LOVEMATCH:  
  +  
    match
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 111

Discussie: kut kut kut

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezw Bekijk bericht
    'ik heb trouwens wel eerst het bloed weggespoeld en m voor een dag of wat in mn vriezer geflikkerd'
    hahaha sorry ik zie het helemaal voor me!

ik zou de dierenambulance bellen dat je een kat gevonden hebt, zodat ze er dan op die manier achterkomen. als ik zo lees wat voor dingen die tokkies uithalen zou ik het ook niet meer durven, maar ze hebben wel het recht te weten dat hun kat overleden is.

en die kat ontdooien zal ook wel even duren, dus je kunt hem er beter snel uithalen.
    be true to who you are

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elodi Bekijk bericht
    oke maar even een serieus antwoord van mij:
    ik zou hem sowieso niet weggooien maar vanavond gewoon buiten in de buurt neerleggen zodat je buren hem zelf wel vinden
    dan hoeven ze nooit te weten dat jij het was, want het is nu wel te laat om alsnog te bekennen vind ik haha

als het mij was overkomen had ik het gelijk tegen m'n buren verteld en gezegd dat ik het super erg vind en het me heel erg spijt
    want je hebt het niet expres gedaan toch, gewoon kut dat die kat net op dat moment achter je auto liep en je hem niet zag
    ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje te laat om nu nog te gaan bekennen
    ihr seid alle richtig korrekt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeg Elsker Dig Bekijk bericht
    ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje te laat om nu nog te gaan bekennen
    juist dit. En of eerlijk bekennen nou zo'n goed idee is weet ik.. kun je niet de kat ergens neerleggen als ie volledig is ontdooid en dan zeggen dat je hem hebt zien liggen?

Standaard

Wat een verhaal.. Een dode kat in de vriezer, een vriend die een pootje af wil hakken en in de brievenbus gooien Komt op mij niet heel geloofwaardig over?

Maar als het wel waar is kan ik me de angst voor échte nare tokkie buren op zich wel een beetje voorstellen, je moet niet hebben dat ze iets gaan vernielen of je huis in de fik steken. Bij alle 'normale' mensen zou ik diep ademhalen en het eerlijk vertellen.
    Zijn ze echt gestoord dan zou ik misschien ook voor de optie van kat eindje verderop neerleggen+dierenambulance bellen, maar het is wel erg detective-achtig dan!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moscow Bekijk bericht
    Het is nooit te laat toch? Gewoon doen alsof het net gebeurd is ofzo..
    maar dan heeft dat buurmeisje waarschijnlijk al gezien dat er eerst nog geen kat bij de auto lag?

Standaard

Ook "tokkies" kunnen liefde voelen voor hun kat, hoe erg zou het zijn als zij denken dat hun kat vermist is terwijl hij gewoon bij jou in de vriezer ligt? Getuigt ook een beetje van "tokkie" gedag vind ik, pff.
    Er over liegen zou ik ook niet doen. Straks heeft iemand toch gezien dat jij hem hebt aangereden.
    Dat "tokkie" gehalte blaas je misschien ook wel wat op? Tokkie of geen tokkie: jij hebt hun kat doodgereden en ze hebben het recht om dat te weten vind ik.

Ook vreselijk voor jou trouwens om zoiets mee te maken, bah!

Standaard

Sorry hoor maar ik heb even heel hard gelachen om dit topic, ook de reacties van: het duurt vast wel even om hem te ontdooien dus ik zou hem er maar snel uithalen hahahaha.

Standaard

Maar even serieus hee, een stuk kipfilet duurt er al een eeuwigheid over om te ontdooien(zonder het in de magnetron te stoppen) dus hoe denk je die kat OOIT te kunnen ontdooien vanavond nog?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Now you're just somebody Bekijk bericht
    Maar even serieus hee, een stuk kipfilet duurt er al een eeuwigheid over om te ontdooien(zonder het in de magnetron te stoppen) dus hoe denk je die kat OOIT te kunnen ontdooien vanavond nog?
    Nou zie ik dus voor me dat ze die kat gaat ontdooien in de magnetron :')
    Isn't it good Norwegian wood?

Tumblr

Standaard

Oké wat ik zou doen is de kat uit de vriezer halen. En dan de dierenambulance bellen en zeggen dat je een kat heb aangereden maar dat je het niet tegen je buren durft te zeggen, misschien zijn hun wel zo lief om hem te brengen naar je buren je weet maar nooit toch?

En anders gewoon eerlijk bekenen, je deed het toch niet expres dat zien ze heus wel snel genoeg dat je het heel erg vind.

Regels voor berichten