|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

16 January 2010, 11:12
|
|
Super ELLEgirl
|
|
|
|
zo, ik ben best wel even in shock.
ik weet dat ik niet vaak reageer, alleen als er iets 'ergs' aan de hand is of als mensen steun kunnen gebruiken.
dit meisje is inderdaad ziek in haar hoofd, pathologische leugenaar. ze brengt zichzelf ontzettend in problemen.
Ik heb ook gereageerd in dat topic van WHTEVER-, zonder te weten dat dit hieraan gelinkt kon worden..
wat ik wel erg mooi vind om te zien is hoeveel 'liefde' en zorg er op zo een forum is, terwijl niemand elkaar in het echt kent. Maar je ziet dus hoe gemakkelijk iemand daar gebruik van kan maken.
Viva, iedreen is toendertijd over je heen gevallen, maar je vermoedens, dat er iets niet klopte, waren dus wel juist.
jeeeetjemina, heel apart dit 

16 January 2010, 11:14
|
|
Über ELLEgirl
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0--Strawberry
Echt ziek hoor, dat je zoveel gaat verzinnen. Maar als ik er nu nog eens over nadenk is het ook wel erg veel allemaal: een kind door een verkrachting, een kindje verliezen door een autoongeluk, een huis in Miama, een tweeling krijgen en dan gelijk al naar het ziekenhuis moeten. Sowieso 42 kg wegen (sorry voor de mensen die dat ook wegen)?
|
Maar misschien is het wel allemaal echt gebeurt, alleen niet bij haar zelf? Als er wel een ''echte'' Claudia is? Naja, ik weet het ook niet, het is misschien allemaal een beetje vaag, maar ik geloofde het ook echt wel hoor.
Come to the edge.
We might fall.
Come to the edge.
It's too high!
Come to the edge!
And they came,
and he pushed,
and they flew.
|

16 January 2010, 11:15
|
|
Super ELLEgirl
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliaars
En Tuttebel, waarom hoop je dat ze er problemen mee krijgt? Dat is niet echt iets aardigs om iemand toe te wensen. Ga er maar vanuit dat ze psychische problemen heeft, ik denk dat ze zich al rot genoeg voelt.
|
Ik denk inderdad ook dat dit meisje vreselijk ongelukkig is en momenteel ontzettend diep in de shit zit. als je zo erg liegt, en daar zo zo veel tijd aan besteed dan ben je een pathologische leugenaar, en dat is gewoon een psychische ziekte. Ik hoop juist voor haar dat ze dit realiseerd, een manier vind om dit aan te pakken en beseft wat ze heeft gedaan.
ze leest ongetwijfelt mee momenteel ...

16 January 2010, 11:19
|
|
Über ELLEgirl
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliaars
En Tuttebel, waarom hoop je dat ze er problemen mee krijgt? Dat is niet echt iets aardigs om iemand toe te wensen. Ga er maar vanuit dat ze psychische problemen heeft, ik denk dat ze zich al rot genoeg voelt.
|
Ik vind het echt ontzettend lief van je dat je meteen daar aan denkt, zonder boos te worden, dat kunnen niet veel mensen denk ik. (waaronder ik zelf) 
|

16 January 2010, 11:24
|
|
Super ELLEgirl
|
|
|
|
Het blijkt wel dat ze niet consequent is geweest met haar leeftijd.
Een écht vlindermoeder schrijft op haar blog:
"Verder blijkt nu dat het een ziekelijke tiener is van 17 zelf zei ze dat ze 19 was"
Hier op ELLEgirl vertelde Claudia altijd dat ze 18 was..

16 January 2010, 11:33
|
|
Super ELLEgirl
|
|
|
|
ik reageer hier eigenlijk (bijna) nooit, maar ik wil even zeggen dat we maar niet met z'n alleen heel 'boos' moeten gaan zijn op 'Claudia'. Iemand die dit soort dingen verzint heeft gewoon (psychische) problemen, en deed het niet met opzet om iemand te kwetsen (denk ik). ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een voorgevoel had (maar dat hadden er blijkbaar meer), maar je gaat natuurlijk niet zomaar zeggen dat je denkt dat iemand liegt
ik hoop dat dit vreemde voorval jullie niet weerhoudt van het posten van foto's want die zijn zo leuk, ik geniet echt van die leuke lieve kindjes van jullie! 

16 January 2010, 11:34
|
|
Super ELLEgirl
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monsieur Collignon
ik reageer hier eigenlijk (bijna) nooit, maar ik wil even zeggen dat we maar niet met z'n alleen heel 'boos' moeten gaan zijn op 'Claudia'. Iemand die dit soort dingen verzint heeft gewoon (psychische) problemen, en deed het niet met opzet om iemand te kwetsen (denk ik). ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een voorgevoel had (maar dat hadden er blijkbaar meer), maar je gaat natuurlijk niet zomaar zeggen dat je denkt dat iemand liegt
ik hoop dat dit vreemde voorval jullie niet weerhoudt van het posten van foto's want die zijn zo leuk, ik geniet echt van die leuke lieve kindjes van jullie! 
|
haha oh juliaars, dat zei jij ook al 

16 January 2010, 11:35
|
|
Über ELLEgirl
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door penitentiary
Het blijkt wel dat ze niet consequent is geweest met haar leeftijd.
Een écht vlindermoeder schrijft op haar blog:
"Verder blijkt nu dat het een ziekelijke tiener is van 17 zelf zei ze dat ze 19 was"
Hier op ELLEgirl vertelde Claudia altijd dat ze 18 was..
|
Op haar hyves stond ook dat ze 19 was..
Ja, ik vind het nog steeds maar raar hoor, dat iemand zoiets doet..
Come to the edge.
We might fall.
Come to the edge.
It's too high!
Come to the edge!
And they came,
and he pushed,
and they flew.
|

16 January 2010, 11:37
|
|
Über ELLEgirl
|
|
|
|
O mijn god, dit had ik echt niet verwacht. Dit is zoo bizar tering.
Maarja internet he, kan je eigenlijk nooit vertrouwen, treurig.
Vind het ook erg zielig dat iemand zo in de put kan raken en dan allemaal dingen gaat verzinnen.
|

16 January 2010, 11:39
|
|
Über ELLEgirl
|
|
|
|
(Mijn eerste reactie in dit topic, ik ben een trouwe meelezer)
Ik ben er wel van geschrokken, ookal had ik ook wel zo een voorgevoel. Echt bizar hoe ver ze hierin is gegaan, ik moet meteen denken aan die spelfouten in de namen die 'Richard' maakte toen hij voor 'Claudia' reageerde. Daar heeft ze allemaal goed over nagedacht..
Het is wel naar dat er dit soort dingen gebeuren, iedereen leefde zo erg met haar mee! En vooral is het ook vervelend voor de personen van wie de foto's zijn gebruikt!
Verder ben ik het met Monsieur Collignon eens, ik hoop dat jullie hier gewoon verder gaan, ik geniet ook echt van jullie prachtige kindjes!
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.
|
|
|