Wat is een echt goede sneldrogende topcoat? Ik wil eigenlijk die van INM proberen, maar die kan ik alleen online bestellen met vrij hoge verzendkosten. Wie weet er een die wel gewoon in de winkel te krijgen is en niet te duur is?
Wat is een echt goede sneldrogende topcoat? Ik wil eigenlijk die van INM proberen, maar die kan ik alleen online bestellen met vrij hoge verzendkosten. Wie weet er een die wel gewoon in de winkel te krijgen is en niet te duur is?
Als goedkope budget optie is de Essence better than gel nails top sealer ook erg fijn als sneldrogende topcoat (al is hij er eigenlijk niet voor bedoeld) maar hij droogt de lak erg snel en je krijgt er een mooie glossy finish van.
Verder vind ik Essie Good to Go en Sally Hansen Insta Dri ook fijn, Seche Vite droogt ook snel maar heeft vrij slechte ingredienten en laat je nagellak krimpen.
Nieuw: pastel oorbellen!!
bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet
KLIK
Ik vind de Seche Vite heel fijn, dat is echt mijn persoonlijke favoriet![]()
Ik gebruik INM en bestel via ebay. Ik geloof dat ik ongeveer 8 euro betaal voor 1 flesje van 15ml inclusief verzendkosten.
Wel is na een jaar mijn flesje te dik aan het worden en ookal zit er nog 1/3de in, ik moet toch een nieuw bestellen. Maar dat kan je niet vermijden volgens mij.
bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet
KLIK
Ik heb nagellakverdunner van Essie (ook via Ebay), maar dat gebruik ik liever niet voor sneldrogende topcoat want dan heb ik het idee dat hij niet meer werkt ofzo.
Maar ik kan het misschien wel eens proberen in plaats van mijn flesje meteen weg te gooien.
ik heb mijn inm topcoat bij de shop van misslipgloss gekocht en verzendkosten waren maar 2,95. maar ik zie nu dat ze de normale versie niet meer hebben. misschien kan je beetje in de gaten houden, hij zal daar vast wel terug komen.
KLIK