ELLEgirl
INLOGGEN naam:  wachtwoord: 
fashiongirl
prettygirl
girltalk
girlworld
home

Terug naar de homepage van het forum

Discussie gesloten
Oud 22 November 2009, 21:08
-Nona- -Nona- is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliaars Bekijk bericht
Heeee jongens, raar dat het alweer nummer 4 is, lijkt zo kort geleden dat we met 1 begonnen.

Viva, het was inderdaad wel ongelukkig geformuleerd, maar het is (mij in ieder geval) duidelijk dat je het niet slecht bedoeld hebt. Rot dat het waarschijnlijk wel zo is overgekomen op Claudiaan, ik hoop dat jullie er uit komen samen, want het is inderdaad niet onze taak om hierover te gaan oordelen.
Rosa is trouwens echt een peuter opeens, wat groot! Echt een leuke lieverd is ze.

Ik heb niet meegedaan aan moedersvoormoeders, mag toch maar tot 11 weken en toen was ik er net achter dat ik zwanger was. Maar ik denk dat ik waarschijnlijk niet had meegedaan, teveel moeite en ik weet niet of ik andere vrouwen wel wil helpen met zwanger worden.
Ik rookte trouwens stevig, ben vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was geminderd en binnen een paar dagen helemaal gestopt. Roken tijdens de zwangerschap is ZO slecht, het is egoistisch om door te gaan. Lager geboortegewicht, meer complicaties tijdens zwangerschap en geboorte, meer kans op wiegedood, slechtere gezondheid baby (ook op volwassen leeftijd), meer kans op een geestelijk gehandicapt kindje, lager IQ (al is dat een beetje moeilijk te peilen, aangezien vrouwen die roken vaak ook minder slim zijn en dus ook minder slimme kinderen krijgen...).
En ook 1 sigaret per dag is slecht, er zijn fabeltjes dat het stoppen van roken zoveel stress zou geven bij de moeder dat het niet goed zou zijn, dat is echt niet waar. Roken tijdens de zwangerschap zou verboden moeten worden, het is eigenlijk kindermishandeling. Maar dat is praktisch niet echt te doen.
Maarja, ik moet zeggen dat ik toch weer stiekem af en toe aan het roken ben, want ik mis het toch wel (uiteraard buiten, als Ossip slaapt of tijdens uitgaan).

En nu moet ik weer verder met mijn huiswerk.
Haha zo ging het bij mij ook. Ik rookte shag, stopte toen ik wist dat ik zwanger was en ben na de bevalling en borstvoeding weer begonnen, (het begint met 1 natuurlijk) maar dan met sigaretten want shag smaakt me niet meer om de een of andere reden, en ook buiten uiteraard.

Ik kon me ook altijd zo opwinden over moeders die zeiden: 'ja, maar dokters zeggen dat je beter door kunt roken als stoppen je stress oplevert, stres is namelijk slecht voor je kind' Ja dat klopt, maar systematische vergiftiging en het deels blokkeren van de uitwisseling van alle belangrijke stoffen tussen jou en je kindje is echt veel slechter dan die paar dagen afkick-stress.
Oud 22 November 2009, 21:29
quadri foglio quadri foglio is offline
Über ELLEgirl

Standaard

De eerste kan ik niet meer vinden. zonde.

[centraal] zwangerschap en geboorte 2

[centraal] zwangerschap en geboorte 3

It's not my fault, it's how i'm programmed to function.

Oud 22 November 2009, 21:54
caliginous caliginous is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Alweer een 4e topic, dit topic moet ik maar weer gaan volgen,
ben veel te lang niet hier geweest *schaam*

Wat ziet Rosa er lief uit! Moet altijd aan Jaidee denken toen ze de leeftijd van Rosa had.

Beterschap Oprah!

Zal wat foto's van Jaidee plaatsen, erg recent zijn ze alleen niet aangezien mn cardreader stuk is. Zodra ze de camera ziet gaat ze poseren

Oud 22 November 2009, 21:59
Über ELLEgirl

Standaard

[quote=caliginous;16911715]

[quote]

prachtige ogen! echt prachtig.

Oud 22 November 2009, 22:37
nyana nyana is offline
Über ELLEgirl

Standaard

wat een plaatje haha, super mooi kindje. Vind het grappig dat ze er zo bewust van is dat er een foto wordt gemaakt dus dat ze gaat poseren
Oud 22 November 2009, 22:38
nyana nyana is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quadri foglio Bekijk bericht
de eerst bestaat ook niet meer, die had barbiepop gemaakt maar heeft haar posts verwijderd
Oud 22 November 2009, 22:41
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nyana Bekijk bericht
de eerst bestaat ook niet meer, die had barbiepop gemaakt maar heeft haar posts verwijderd
ohh oke, ik vind t zo jammer dat dan ook alle gestarte topics weg gaan. vind gwn dat je je berichten gwn zelf moeten kunnen deleten. snap het nut ook niet daarvan.

Oud 23 November 2009, 06:56
Viva Mama. Viva Mama. is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0--Strawberry Bekijk bericht
@Viva, wat knullig, die situatie met Claudiaan, ik begrijp dat je er van baalt. Ik kan me nog herinneren dat ik foto's van Ty met de hond van mijn moeder postte en dat ik toen ook ineens allemaal reacties kreeg van meelezer en vooral niet-mama's. Niet dat niet mag, ik bedoel het is een openbaar forum, maar toch.

Ja ik snap wat je bedoeld.
Dan wordt je opeens, naar jouw idee, helemaal voor blok gezet.
Had ik toen ook met femmigje ofzo, maar die laat zich gelukkig niet meer zien.
Maar als je je hond vertrouwd is er niets mis mee, en je moet ze gewoon samen in de gaten houden, dan is alles prima.

Over dat moeders voor moeders, dat heb ik niet gedaan.
Volgens mij was ik 9 weken zwanger toen het voorgesteld werd, en toen vond ik dat het niet veel zin meer had.
Ghehe, mijn buurvrouw deed het wel, zo kwamen we erachter dat ze zwanger was, door die flessen die steeds gebracht en opgehaald werden

juliaars, hoe gaat het nu eigenlijk met ossips voedingen?
Krijgt ie nog de hele dag bv of deels of?
Sorry als je het al eens gezegt had!

caliginous, vind je ze op elkaar lijken toen ze net zo oud was als Rosa nu? Dan mag ik hopen dat ze op elkaar blijven lijken, want ik vind Jaidee een mooi meisje!

En die ene dat ze staat, met die bolero, dat vind ik zulke leuke kleertjes! en het staat zo lief!

Zo lief, zo klein, zo mooi...
Ben jij!

11-01-2009
25-08-2009
Oud 23 November 2009, 08:29
Keela Keela is offline
Rookie ELLEgirl

Standaard

Hey meiden,
ik lees al een tijdje mee hier op het ellegirl-forum en heb nu besloten me ook maar eens aan te melden.
Ik ben 21 jaar en heb een dochtertje van bijna 4 maanden.
Ik zit nu in het laatste jaar van mijn studie en hoop dit zo snel mogelijk af te ronden. Uh..wat kan ik nog vertellen? Als jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel..
Liefs
Oud 23 November 2009, 08:31
caliginous caliginous is offline
Über ELLEgirl

Standaard

MvM heb ik niet aan meegedaan, was ik te ver voor. Heb er nog niet over nagedacht of ik het bij een volgende zwangerschap wel ga doen.

Thanks quadri foglio & nyana

Vind ze inderdaad op elkaar lijken, Viva. Komt denk ik door hun wangetjes, haartjes en hun mond of manier van lachen. Zal eens kijken of ik op deze laptop foto's van Jaidee heb staan toen ze zo oud was als Rosa.

Discussietools
Weergave

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.