LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 198 van 198 EersteEerste ... 98148188196197198
Weergegeven resultaten: 1.971 t/m 1.974 van 1974

Standaard

ik ben zooo overstuuur. ik ben echt kapot gewoon.
    Onder dezelfde zon,
    Die ons jarenlang vertelde dat de dag begon,
    Hetzelfde warme licht, maar zonder jou.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anonieeem. Bekijk bericht
    ik ben zooo overstuuur. ik ben echt kapot gewoon.
    wat is er gebeurd?
    Soms wil ik mijn vingers aan de binnenkant van mijn
    ribben klauwen en het opentrekken tot twee vleugels
    van voren en een open hart om te laten zien;
    HET KLOPT!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bazinga. Bekijk bericht
    wat is er gebeurd?
    Ik was bezig met een jongen.. En hij heeft bij mij geslapen en hebben we seks gehad.. En donderdag had ik dus weer seks met hem.. Maar telkens na de seks, deed ie zo vreemd.. dan was ie mij opeens zat? later blokt hij mij op whatsapp. en ik belde hem.. nam zijn vriendin op en zei beter laat je mijn vriend met rust, anders breek ik je poten..

HIj heeft dus gwn een vriendin. en voor die jongen, sprak ik ook zon jongen via app, en kwam ik later ook achter dat hij een vriendin bleek te hebben. ik kan jongens gewoon echt niet meer vertrouwen..

Maargoed, dat het nu 'over' is maakt mij niet eens zoveel uit.. maar.. nu ik er over na denk heb ik hem ook gebruikt om over myn ex heen te komen. waar ik na 14 maanden nog niet over heen ben. Hij zit zooo diep in mijn hart. en nu wil ik gelijk weer contact met hem zoeken, maar ik weet echt niet of ik dat wel moet doen
    Onder dezelfde zon,
    Die ons jarenlang vertelde dat de dag begon,
    Hetzelfde warme licht, maar zonder jou.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisaMisa Bekijk bericht
    had ik ook laatst met mijn vriend, zei wel meteen van oh geen weltrusten? maar hij was gewoon echt supermoe want volgende ochtend was hij gewoon weer vrolijk en zei dat hij moe was.
    misschien is dat het ? of was hij ziekig/buikpijn oid, dan word ik altijd heel stil maar wil dan niks zeggen erover van ik heb buikpijn/misselijk.

of is er wat voorgevallen?
    Jaaa, toen hij uit bed kwam was er inderdaad niks meer aan de hand. Hij was zo moe dat hij gewoon geen zin meer had om te praten. Als is naar me glimlachen of me even knuffelen dan blijkbaar ook te vermoeiend, maar alles is weer goed
    It's like forgetting the words to your favorite song.

Regels voor berichten