf willen maar al het vet zit bij mij op de verkeerde plek. Als ik dikker zou worden zou ik er gewoon raar uit gaan zien, niet mooi rond of in verhouding. Dus, ik blijf lekker gewoon skinny bitch (hoewel niet eens zo skinny)

Standaard

Ja als je mooie vormen hebt maakt het echt niet uit of je dikker bent. Sommige meisjes zijn op die Tumblr echt griekse godinnen. Maar bij sommige mensen is het zo erg uit verhouding dat het niet mooi is, vind ik dan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raign'beau Bekijk bericht
    Ja als je mooie vormen hebt maakt het echt niet uit of je dikker bent. Sommige meisjes zijn op die Tumblr echt griekse godinnen. Maar bij sommige mensen is het zo erg uit verhouding dat het niet mooi is, vind ik dan.
    ja inderdaad, als je mooie vormen hebt dan maakt een paar kilo meer of minder niet uit
    als ik nu aankom krijg ik gewoon een dikke buik en dat is het haha
    WHEN LIFE HANDS ME LEMONS,
    I MAKE BEEF STEW.

Regels voor berichten