ELLEgirl
INLOGGEN naam:  wachtwoord: 
fashiongirl
prettygirl
girltalk
girlworld
home

Terug naar de homepage van het forum

Discussie gesloten
Oud 27 December 2009, 13:07
Schommel Schommel is offline
Über ELLEgirl

Standaard

wat lief! en wat n mooie oogjes heeft ze!
haar gezichtje lijkt ook al op die van jou (van wat ik me kan herinneren hoe jij eruit ziet)
met deze foto's snap ik helemaal hoe je meteen verliefd kan worden op je eigen kindje.

Stem op mijn lieve meisje:
http://www.blijstebaby.nl/foto/8916

Oud 27 December 2009, 13:43
Trend. Trend. is offline
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schommel Bekijk bericht
wat lief! en wat n mooie oogjes heeft ze!
haar gezichtje lijkt ook al op die van jou (van wat ik me kan herinneren hoe jij eruit ziet)
met deze foto's snap ik helemaal hoe je meteen verliefd kan worden op je eigen kindje.
Haha thanks!

Ja heb je me weleens gezien dan? Of van een foto?

Ja die oogjes is apart, ik heb blauwe en mijn man heeft bruine en zij heeft groen. Al lijkt het bruin op die foto. Maar aan mijn moederskant hebben ze allemaal groene dus heeft ze het daarvan geerfd denk ik

Gefeliciteerd he met baby van je schoonzus toch?hoe gaat het nu met haar
Oud 28 December 2009, 08:04
gsis gsis is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Aah ze is zo schattig Trend! Echt een prinsesje inderdaad.

(dat moest ik even zeggen)
Each pray'r accepted, and each wish resigned

Alexander Pope
Oud 28 December 2009, 10:40
Flashback Flashback is offline
Super ELLEgirl

Standaard

aahw die foto's van Noa zijn echt superlief Miami !
Je ziet idd ook goed dat ze nu haartjes krijgt, die krulletjes achterop dr hoofdje zijn echt schattig haha !

Ik gok dat Oprah haar posts verwijderd heeft? Aan de ene kant wel jammer had graag nog gelezen hoe t gegaan was (weet niet of ze dit gepost had) maar ik begrijp t maar al te goed. Had het zeker ook gedaan als ik haar was !!

Is dat overigens ook de reden waarom ik niet verder kom dan pagina 60 om te lezen ? (terwijl het topic er inmiddels 66 schijnt te hebben..)

Ze lacht de wereld uit en danst haar twijfels weg.

Oud 28 December 2009, 10:50
Viva Mama. Viva Mama. is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashback Bekijk bericht
aahw die foto's van Noa zijn echt superlief Miami !
Je ziet idd ook goed dat ze nu haartjes krijgt, die krulletjes achterop dr hoofdje zijn echt schattig haha !

Ik gok dat Oprah haar posts verwijderd heeft? Aan de ene kant wel jammer had graag nog gelezen hoe t gegaan was (weet niet of ze dit gepost had) maar ik begrijp t maar al te goed. Had het zeker ook gedaan als ik haar was !!

Is dat overigens ook de reden waarom ik niet verder kom dan pagina 60 om te lezen ? (terwijl het topic er inmiddels 66 schijnt te hebben..)
ik heb niet eens gekeken of ik dat ook heb, en of mijn antwoord erop juist is heb ik ook nog niet gecheckt, maar Oprah ging haar posts laten verwijderen dus misschien daarom?

Zo lief, zo klein, zo mooi...
Ben jij!

11-01-2009
25-08-2009
Sponsored Links
Oud 28 December 2009, 11:02
Super ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viva Mama. Bekijk bericht
ik heb niet eens gekeken of ik dat ook heb, en of mijn antwoord erop juist is heb ik ook nog niet gecheckt, maar Oprah ging haar posts laten verwijderen dus misschien daarom?
Ja ik zie nu dat het aangepast is en er nog 'maar' 60 pagina's zijn. De beste verklaring is dus, denk ik, inderdaad dat Oprah haar posts heeft laten verwijderen.

Iedereen een beetje een fijne kerst gehad ?

Oud 28 December 2009, 11:04
Princess C. Princess C. is offline
Super ELLEgirl

Standaard

Ik ben een meelezer, maar ik wilde echt even zeggen dat je kindje superlief is, Trend!

En Tuttebel, gefeliciteerd met dat je zwanger bent! Lijkt dat je niet lastig, dat je zwanger bent en tegelijkertijd ook je hoofd bij je studie moet houden? Heb je een zware studie?
Oud 28 December 2009, 11:09
Super ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mw. tuttebel Bekijk bericht
mijn vriend is 22. Ik heb ook geen vaste baan, sterker nog: ik studeer nog en we gaan bewust voor een kindje, o,o,o wat slecht

nee, even serieus: voor ons zullen er altijd redenen zijn om nog maar niet voor een kindje te gaan: studie, zoeken naar een baan, kopen van een huis, opbouwen van een carriere en voordat je het weet ben je 35, terwijl je droom is om jong kinderen te mogen krijgen. De komende tig jaren komt hét perfecte moment om kinderen te krijgen nog niet. Daarom hebben wij er voor gekozen om er gewoon nu voor te gaan. Zwanger zijn en bevallen tijdens je studie is niet het meest ideale, maar wel haalbaar. Wij hebben ons kindje straks in ieder geval de basis te bieden, financieel en emotioneel. Ons kindje is ontzettend welkom en ik werk met alle liefde een jaartje dubbel zo hard om mijn diploma op zak te hebben
Als ik dit zo lees denk ik eigenlijk alleen maar dat dit júist het goede moment is voor jou en je vriend. Jullie weten heel goed dat jullie niet tot je 35e willen wachten en wat voor een eventuele andere zaken nog op jullie pad komen waardoor jullie zouden moeten wachten (om het zo maar ff te zeggen). Als het jouw/jullie droom is om jong kinderen te krijgen dan is dit de beste manier in mijn ogen. Jullie heb goed gekeken naar de mogelijkheden en als het mogelijk is dan is dat het!
(oke dit wist je zelf waarschijnlijk ook al, maar toch haha)

Oud 28 December 2009, 11:15
ABITPATCHY ABITPATCHY is offline
Über ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viva Mama. Bekijk bericht
Eerlijk gezegt weet ik dat niet, want ik wil me even niet wegen...
Klinkt heel kinderachtig haha en is het misschien ook.
Maar dan word ik toch weer boos op mezelf, enz. dat ik dan juist weer ga eten om de emoties weg te eten

Maar het klinkt leuk!

Ooi, bedankt!

ABITPATCHY, wil je helemaal geen kinderen, omdat je er dan over na zou denken, of nú nog niet?
nu nog niet, alleen maar ivm geld en tijd hoor..anders zou ik t wel graag willen maar dat gaat nog wel even duren denk
Oud 28 December 2009, 11:39
Icara Icara is offline
Rookie ELLEgirl

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashback Bekijk bericht
Als ik dit zo lees denk ik eigenlijk alleen maar dat dit júist het goede moment is voor jou en je vriend. Jullie weten heel goed dat jullie niet tot je 35e willen wachten en wat voor een eventuele andere zaken nog op jullie pad komen waardoor jullie zouden moeten wachten (om het zo maar ff te zeggen). Als het jouw/jullie droom is om jong kinderen te krijgen dan is dit de beste manier in mijn ogen. Jullie heb goed gekeken naar de mogelijkheden en als het mogelijk is dan is dat het!
(oke dit wist je zelf waarschijnlijk ook al, maar toch haha)
Hoihoi,

Jullie kennen me nog niet maargoed. Ik heb hetzelfde als jou en mijn vriend en ik gaan ook bewust voor een kindje. No offence maar ik vind iemand van 35 met een baby erg onnatuurlijk op een of andere manier. Ik ben 20 en hij is 21. Ik studeer nog en hij werkt fulltime. Ik ben nu een maand gestopt met de pil. Niemand weet van onze plannen.. Ben eind november voor het laatst ongesteld geworden, maar dat was nog een pil bloeding. Nu nog steeds niet ongesteld maar denk dat dat nog even kan duren ook.

We wonen wel al samen Spannend dat je zwanger bent en leuk dat je beetje in dezelfde situatie zit als mij, ookal ben jij al zwanger
Sponsored Links
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.