LOVEMATCH:  
  +  
    match
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Standaard [Enquête] Retourvoorwaarden bij het online kopen van kleding

Beste Elle girls,

Voor mijn scriptie (master Marketing) doe ik onderzoek naar de waarde die consumenten hechten aan bepaalde retourvoorwaarden bij het online kopen van kleding. De data hiervoor verzamel ik met een enquête. Iedereen die mij zou willen helpen door de enquete in te vullen ben ik heel erg dankbaar! Het invullen van de enquete neemt ongeveer 10min in beslag en is in het Engels. De doelgroep is iedereen die weleens online kleding koopt en/of overweegt online kleding te kopen, ik denk daarom dat ik op dit forum wel een goede kans maak om deze doelgroep aan te spreken;)

www.thesistools.com/productreturns

Alvast erg bedankt!

Tomas

Standaard

Heb 'm ingevuld Vond het wel lastig om te bedenken hoeveel ik uitgeef in 1 jaar tijd.. misschien had je beter per maand kunnen vragen. Succes met je scriptie!
    ....
    Blog: Anotherfashionlover.nl
    Fashion|Beauty|Lifestyle

Standaard

Ik heb 'm ingevuld!

Standaard

Ingevuld.
    Ik persoonlijk vond de keuze's van het t-shirt online kopen een beetje veel.
    Ik had ook gewoon kunnen aangeven dat ik voor de goedkoopste optie ga, tenzij retour duur is, dan de een na goedkoopste. Ophalen tijdens kantooruren maakt me nu niet uit (student). Ipv 10 optie's na lezen.

Succes!

Leven is het meervoud van lef

Standaard

Heel erg bedankt voor het invullen!

Snap erg goed dat de laaste vragen de vervelendste zijn om in te vullen, maar het zijn juist de belangrijkste vragen voor mijn onderzoek. Ik kon ze dus niet schrappen

Ps. Als er nog mensen zijn die em nog niet ingevuld hebben, maar mij hiermee wel willen helpen: de enquete staat nog online.

Standaard

Ik heb m ook ingevuld. Die vragen over hoeveel je in een jaar uitgegevens hebt is idd erg lastig.

Standaard

Ik heb m ook ingevuld. Die vragen over hoeveel je in een jaar uitgegevens hebt is idd erg lastig.

Standaard

Ingevuld

Regels voor berichten