Pagina 3 van 201 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojo jojo Bekijk bericht
    ik neem meestal wat fruit of wat rauwe groente (wortel, komkommer bijvoorbeeld)
    eventueel met een beetje pindakaas
    maar als ik merk dat ik elke avond veel trek heb dan zorg ik dat ik of wat meer eet bij het avondeten of wat later eet (7 uur ipv 6 uur bijvoorbeeld)

mijn lievelingssalade is spinazie salade
    100 gram spinazie, 1 avocado, 1 hardgekookt ei, 1/2 lente ui en wat cherry tomaatjes
    Oh oke ja dat is een goede, wat meer fruit ofzo...
    Ik eet altijd rond 19:00 hahaha... maar ik denk omdat ik ben gestopt met roken dat ik daardoor extra trek heb.

Ow die salade ga ik ook proberen!! Lekker!

Standaard

ik heb in het vorige topic veel tips gegeven wat salades betreft, wat ik vaak doe is veel groente gebruiken zoals gegrilde courgette/aubergine/paprika, doperwtjes, wortel, bosui, etc! wat ook lekker is is bietjes met geitenkaas, hmmmm.

bij mij 0,6 eraf sinds vorige week! en dat tijdens mijn period jeeeeej

en 's avonds werkt alleen fruit niet bij mij, krijg ik meer trek van. ik probeer 's avonds vaak kwark/griekse yoghurt met amandelschaafsel en eventueel fruit te eten. of rauwkost of olijven.
    Niet helemaal nieuw. Blog.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijstheeglas Bekijk bericht
    ik heb in het vorige topic veel tips gegeven wat salades betreft, wat ik vaak doe is veel groente gebruiken zoals gegrilde courgette/aubergine/paprika, doperwtjes, wortel, bosui, etc! wat ook lekker is is bietjes met geitenkaas, hmmmm.

bij mij 0,6 eraf sinds vorige week! en dat tijdens mijn period jeeeeej

en 's avonds werkt alleen fruit niet bij mij, krijg ik meer trek van. ik probeer 's avonds vaak kwark/griekse yoghurt met amandelschaafsel en eventueel fruit te eten. of rauwkost of olijven.
    ik heb het vorig topic zoals je merkt niet gelezen, helaas.
    Maar thanks!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XxLauraxX Bekijk bericht
    Dat valt reuze mee hoor.
    Ik kijk net even op het etiket van de Calve pot die ik heb en per boterham is het 1 gram suiker.
    Geen transvetten.
    En als ingrediënten: pinda's, plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout.
    Dus geen chemische toestanden gelukkig.

En gefeliciteerd Grapefruit! Dat is echt veel, super!

Hier gaat het ook goed, ik ben bij les 15 van STR, alleen hardlopen in dit weer is geen aanrader... Veel te benauwd! En ik doe er 30 minute shred bij, alleen dan gewoon om de dag.
    En ik woon niet meer thuis, maar als ik daar ben eet ik mee want ze eten eigenlijk altijd wel gezond gelukkig. Behalve op zaterdag, dat is frietdag maar mijn doel is niet om af te vallen, en ach een keer patat vind ik dan niet erg.

Oh trouwens, bij de AH hebben ze nu Erben's Natuurijs, biologisch yoghurtijs. Echt lekker en heel weinig kcal in vergelijking met 'gewoon' ijs.
    Calve maakt ook inderdaad goede pindakaas, maar sommige goedkopere merken compenseren de prijs met goedkope troep. Altijd even checken dus

Standaard

Dat valt reuze mee hoor.
    Ik kijk net even op het etiket van de Calve pot die ik heb en per boterham is het 1 gram suiker.
    Geen transvetten.
    En als ingrediënten: pinda's, plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout.
    Dus geen chemische toestanden gelukkig.

En gefeliciteerd Grapefruit! Dat is echt veel, super!

Hier gaat het ook goed, ik ben bij les 15 van STR, alleen hardlopen in dit weer is geen aanrader... Veel te benauwd! En ik doe er 30 minute shred bij, alleen dan gewoon om de dag.
    En ik woon niet meer thuis, maar als ik daar ben eet ik mee want ze eten eigenlijk altijd wel gezond gelukkig. Behalve op zaterdag, dat is frietdag maar mijn doel is niet om af te vallen, en ach een keer patat vind ik dan niet erg.

Oh trouwens, bij de AH hebben ze nu Erben's Natuurijs, biologisch yoghurtijs. Echt lekker en heel weinig kcal in vergelijking met 'gewoon' ijs.
    Dat ijs is ook echt té lekker! Heb hier nog een heel inimini klein beetje staan!

Ik heb net lekker van kwart over 11 tot half 1 gesport! Heerlijk! Alleen niet zoveel buikspieren gedaan omdat ik nog veel spierpijn heb van afgelopen woensdag
    The measure of love is to love without measure

Pinterest

Standaard

Dat ijs is inderdaad lekker, en maar 60 calorieen per ijsje. Ik heb de citroenvariant geprobeerd en ik wil ook nog die bakjes gaan halen, met bosbessen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LiveLaughLove Bekijk bericht
    Calve maakt ook inderdaad goede pindakaas, maar sommige goedkopere merken compenseren de prijs met goedkope troep. Altijd even checken dus
    ik heb hier perfekt pindakaas (van de jan linders denk ik) en daar zit in 80% pinda's, plantaardige olie, dextrose, gehard plantaardig vet, zout
    en in mijn puur&eerlijk biologische pindakaas zit 77% gebrande gemalen pinda's*, plantaardig vet*, rietsuiker*, zeezout
    * = van biologische oorsprong

wat is precies het verschil tussen rietsuiker en dextrose/glucose?

Standaard

[QUOTE=Marbella]Varkensvet of eieren (???) zijn nou niet echt standaardbroodingredienten. Daarom stond ik er ook van te kijken.

Meestal is het bloem, gist/zuurdesem, water, zout + broodverbeteraar

ik dacht eerst: tsja, gist leeft ook dus misschien is het daarom niet veganistisch [QUOTE]

Beetje laat gequote maar broodverbeteraar is dus vrijwel altijd niet-vegan
    Marktplaats
    Bekende grijze H&M jurk maat S
    Vintage bruine laarsjes maat 39
    Zwarte H&M hakken maat 39
    Rok van de H&M By Night collectie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mojo jojo Bekijk bericht
    ik heb hier perfekt pindakaas (van de jan linders denk ik) en daar zit in 80% pinda's, plantaardige olie, dextrose, gehard plantaardig vet, zout
    en in mijn puur&eerlijk biologische pindakaas zit 77% gebrande gemalen pinda's*, plantaardig vet*, rietsuiker*, zeezout
    * = van biologische oorsprong

wat is precies het verschil tussen rietsuiker en dextrose/glucose?
    dextrose is volgens mij een zoetstof en rietsuiker een 'natuurlijke' vorm van suiker. wat mij betreft hoort geen van beiden in pindakaas, ik ziet meer met dat gehard plantaardig vet, dat is dus een transvet.
    Niet helemaal nieuw. Blog.

Blog met ballen. Over sport, muziek, literatuur, film en ieder weekend gastblogs over alles en nog wat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijstheeglas Bekijk bericht
    dextrose is volgens mij een zoetstof en rietsuiker een 'natuurlijke' vorm van suiker. wat mij betreft hoort geen van beiden in pindakaas, ik ziet meer met dat gehard plantaardig vet, dat is dus een transvet.
    ja dat wist ik, maar die eet ik dus niet daarom heb ik die biologische, maar mijn ouders gebruiken liever die perfekt want die is goedkoper

Regels voor berichten