ELLEgirl
INLOGGEN naam:  wachtwoord: 
fashiongirl
prettygirl
girltalk
girlworld
home

Terug naar de homepage van het forum

Reageren
Oud 09 February 2010, 00:45
GossipGirl_Serena GossipGirl_Serena is offline
ELLEgirl

Standaard

Ik weet t niet, er zijn toch dingen die je gewoon niet deelt met elkaar? Moet je dan werkelijk waar ALLES van elkaar kennen en weten? Dan is de magie en het speciale er zo uit! En dan moet je nog je hele leven:P kijk als ik later oud & lelijk ben doe ik dat wel, maar nu ik er nog een beetje fatsoenlijk utizie wil ik daarvan genieten om een jongen helemaal in de waan te laten dat ik niet schijt, pies, schaatjes laat en boer:P whahahah! Of niet dan Nee is ook overdreven... kweetnie. Ik denk dat ik geen scheten zou laten, en boeren zo min mogelijk maar soms dan ontkom je er niet aan :P

xoxox
Met citaat reageren
Oud 09 February 2010, 07:25
Purple Haze Purple Haze is offline
Super ELLEgirl

Standaard

Boeren deed ik al meteen, ben er echt goed in en we deden altijd soort wedstrijdjes. Haha. En scheten eigenlijk ook, want dat deed hij ook dus ja. maar ik snap sowieso de hele issue niet
Oud 09 February 2010, 08:59
Tableaux Vivants Tableaux Vivants is offline
Super ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marilyn 92 Bekijk bericht
Nee, tgaat niet alleen over de eerste keer hoor, maar de eerste keer dat het gebeurt blijft het toch het genantst denk ik, daarna minder toch?
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik vond het tenminste vrij genant toen het gebeurde, maar aan de reacties hier te zien vinden sommigen het totaal geen probleem. Dus het ligt aan de persoon en de relatie of zij zulke voorvallen genant vinden of niet
Met citaat reageren
Oud 09 February 2010, 09:48
notebook notebook is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Wij zijn 4 jaar bij elkaar dus de schaamte is een beetje weg Boeren laten we bij elkaar wel al zijn we er niet zo blij mee als de ander dat zo heel hard doet, scheten laten heeeeeel af en toe maar liever ook niet. Plassen doen we wel vaak waar de ander bij staat. En poepen ook wel eens gedaan waar de ander bijstond, maar liever ook niet. Heb zelfs wel eens mn tampon eruit gehaald waar hij bij was en geplast in de douche waar hij bij was. Hahah god dit klinkt allemaal echt te ranzig.
Oud 09 February 2010, 13:53
ryannemercera ryannemercera is offline
Super ELLEgirl

Standaard

mijn vriend en ik gaan anderhalf jaar met elkaar, maar ik vind het nog wel heel belangrijk dat ik wel charmant blijf in zijn ogen.
ik laat geen scheten bij hem, zou nooit naar de wc gaan waar hij bijstond, ik heb me wel eens geschoren waar hij bijstond, maar dat is ook alles
where I could run into a world of dreams, that take my pain away.
they make me believe that dreams can come true.

cause my dreams have a name, and their name is: you
Met citaat reageren
Sponsored Links
Oud 09 February 2010, 14:29
YYell. YYell. is offline
Super ELLEgirl

Standaard

Nee, ik doe het niet.
Met citaat reageren
Oud 09 February 2010, 14:36
Changes Changes is offline
Super ELLEgirl

Stuur een bericht via MSN naar Changes
Standaard

scheten niet dat doe ik bij niemand. bah. boeren vind ik niet zoveel raars aan, hij boert waar ik bij ben en andersom. daar schaam ik me niet voor. Oke het is anders als je uitgebreid gaat zitten boeren met flink geluid enz.
Oud 09 February 2010, 15:22
Fénta. Fénta. is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Mn vriend wil me nog steeds laten zien dat zn scheten vlammen,
als er een komt snel een aansteker erbij, maar helaas zijn al zn pogingen tot nu toe mislukt. Verder 'scheten' we er niet op los thuis, soms ontsnapt er alleen eentje.. Dan hebben we natuurlijk ook nog de 'kutscheten' die we beide eigenlijk wel lachwekkend vinden. Boertjes komen er bij hem ook nog wel eens uit, maar niet aan de lopende band en keihard in mn oor ofzo.

We voelen ons erg op ons gemak bij elkaar, maar alles wel met mate. Moet er niet aan denken dat hij constant scheten en boeren laat in mijn bijzijn, maar af en toe.. Agh ja!
Oud 09 February 2010, 16:14
klein duimpje klein duimpje is offline
Super ELLEgirl

Standaard

Boeren laten wel, maar dat vind hij vooral erg grappig als ik het doe. En meneer laat ook gerust wel eens een scheet als ik er bij ben, kan ik ook echt niet mee zitten moet hij zelf weten als ze maar niet stinken, maar kan er meestal wel om lachen omdat hij daarna altijd heel onschuldig om zich heen gaat zitten kijken of beschuldigend naar mij gaat zitten kijken, alsof ik het heb gedaan
Oud 09 February 2010, 16:29
*Hannah *Hannah is offline
Rookie ELLEgirl

Standaard

wij deden eigenlijk wel beetje alles, boeren scheten laten, naar de wc gaan.
ik vind het een kwestie van vertrouwelijk zijn samen. ons interesseerde het zeer weinig. als ik toevallig mijn tanden moest poetsen als hij op de wc zat kwam ik wel gewoon binnen haha.
Met citaat reageren
Sponsored Links
Reageren

Discussietools
Weergave

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.