LOVEMATCH:  
  +  
    match
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Bang om te daten?

Standaard Bang om te daten?

Sinds een paar maanden ben ik weer vrijgezel na 2 jaar. We zijn gewoon 'goed' uit elkaar gegaan. Het vrijgezellenleven bevalt me heel goed. Ik ga in het weekend uit, doe leuke dingen met vrienden en vermaak me dus prima. Over 1,5 maand verhuis ik voor 8 maanden naar Oslo waar ik ook heel veel zin in heb.

Nu heb ik alleen een paar keer gezoend met verschillende jongens. Niks mis mee, maar ik lijk een rare gewoonte te hebben ontwikkeld. Zodra een jongen mij later whatsappt of belt om wat af te spreken houd ik dit heel erg af en verzin in excuses om niet af te hoeven spreken, ook als het hele leuke jongens zijn. De jongens die juist niets van zich laten horen wil ik heel graag weer zien.

Sowieso heb ik nog nooit een date gehad. En moet ik dat überhaupt wel doen zo vlak voor ik weg ga? Iemand die mijn gevoelens deelt? Haha.
    Een Nederlands meisje in Oslo.

Ik gooi mijn leven graag op het internet.

Standaard

Vind het niet raar. Het is toch 'net' uit, dus dan heb je even geen zin in een relatie en meeste mensen vertonen dan even 'bindingsangst'. Waarschijnlijk ga je niet in op de dates omdat je het gevoel hebt dat de jongen misschien 'meer' wilt, terwijl de jongen die niet achter je aan zitten je niet dat verstikkende gevoel geven. (Just my guess)

Een date zie ik als een 'leuke activiteit met iemand die je eventueel leuk vindt' en niet als 'een eerste stap in een relatie' (maar goed, weet dat niet iedereen mijn mening deelt), dus ik zou zeggen als die jongen leuk is, waarom niet? Daten verplicht je tot niets.

Standaard

naja misschien neem je onbewust wel lekker afstand
    zoenen prima, maar al dat andere gezeik, laat maar lekker hangen....

en t is pas 2 mnd uit, dus eigenlijk al heel wat dat je uberhaupt alweer uitgaat, nieuwe mensen (meerdere) leert kennen en intiem mee doet etc?

waarom zo'n haast?
    easy going is prima toch.

en daten is ook gewoon heel suf, omdat t dan meteen zo'n typische insteek heeft ofzo
    hha vind ik hoor
    so it goes

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tasja Bekijk bericht
    Vind het niet raar. Het is toch 'net' uit, dus dan heb je even geen zin in een relatie en meeste mensen vertonen dan even 'bindingsangst'. Waarschijnlijk ga je niet in op de dates omdat je het gevoel hebt dat de jongen misschien 'meer' wilt, terwijl de jongen die niet achter je aan zitten je niet dat verstikkende gevoel geven. (Just my guess)

Een date zie ik als een 'leuke activiteit met iemand die je eventueel leuk vindt' en niet als 'een eerste stap in een relatie' (maar goed, weet dat niet iedereen mijn mening deelt), dus ik zou zeggen als die jongen leuk is, waarom niet? Daten verplicht je tot niets.
    Zo zie ik het ook! Gewoon heel chill kijken waar het heen loopt en er niet te veel van verwachten!

En op zich idd ook logisch dat je er nog niet zo'n zin in hebt als het nog niet lang uit is, maar dat komt vanzelf denk wel.

(al twijfelde ik tijd terug ook of ik wel al twee maanden nadat het uit was moest daten met iemand, toen wel gedaan omdat ik het wel 'grappig' vond, was absoluut toen nog niet toe aan een volgende relatie!!)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Labyrinth Bekijk bericht
    Sinds een paar maanden ben ik weer vrijgezel na 2 jaar. We zijn gewoon 'goed' uit elkaar gegaan. Het vrijgezellenleven bevalt me heel goed. Ik ga in het weekend uit, doe leuke dingen met vrienden en vermaak me dus prima. Over 1,5 maand verhuis ik voor 8 maanden naar Oslo waar ik ook heel veel zin in heb.

Nu heb ik alleen een paar keer gezoend met verschillende jongens. Niks mis mee, maar ik lijk een rare gewoonte te hebben ontwikkeld. Zodra een jongen mij later whatsappt of belt om wat af te spreken houd ik dit heel erg af en verzin in excuses om niet af te hoeven spreken, ook als het hele leuke jongens zijn. De jongens die juist niets van zich laten horen wil ik heel graag weer zien.

Sowieso heb ik nog nooit een date gehad. En moet ik dat überhaupt wel doen zo vlak voor ik weg ga? Iemand die mijn gevoelens deelt? Haha.
    ik zou gewoon wel op je gut feeling afgaan. blijkbaar heb je nog niet zoveel zin om weer te daten, anders had je het al wel eens gedaan. ik heb ook wel eens gedate met een jongen die daarna wegging, hartstikke leuke tijd mee gehad, nog steeds vrienden
    Doing things
    Differently
    Leads to something
    Exceptional

Standaard

Bedankt voor alle reacties!

Het is trouwens nu bijna een half jaar uit. Ik voelde me een beetje apart omdat ik geen zin heb om af te spreken maar dat is eigenlijk heel normaal natuurlijk haha. Dankjulliewel
    Een Nederlands meisje in Oslo.

Ik gooi mijn leven graag op het internet.

Standaard

Dat is heel normaal hoor, als je net uit een relatie komt. Ik zou het gewoon lekker rustig aan doen.

Standaard

Ik heb nog nooit een lange relatie gehad en ik vind daten ook heel awkward en doe het liever niet.
    En in jouw geval snap ik het al helemaal! Ik zou het gewoon mooi bij zoenen houden haha en eerst maar eens lekker vrij naar Oslo gaan.

Regels voor berichten