LOVEMATCH:  
  +  
    match
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Backpacken

Standaard Backpacken

Hallo! Heeft er iemand wat (goeie) tips voor het inpakken van een backpack en eventueel wat nog handig is om mee te nemen? Alles is welkom.
    Ik ga dat voor het eerst doen en ik ga naar Ghana voor een aantal weken en ik heb dus echt geen idee waar ik het best kan beginnen. Nogmaals, alles is welkom.

Thankzzzzzzz
    slof

Standaard

Ik koop geen dure sneldrogende handdoeken, maar wel dweilen.
    Klinkt een beetje gek, maar uiteindelijk is zo'n sneldrogende handdoek ook een soort van dweil.

Standaard

Tips kan ik ook wel gebruiken! Ik ga voor twee maanden weg, maar heel gevarieerde bestemmingen: stad, bergen, strand.

Strandlaken wil ik heel graag meenemen maar dat past gewoon echt niet
    His standard works of fiction about imaginary success
    The chorus girls in neon were his closest things to friends
    But to a writer, the truth is no big deal

Standaard

Dit badlaken is veel compacter dan een groot strandlaken. Het heeft 1 kant van katoen en 1 kant van dun badstof. Ik heb er net een gekocht voor mijn vakantie (ook met backpack). Verder neem ik nog een dunne hammambaddoek mee, die droogt ook super snel. Tussendoor af en toe wassen, lijkt mij ideaal.

http://www.hema.nl/winkel/vakantie-e...aken-(5249092) Nu in de aanbieding bij de HEMA!

VIVE LA VIEP VIEP.WORDPRESS blog

VIVE LA VIEP online shop

VIVE LA VIEP op facebook

vivelaviep we heart it

en als je morgen wakker wordt, legt moeder kersen op je bord...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l0ve-ch0colat! Bekijk bericht
    Tips kan ik ook wel gebruiken! Ik ga voor twee maanden weg, maar heel gevarieerde bestemmingen: stad, bergen, strand.

Strandlaken wil ik heel graag meenemen maar dat past gewoon echt niet
    Strandlaken zeker niet doen. Neemt heel veel ruimte in beslag en droogt niet snel.
    In plaats daarvan een sarong meenemen/daar kopen en gebruiken als strandhanddoek. Ideaal!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miszm Bekijk bericht
    Strandlaken zeker niet doen. Neemt heel veel ruimte in beslag en droogt niet snel.
    In plaats daarvan een sarong meenemen/daar kopen en gebruiken als strandhanddoek. Ideaal!
    Bedankt voor je tip!
    His standard works of fiction about imaginary success
    The chorus girls in neon were his closest things to friends
    But to a writer, the truth is no big deal

Standaard

Ik kan je ook wel wat tips geven denk ik. Ik heb alles in mijn backpack opgerold zitten en dit dan weer in zakjes verdeeld. Dus bijvoorbeeld mijn broeken rol ik op, doe ik mijn broeken in 1 zakje bij elkaar (pedaalemmerzakjes ofzo) etc. Dan hoef je niet je halve backpack leeg te trekken voordat je iets hebt gevonden.

Zorg dat de zware spullen een beetje onderin zitten anders val je om haha. Of tenminste, dat loopt echt niet fijn. Ik had mijn sneakers en klamboe enzo aan de buitenkant van mijn backpack vast gemaakt. Scheelt heel veel plek binnen in.

Ik had ook altijd een kleine rugzak (echt klein) op mijn buik hangen zodat ik mijn paspoort en geld bij de hand had.

Koop ook een flightbag die je ook als raincover kan gebruiken. Dan kan je hem erin doen en dicht ritsen met een slotje eraan als je gaat vliegen of als hij boven op een auto gebonden wordt. En als het gaat regenen kan je hem eroverheen doen en blijft je backpack droog. Oja deze hing ook aan de buitenkant.

Uhmmm voor de rest weet ik even zo snel niks meer. Misschien kom ik er later nog op.

Standaard

Een flightbag is inderdaad een goede tip, heb je echt nodig als je wilt dat je je backpack na een paar keer vliegen nog kan gebruiken anders gaan al die riempjes en sloten veels te snel kapot omdat je backpack natuurlijk heen en weer gegooid wordt in het vliegtuig.

Zou inderdaad geen strandlaken meenemen, onnodig gewicht... Ik heb gewoon een normale handdoek en op het strand gebruik ik mijn sjaal! Droog ook heel snel.

Ik rol inderdaad ook alles op en zware dingen inderdaad zoveel mogelijk onderin of tegen je rug aan zodat je niet achterover valt haha, en sokken en hemdjes enzo kan je goed gebruiken om alle gaatjes op te vullen!
    You're ever welcome with me any time you like,
    Let's drive to the country side, leave behind some green-eyed look-a-likes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mochilera Bekijk bericht
    Ik kan je ook wel wat tips geven denk ik. Ik heb alles in mijn backpack opgerold zitten en dit dan weer in zakjes verdeeld. Dus bijvoorbeeld mijn broeken rol ik op, doe ik mijn broeken in 1 zakje bij elkaar (pedaalemmerzakjes ofzo) etc. Dan hoef je niet je halve backpack leeg te trekken voordat je iets hebt gevonden.

Zorg dat de zware spullen een beetje onderin zitten anders val je om haha. Of tenminste, dat loopt echt niet fijn. Ik had mijn sneakers en klamboe enzo aan de buitenkant van mijn backpack vast gemaakt. Scheelt heel veel plek binnen in.

Ik had ook altijd een kleine rugzak (echt klein) op mijn buik hangen zodat ik mijn paspoort en geld bij de hand had.

Koop ook een flightbag die je ook als raincover kan gebruiken. Dan kan je hem erin doen en dicht ritsen met een slotje eraan als je gaat vliegen of als hij boven op een auto gebonden wordt. En als het gaat regenen kan je hem eroverheen doen en blijft je backpack droog. Oja deze hing ook aan de buitenkant.

Uhmmm voor de rest weet ik even zo snel niks meer. Misschien kom ik er later nog op.
    Ik sluit me aan bij jouw tips. Kleding enz oprollen en zware dingen onderin.

Regels voor berichten