LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Standaard Aan de beutybloggers/lovers etc.

Wat is een echt goede sneldrogende topcoat? Ik wil eigenlijk die van INM proberen, maar die kan ik alleen online bestellen met vrij hoge verzendkosten. Wie weet er een die wel gewoon in de winkel te krijgen is en niet te duur is?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OhMyGosh!!!!! Bekijk bericht
    Wat is een echt goede sneldrogende topcoat? Ik wil eigenlijk die van INM proberen, maar die kan ik alleen online bestellen met vrij hoge verzendkosten. Wie weet er een die wel gewoon in de winkel te krijgen is en niet te duur is?
    Die van INM is inderdaad wel erg goed! Ik vind zelf de Trind topcoat wel erg fijn, maar deze is vrij prijzig!
    Mijn (beauty) blog - Belessa

Love of beauty is Taste. The creation of beauty is Art.

Standaard

Als goedkope budget optie is de Essence better than gel nails top sealer ook erg fijn als sneldrogende topcoat (al is hij er eigenlijk niet voor bedoeld) maar hij droogt de lak erg snel en je krijgt er een mooie glossy finish van.

Verder vind ik Essie Good to Go en Sally Hansen Insta Dri ook fijn, Seche Vite droogt ook snel maar heeft vrij slechte ingredienten en laat je nagellak krimpen.

Nieuw: pastel oorbellen!!

bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet

KLIK

Standaard

Ik gebruikte INM en nu gebruik ik NYC In A New York Minute. Droogt supersnel!
    A little rebellion now and then is a good thing.

Blog
    Tumblr

Standaard

Ik vind de Seche Vite heel fijn, dat is echt mijn persoonlijke favoriet

Standaard

Ik gebruik INM en bestel via ebay. Ik geloof dat ik ongeveer 8 euro betaal voor 1 flesje van 15ml inclusief verzendkosten.

Wel is na een jaar mijn flesje te dik aan het worden en ookal zit er nog 1/3de in, ik moet toch een nieuw bestellen. Maar dat kan je niet vermijden volgens mij.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stervis Bekijk bericht
    Ik gebruik INM en bestel via ebay. Ik geloof dat ik ongeveer 8 euro betaal voor 1 flesje van 15ml inclusief verzendkosten.

Wel is na een jaar mijn flesje te dik aan het worden en ookal zit er nog 1/3de in, ik moet toch een nieuw bestellen. Maar dat kan je niet vermijden volgens mij.
    Je kunt het wel verdunnen met nagellak verdunner maar dat helpt meestal maar tijdelijk.

bow - sideways cross - hamsa - karma - clou bangle - klaver - infinity - wishbone - skull - leaf - friendship - studs - neon - løve Bracelet

KLIK

Standaard

Ik heb nagellakverdunner van Essie (ook via Ebay), maar dat gebruik ik liever niet voor sneldrogende topcoat want dan heb ik het idee dat hij niet meer werkt ofzo.
    Maar ik kan het misschien wel eens proberen in plaats van mijn flesje meteen weg te gooien.

Standaard

ik heb mijn inm topcoat bij de shop van misslipgloss gekocht en verzendkosten waren maar 2,95. maar ik zie nu dat ze de normale versie niet meer hebben. misschien kan je beetje in de gaten houden, hij zal daar vast wel terug komen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stervis Bekijk bericht
    Ik heb nagellakverdunner van Essie (ook via Ebay), maar dat gebruik ik liever niet voor sneldrogende topcoat want dan heb ik het idee dat hij niet meer werkt ofzo.
    Maar ik kan het misschien wel eens proberen in plaats van mijn flesje meteen weg te gooien.
    Werkt nog prima daarna maar ik vind de verdunner nooit lang werken na 1/2 keer gebruiken wordt de nagellak weer dik in ieder geval dat heb ik daarna altijd.

KLIK

Regels voor berichten